Eli yläaste viimein päätöksessä. Lukioon menossa luonnontiedelinjalle ja päättötodistus menee näin:
Käytös: 9
Fysiikka: 10
Matematiikka: 9
Englanti: 9
Äidinkieli: 9
Ruotsi: 9
Biologia: 7
Kemia: 8
Terveystieto: 9
Historia: 9
Yhteiskuntaoppi: 8
Maantieto: 9
Mitä mieltä olette todistuksesta? Mihin aineisiin kannattaisi lukiossa panostaa kunnolla? KOMMENTOIKAA, kiitos
PÄÄTTÖTODISTUS - KOMMENTOI
9
247
Vastaukset
- dissaaja666
Bilsa 7 ja menossa luonnontiedelinjalle... Ok..
- ap-----
nooh miks ei?
Biologia on aika olennainen aine, jos yrittää luonnotiedelinjalle.
Voi olla, ettei nykyinen numero riitä, mutta pääsykokeethan noissa tietyissä erikoislukioissa useimmiten on, joten tuskin se niin kamalaa on.
- mro96
Samaa mieltä ton tomeglen kans mut reiluu et sul on noi hyvät numerot, no onneks ysiluokka viel :D
- llillilli
Heh, hikari oot kyllä mun todistukseen verrattuna... mut hyvähän se vaan on et kaikilla ei oo semmosta vitoden tokarii, niinku mulla
- mro96taas
älä vaa sama ongelma
- Ito00
Vähän myöhässä kirjoittelen, mutta lukiossa kannattaa tietenkin panostaa matematiikkaan, fysiikkaan ja kemiaan ja toki myös biologia/maantieto. Todistuksellasi tuskin tulee ongelmaa sisäänpääsyn kanssa. ;)
- random1111111111111
Pahoittelen mutta matematiikka tulee kusemaan :)
- http://adf.ly/1pWsT
Entä paljonko älykkyysosamääräsi? http://adf.ly/1pWsT
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh731920Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr971663- 1471207
- 59688
- 198652
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6636Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako191553- 54547
- 46488
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337462