Sosiaaliset tilanteet

Yks nainen

Koetteko te muut ongelmia sosiaalisissa tilanteissa esim. työpaikalla suuntautumisenne takia?
Aikaisemmassa työyhteisössä oli homovihaa, joka osittain on vaikuttanut että minusta on tullut arkajalka.

12

425

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ysi plus kasi

En oikeastaan tiedä, mitä pelkään. Kaapissa olen kuitenkin ja välttelen tiettyjä sosiaalisia tilanteita. Johdonmukaisesti kieltäydyn ainakin saunailloista.

• $

Kieltäydyt saunailloista. Miksi ? Oletko mies vai nainen ?

• Yks nainen

väistelen sujuvasti tilanteita, joissa puhutaan perheestä, lapsista jne. En halua fuulata, joten parempi luistaa tilanteista, joissa puheenaiheet ovat heteronormatiivisia. Yhdenkin ei-heteron bongaaminen työpaikalta tekee olen astetta turvallisemmaksi;)

• $

Hei voisko joku selittää mulle, miks joku välttelee saunailtoja ? Onks se kovinkin yleistä bissejen keskuudessa ? Musta se vaan on yks mahdollisuus :)

• valheiden verkossa
        $ kirjoitti:

Kieltäydyt saunailloista. Miksi ? Oletko mies vai nainen ?

Nainen olen. En itsekään tiedä tarkasti, miksi. Jotain sen suuntaista kieroa ajattelua siihen liittyy, että häpeän itseäni ja pelkään sitä, että kaverit järkyttyisivät ja spekuloisivat jälkeenpäin, että olenkohan katsellut heitä sillä silmällä, kun kerran naiset kiinnostaa... Jos siis saisivat myöhemmin tietää suuntautuneisuuteni. Yritän olla äärimmäisyyksiin asti diskreetti, ettei tulisi mitään väärinkäsityksiä. Pelkään siis muiden tulkitsevan mua yliseksuaalisesti, vaikka tosiasiassa olen enemmän a- kuin bi-seksuaali. Vaikeaa. Kieltäytymällä oma-aloitteisesti yritän myös välttää sellaiset kiusalliset tilanteet, että joku kutsuisi mut saunomaan siksi, kun ei kehtaa jättää mua ryhmän ulkopuolelle, ettei syrjintä seks. suunt. perusteella olisi niin ilmeistä. Parempi dissata itse itsensä kuin tulla jonkun muun taholta dissatuksi. Kaikki säilyttävät kasvonsa ja kulissinsa.

• welllwelll

Musta vissii paistaa päällepäin etten mikään täys hetero oo joten kyllä sen huomaa muitten naamasta ja asenteesta yms mua kohtaan on muuten aika persiistä. Minkä sitä itellee voi jos ei mikään neitimäinen ole ja on oma ittesä näin.

• 13+16

WellWell: Olet siis yks transu? No en miekään menis nois olois saunaan naisten kaa.

"Musta vissii paistaa päällepäin" Noh onks korjauksesta jäänyt jotain näkyvää?

• ....
        13+16 kirjoitti:

WellWell: Olet siis yks transu? No en miekään menis nois olois saunaan naisten kaa.

"Musta vissii paistaa päällepäin" Noh onks korjauksesta jäänyt jotain näkyvää?

Mikä sinua ihmistä oikeasti vaivaa??

• 111 1111
        .... kirjoitti:

Mikä sinua ihmistä oikeasti vaivaa??

Miten niin vaivaa, ku se vaan kyselee tän ketjun sudenkuoppia? Mikäs sinua vaivaa 4 pistettä?

• 13+17

Mitkä ongelmat? Oletko lesbo ja lörpöttänyt sen kaikille? Voi voi!

Siis normaali nainen, jotka lähes aina lörpöttävät kaiken estoitta ja jokaiselle. Onko tämä hameväen luonne vai mitä?

• nyt vituttaa

Onhan tuo ikävää, mutta kaipaatko oikeasti heidän seuraansa? Tai no, olen itse jo niin erakoitunut, että mua ei edes kiinnosta jos joku saisi tietää suuntautuneisuuteni.

Jotenkin olen jo valmiiksi vittuuntunut itsekkäistä heteroista, jotka todella saattais kuvitella jotakin noin tyhmää että olisin heitä kiimaisesti katselemassa "yhetisissä saunailloissa! Prkl!

Todennäköisesti ilmaisisin että en pidä häntä ollenkaan viehättävänä ja hänessä ei ole mitään mikä antaisi aihetta eroottiselle mielikuvalle!

Lisäksi yksi paha ryhmä on ulospäinsuuntautuneet bi:t. Voi hyvä isä kun voi olla rasittavaa että sitä tehdään itseä tykö! Miten ihmiset voi olla noin tahdittomia, mitä???

• yks kaks ......

Kysypä itseltäsi, mitä pelkäät? Ei ole vaikea tehtävä? Käytä hyvä ihminen yläpäätä enemmän kuin ....

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      87
      4098
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      24
      2911
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2320
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      34
      1321
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      909
    6. 131
      885
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      874
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      822
    9. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      766
    10. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      760
    Aihe