nykyään melkein kaikilla 12v tyypeillä taitaa olla värjätyt hiukset, jos ei kokonaan värjätyt niin jotain raitoja kummiskin.
oikeesti harvoin enää näkee tyttöjä joilla olisi ihan luonnollisen värinen tukka, pojilla ny vielä on, mutta kohta nekin on kaikki jotain emoja tai vetyblondeja :D
onko luonnonvaalea tukka jotenkin rumaa ja tylsää vai miks kaikki haluavat äkkiä päänsä värjätyksi viimeistään yläasteella. onko se vaan jotain kokeilunhalua ja sit se vaan jää päälle, et pitää koko ajan kokeilla jotain shokkivärejä yms?
näyttääkö värjäämätön tukka jotenkin huonokuntoiselta, voisitteko ite olla ihan luonnollisissa väreissänne :)
Itelläni on aika vaaleat hiukset, semmoiset joita näkee kaikilla pikkutytöillä (vaikka oon jo18) :D mun tukkaa on usein kehuttu, et ompa sulla vaaleet hiukset, eikä oo ees värjätyt, mutta en sit tiiä kun kaikilla muilla tuntuu olevan väriä päässä. pitäisikö tähän ikään mennessä jo ottaa ees raitoja päähän, vai ollakko vain luomuna? :D
värjäämättömät hiukset??
17
1112
Vastaukset
Se on sitä, kun vanhemmat ei enää osaa pitää lapsiaan hihnassa ja annat heidän tehdä ihan mitä haluavat.
Jos he tekevät jotain pahaa, niin sanotaan vaan "Ethän tee toiste?". Ei se mitään auta. Jos halutaan lapsi ruotuun, niin siihen tarvitaan kovaa ja päällekäyvää äänenkäyttöä ja riuskoja otteita.
"Tukistaminen on pahoinpitelyä!"
Vitut on. Tukistaminen on täysin hyväksyttävät tapa kurittaa lasta, jos hän on tehnyt jotain äärimmäisen tyhmää ja jatkuvasti kapinoi eikä tunnu ottavan opikseen.- Hmm...
Eiköhän lasten fyysinen kurittaminen ole laissa kiellettyä...
- abcdaa
Hmm... kirjoitti:
Eiköhän lasten fyysinen kurittaminen ole laissa kiellettyä...
niinhän se taitaa olla, mutta mitä hiivattia se tomegle laista välittää, lasta seinälle vaan
- j.rocket
Itse värjäsin hiukseni pari vuotta sitten, koska niiden maantienruskea väri oli todella tylsä. Tunsin itseni harmaavarpuseksi.
Suna en värjäisi, jos nykyinen väri näyttää hyvältä. - plöghögh ::P
Jos oma väri miellyttää silmää :) ! Itse en olisi värjännyt, jos tukka ois ruskea tai blondi, mutta se on se maantienharmaa .. Sellaseen väriin saa heti eloa jollain kirkkaammalla sävyllä !
- luonnollisia sävyjä
Oon samaa mieltä kahden edellisen kanssa, että jos oma väri on se perus maantie, niin värillä saa kivan piristyksen :) mielellään kuitenkin sellainen väri kannattaa valita ettei ole liian tumma/liian vaalea. on nimittiäin melko feikin näköstä jos vaalennat tukan ja piirteesi ovat oikeasti tummat, sama toisinpäin eli jos olet hyvin vaalea ja kalpea ihonen niin sitten ei kannata valita kovin tummaa. Kokeile vaikka kevytväreillä aluksi erilaisilla, jos oma väri ei miellytä!!! :D Hyvää kesää!!
- aehtrjjrwrj
Vaaleissa hiuksissa raidat voivat olla aluksi nätit, myöhemmin hiukset näyttävät aivan kauheilta värjäilyjen takia.
Minusta vaaleat hiukset ovat kauniit vain luomuna, ja ovat harvinaset.
Itselläni on ruskeat hiukset (jokaista sävyä) enkä ole värjänny, vaikka tahtoisin värjätä. (Itselläni kylläkin menee hiukset polvitaipeissa enkä ole leikannutkaan.) Ja ikää on 12. se riippuu susta ihan itsestäsi :)) koska itse olen värjänny hiuksiani laidasta laitaan.. punasta,mustaa,ruskeaa...raitoja ja omistan pitkät hiukset joten se ei ole enää niin helppoa se värjäys. hiuseni on alkuperäisesti todella vaaleat ja olen värjännyt ne takaisin vaaleiksi koska on paljon helpompaa ettei tule sitä juurikasvua...Nyt on kummiskin alkanut kaduttaa koska oma hius värini olisi hyvä ettei tarvitsisi aina värjäillä joten ole ylpeä!! Värjättömät hiukset eivät ole aina rumat jos ne on hyvin hoidetut eikä ole kuivat :) sinuna en värjäisi mutta jos haluat jotain eloa/ väriä hiuksiisi niin suosittelen jotain kivoja raitoja :))
- tytsy15v
itelläni on vaalean ruskeat hiukset. en ole värjännyt enkä varmaan tule värjäämään. isänikään ei pidä hiusten värjäykestä, hän näet tykkää luonnollisesta kauneudesta ja kunnioitan hänen kantaansa. hiusten värjäyksessä on myös huonot puolensa sehän maksaa ja kun kerran värjää sitä joutuu jatkamaan ellen halua näkyvää juurikasvua.
