isompikin merkitys että tavattiin silloin kun tavattiin?
Olikohan
24
300
Vastaukset
- otetaan vielä
Olikohan sillä joku merkitys ettei olla enää tavattu?
- en tiedä
ei ole halunnut
- Totuus tai teko
en tiedä kirjoitti:
ei ole halunnut
Puhutko totta?
- Vuonna nollako
Milloin se oli ?
- oli....
isompi
- seuraava!!
ODOTA ,mä katson ALMANAKASTA? mmhh..Noup.-->ei mitään erikoista ?
- hurjaa
Tais olla arvaamattomat seuraukset.
- 4-->5
Taitaa sillä olla isokin merkitys että tavattiin silloin! Koska en ole ainakaan ennen kokenut vastaavaa keneenkään kanssa niin lyhyessä ajassa :)
- Häkellyttävää
Kohtaamisellamme on ollut /ja on elämää suurempi merkitys.
Alussa en sitä ymmärtänyt, mutta vähitellen on alkanut selvitä. Syitä on monia, ihan järjellä perusteltaviakin. En mitenkään olisi omalla suunnittelulla tajunnut tilannetta, ja sen ihmeellisyyksiä. Tunnetta ei voi koskaan järjellä ymmärtää. . .
Elämä näytti ihmeensä !! - aplle.
Keneltä kysyt ja mitä itse vastaisit ?
- ap
Vastaisin että kyllä taisi olla aika isokin merkitys koska hän oli niin ainutlaatuista :)
Tuollaisia tunteita kukaan ole saanut minussa ennen aikaan ja niin vahvoja ja lyhyessä ajassa että oikein pelotti itseänikin ne tunteet.. - vain sellaista
ap kirjoitti:
Vastaisin että kyllä taisi olla aika isokin merkitys koska hän oli niin ainutlaatuista :)
Tuollaisia tunteita kukaan ole saanut minussa ennen aikaan ja niin vahvoja ja lyhyessä ajassa että oikein pelotti itseänikin ne tunteet..:)
- ap
vain sellaista kirjoitti:
:)
Mutta valitettavasti se taisi jäädä sitten siihen...
- sivusta lukija
vain sellaista kirjoitti:
:)
Oliskohan..?
Toivoisin et olis...merkitystä
Yhdyn samaan mietteeseen kuin ap. - aplle.
ap kirjoitti:
Mutta valitettavasti se taisi jäädä sitten siihen...
NIin tulee tunne että haluaisin sanoa hänelle viellä jotain ?
en tiedä olisko sillä mitään sen suurempaa merkitystä kuitenkaan. - ap
aplle. kirjoitti:
NIin tulee tunne että haluaisin sanoa hänelle viellä jotain ?
en tiedä olisko sillä mitään sen suurempaa merkitystä kuitenkaan.Juuri näin.
- aplle.
sivusta lukija kirjoitti:
Oliskohan..?
Toivoisin et olis...merkitystä
Yhdyn samaan mietteeseen kuin ap.Hän on varattu ,en voi tehdä enää mitään
- ap
aplle. kirjoitti:
Hän on varattu ,en voi tehdä enää mitään
En ole varattu, mutta hän on.
- *miettii*
ap kirjoitti:
En ole varattu, mutta hän on.
Miksi miinus?
- Näin se menee
Minulle hän avasi silmäni näkemään asioita joille olin ollut tavallaan sokea. Paljon uutta katsontakantaa asioihin, asenteisiinkin, elämään. Rikastutti kaikenkaikkiaan. Sen voin sanoa tässä sekä face to face. Vilpitön kiitos hänelle.
- -Vedenjakaja
Sillä on kaikki merkitys. En osaa enää ajatella elämääni ilman häntä.
- # # #
Jos toinen ihminen on jättänyt sellaisen tuntemuksen et se ei häviä, niin älä jätä tunnetta siihen..tee jotain.
Älä täällä vaan ota yhteyttä surutta.- ap
Olen ottanut yhteyttä, mutta taisi olla liian myöhään.
- Ehkä...
Oli iso merkitys minulle kaikilla elämän osa-alueilla ja uusia merkityksiä tulee lisää ja vaikutukset pitkälle vuosikymmenien päähän.
Kaikkia merkityksiä ei vielä voi edes arvailla. Mä oon ainakin saanut tutustua ihmiseen, jollaista en olisi uskonut tapaavani ja joutuvani vielä tiiviiseen hyteistyöhön.
Mitä tulee siihen ajankohtaan, niin ei tätä olisi voinut tapahtua muulloin, ei oltais tässä vaan jossain muualla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h42726Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062551Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv42239Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.441855- 321443
Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141433- 1761155
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1011144Persu ajoi autoa
Ajoi lapsen yli https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/597a7468-3d1d-455e-bed2-21c1efc31ac1201053Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?81938