Hei, Eli ongelma on tämän kaltainen: Olen töissä HUSsilla vakituisessa työsuhteessa ja olen siirtymässä yksityiselle. En kuitenkaan tiedä viihdynkö siellä, ja olisi ihanteellista olla vuosi hussilta virkavapaalla ja päättää sinä aikana lopullisesta irtisanoutumisesta. Voinko ottaa yksityiseltä VAKITUISEN paikan vastaan vaikka olisin hussilta virkavapaalla?
Kiitos taas minua viisaammille ja ihanaa kesää :)
kaksi vakipaikkaako?
2
84
Vastaukset
- voi irtisanoutua
No totta kai, jos et viihdy siellä niin irtisanoudut - varmuuden vuoksi kuukautta ennen ja ilmoitat että lopetat silloin ja silloin ja palaat sitten takaisin sinne kunnallisen puolen hommaasi.
Olisitkin ensimmäinen, joka palaa takaisin kunnalliselle puolelle oltuaan töissä yksityisellä, paitsi se yksi joka otti virkavapaata ja lähti vuodeksi Norjaan töihin.- Pidä virkavapaa
"Olisitkin ensimmäinen, joka palaa takaisin kunnalliselle puolelle oltuaan töissä yksityisellä, paitsi se yksi joka otti virkavapaata ja lähti vuodeksi Norjaan töihin. "
Älä nyt viitsi sontaa kirjoittaa. Palaajia on koko ajan. Lisäksi monet ykstyisillä olevat työskentelevät siellä vain niin kauan kuin on pakko eli saavat vakkariviran julkiselta.
Ja nimimerkille ms83 00. Kerro uudelle työnantajallesi että olet irtisanoutunut vaikka virkavapaalla oletkin. Huomaat, että ääni kellossa muuttuu kummasti kun luulevat sinun olevan pakkoraossa. Lisät maksetaan väärin, työaikaa lyhennetään, työtehtäviä lisätään ja palkka ei ole se mitä aluksi luvattiin. Syitä kyllä löytyy aina.
Ja ainahan voit palata tekemään oikeita töitä, kun väsyt hoitamaan asiakkaita yksityisen tavoin: oleellista ei ole potilaan hyöty ja oikea hoito vaan tulos.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1134802Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293493No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452420- 501538
- 361473
- 391349
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv231212- 141202
- 1651079
- 271078