- abcdaa
joo määkään en oo ikinä värjänny, mutta kaikki aina kehhuu kuinka hyvän väriset hiukset mulla on ja että eeikä etkö oo iiikinä värjänny ethän ikinä värjääkään. mut musta tuntuu et nää on jotenki tylsät ja jos hiukset värjää, nii oon kuullu et niitä on sitte paljo helpompi käsitellä. varsinki jos blondaa
- Mietäsvaan
Mie värjäsin hiukset ekan kerran joskus ala-asteella. Värjäilin sitte ysille asti, jonka jälkeen lopetin värjäilyn ja annoin oman värin kasvaa :) Olin juuri värjänny lähelle omaa väriä, joten juurikasvu ei ollu ihan järkyttävän näkönen. Oon tyytyväinen omaan hiusten väriin, vaikka unelmieni hiukset tummemmat oliskii. Nää on semmosset vaaleenruskeat.. Ihan kivsut :)
Pari vuotta sitte värjäsin blondiksi ja jestas.. Hiukset meni aika huonoon kuntoon ja kirkkaan keltainen (myöhemmin lähes valkoinen) tukkahan näytti aika hirveältä..
En värjää tukkaani enää, sillä en jaksa ainaista juurikasvun vahtausta ja rahaakin säästyy paljon :)
Tulikohan sitä nyt selitettyä tarpeeksi.... :D - 13v tyttö
Mul on maantienruskeet hiukset, en pidä nistä mut värjäyksellä on jotain terveyshaittoja ja muutenkin joutuis värjää usein, niin antaa olla, musta ne ei oo kivat, mut en värjää.
Kenestä kaikista maantienruskeet hiukset on rumat? - luonnollisethiukset+
(en oo koskaan värjänny enkä tuu koskaan värjäämäänkään hiuksia::) mulla on maantienruskeat hiukset jotka on normaali paksuset .ne eivät todellakaan ole rumat ja upeimman näköset mulla kun ne on leikattu rohkeasti kerrostaen.
- srxdtcfvygbhujnk
Mulla itellä on blondit luonnostaan, mutta sit ku ne alko kellastuun ja hopeashampoo ei auttanu, nii kävin valentaas vähä parturis. Mut näyttää silti ihan luonnollisilta. :)
Mut jos ite tykkäät hiustes väristä, nii älä mee värjäämään! - blonkki
^kannattaako luonnostaan vaaleita hiuksia just vaalentaa pari sävyä, ettei näytä ihan keltaiselta... en haluisi mitään kauheeta shokkiväriä, et koko tukka heti valkoiseksi, vaan jotain pientä vaaleaa vivahdetta :D onks se mahdollista
- Blowmer
onhan se, kampaajat osaa kyl :D
Ja tuli just itekki värjättyy tänään taas tummanruskeiks.. kadun sitä jo nyt, tai siis tää on mun unelmahiusväri mut en tullu ajatelleeks juurikasvuja sun muuta.. No, ens kerral lähen kampaajalle. Tai olisin kyl ilonen jos en olis ikinä alottanukkaa värjäilyä (alotin 11 vuotiaana.. ja oon nyt siis 15..) ku siitä tavasta ei vaan pääse eroon.. Olis kiva tietää minkä väriset hiukset mulla oikeesti olis :3
Mut jos et siis haluu paljoo eroo, vaan pikkusen jotain vivahdetta, ni käy kampaajal raidottamassa/ sävyttämässä hiukset, tulee luonnollinen lopputulos (siis hyvällä kampaajalla) eikä tuu värjäysmokia :) Ja raidotetuissa/sävytetyissä ei näy juurikasvuukaan.
Ja kyl se on mun mielest kans vähän niin, ettei luonnostaan tosi vaaleen kannata laittaa mustaa eikä toisinpäin, vaan brune voi korostaa omaa sävyään ja olla nätti, puna/oranssihiuksinen voi syventää sitä punasuutta ja olla nätti, ja blondi voi laittaa vaaleempia raitoja ja olla nätti ja niin eespäin :)
Ja muuten ps. älkää IKINÄ menkö pariin päivään värjäyksestä uimaan klooriveteen! Ellette haluu hiuksiinne vihertävää tai harmahtavaa sävyä..
- Anonyymi
Mulla on luonnostaan blondit hiukset, ikää 19v. En oo törmänny keneenkään kellä yhtä vaaleat hiukset luonnostaan. Moni kaveri on kertonu et lapsena ollut blondi, iän myötä tummentuneet. Huomaan lapsuuden kuvista et nuorempana oli vaaleammat mutta ovat vaaleat edelleen. Joskus värjäilly niskasta tai latvoja. Saan paljon kehuja vaaleista pitkistä luonnon hiuksistani ni ei oo tehny mieli värjätä. Moni pilaa hiuksensa värjäämällä sellaisiks kun mulla on. Muiden kehujen ja puheiden myötä mun ajatus mailma on että mun hiukset ovat upeat ja harvinaiset. Siks en halua niitä värjätä enää. Blondi vitsejä toki kuullut koko elämäni, joitain sanomia asioita todettu "jep selvä blondi"... enemmän mua luonnon blondina ärsyttää kui porukka värjää blondiks ja nimee itsensä blondiksi. Tyylillä "olen niin tyhmä blondi että en saanut ajokorttia ekalla". Että nää feikki blondit jatkaa tätä. Eniten "blondit on niin tyhmiä" kommentteja oon kuullu feikki blondeilta. Mutta että tää jollain tapaa vastaa alotusta niin luonnon blondit on musta iso lahja, jos vähänkin epävarma niin älä pilaa hiuksias. Oon myös kuullu et luonnon blondi on alkanu värjää tummaks ja sen seurauskena oma väri tummentunu. Jos et tykkää ja haluat värjätä niin senkus, tiiän vaan monta ketä jälkikäteen kaduttanu. Myös luonnon blondit yleensä vaaleita muutenkin, tosi tummilla hiuksilla näyttää haamulta. 🫣
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1235600
- 725232
- 994315
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753680Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv603328- 442920
- 152337
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️582069- 461955
Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.381743