Palaillaan

aivan sama

jotenkin kylmä sana, ilman tunnetta, jeps palaillaan.

31

3762

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mulle kans.

Missä lämmin sana ,jep palaillaan

• :*)

Miten ois palalaikkaillaan?

• Taidat

soitella vaan suutas. ;)

• :*)
        Taidat kirjoitti:

soitella vaan suutas. ;)

No ei nyt sentään. Oli vain niin joutava alotus. (minun mielip.) Mitäs muuta? Tulin ite just pihalta grillaamasta.

• no

mut mä ainaki sanon sen hänelle hellyydellä. jos hän kuulisi sen noin, niin yhteisymmärrys ois jääny puolitiehen...turhaa ois sit puhua mitään.

• Palaillaan, nähdään

Hän on joskus sanonut minulle "palaillaan", ja minusta se on aina ollut positiivinen sana. Se tarkoittaa sitä että haluaa olla yhteyksissä. :)

• Minäkin olen

alkanut pitämään tuosta, ennen en pitänyt. Ehkä se riippuu henkilöstä kuka niin sanoo?

• heh palataan joo

Ennemminkin merkki päästä helposti eroon henkilöstä. Palataan...jos palataan heh

• Jaahas, niinkö?
        heh palataan joo kirjoitti:

Ennemminkin merkki päästä helposti eroon henkilöstä. Palataan...jos palataan heh

Ahaa, hei kiitos vinkistä. Minä hölmö olen ajatellut, että silloin ollaan vielä yhteyksissä. tosin niin on oltukin ainakin tähän mennessä. 2,5 vuotta. Kyse ystävästä.

• "halaillaan"

sai varm.alkunsa palata asiaan...esim asia etenee tms.

• Jaahas, niinkö?
        "halaillaan" kirjoitti:

sai varm.alkunsa palata asiaan...esim asia etenee tms.

Voi että. Kroonisesta halipulasta kärsineenä tuo kuulosti kyllä tosi hyvälle. Ihmiset halatkaa toisianne. Höh, hädin tuskin muistan enää miltä halaus tuntuu.

• näin onpi
        Jaahas, niinkö? kirjoitti:

Voi että. Kroonisesta halipulasta kärsineenä tuo kuulosti kyllä tosi hyvälle. Ihmiset halatkaa toisianne. Höh, hädin tuskin muistan enää miltä halaus tuntuu.

Halaus on aina molemminpuolista. Se alkaa tietyistä eleistä, toinen aloittaa ja lähentyy. Jos toinen ei ole siinä heti mukana, sen huomaa ja tuntuu kylmältä.

• nakustiikka

näkyillään sitten..kelpaisko ...=)

• Ymmärrystä vailla

Höh, mitä kylmää on sanassa palaillaan? Joop, nyt ei tämä lyyli kyllä taas ymmärrä.

• Hiiretön

Se on nyt niin kiireinen, ettei jouda pitempään yhteyksiä pitämään.

• s....

niinb kukas on kiireinen?

• Riippuu ihan

äänensävystä ja ilmeestä. Joskus toivois ettei palailtaiskaan.

• s....

no eihän näistä ota selvää....älä anna minun unohtaa...

menen nyt saunomaan kun vielä rasva irtoaa:))

• se oli

vain mun kömpelö tapa ilmaista, että haluaisin nähdä sut pian uudestaan.
      en halunnut painostaa liiaksi tai antaa takertuvaa kuvaa...

• Anonyymi

Tämä sana *"palaillaan"*
      on mulle rakkaus-sanastoo
      🍑💓💓🖤💓💓🍑

• Anonyymi

Tarkoittaa, että tältä erää asia on loppuunkäsitelty, mutta jos jotain uutta ilmenee, voidaan ehkä olla yhteydessä. -Seurustelussa osoittaa välinpitämättömyyttä, eli on tärkeämpääkin tekemistä.

• Anonyymi

Rakas

Soitan sit

Niin sun pitää sanoo

• Anonyymi

Seurustelussa kyllä, mutta entä jos ei vielä seurustele, mutta haluaakin olla yhteydessä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Seurustelussa kyllä, mutta entä jos ei vielä seurustele, mutta haluaakin olla yhteydessä?

Mulle ei löydy varmaan enää ikinä ketään. Oon menettänyt toivoni täysin

• Anonyymi

Ei kaikille tarkoita noin..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Palaillaan on mulle että haluan olla yhteydessä. -- sivusta, alemmasta kommentista --

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mulle ei löydy varmaan enää ikinä ketään. Oon menettänyt toivoni täysin

Miksi noin aattelet? Et taidakaan kyllä olla menettänyt tai jos olit niin saappas toivosi takaisin, ja palaile takas päin...

• Anonyymi

Niinpä palataan ja halataan ja unohdetaan tähän asti ollut koko sotku.❤❤👩

• Anonyymi

Palaillaan ei mulla ainakaan tarkoita ettei ois kiinnostusta tai tunteita.

Mulle se on sana jota käytän ihmisille joiden kans haluan palailla

ja jotka haluan pysyvän palasina elämässäni.

Tai joista haluan kuulla enemmän, koska jokin tunne tai vaisto sanoo niin.

Palaillaan elikkä kasaillaan paloja yhteen, tai että palat kuuluvat jo yhteen.

<3

• Anonyymi

Palaillaan sana on semmoinen
      Että sillä on eri merkityksiä ympäri Suomen
      Joillakin alueilla se vähä niiku nähdään pian/huomenna sanojen synonyymi
      Kun taas jossain toisaalla
      palaillaan on lähempänä soitellaan meininkiä eli just sitä että ... Ei haluta enee nähdä mut yritetään olla kivoja vielä vaikka ollaankin vaihtamassa toiseen suuntaan .
      Eli ehkä on parempi käyttää jotakin muuta sanaa jos haluaa olla selkeä.
      Ja palailla sanaan yhdistää pienen varuillaan olon.
      Vaikka se jollakin murrealueella onki se nähdään pian homma.
      Nähään.

• Anonyymi

Niinkö oli.
      AP.
      Oliko teidän jutun etenemisen mahdollisuus epävarma jotenkin? Oliko esteitä?
      Oliko perustetta olla epävarma tulevasuudesta?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oi mun haniseni

Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli
      Ikävä
      29
      5654
    2. Kyllä mulla on sua ikävä

Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm
      Ikävä
      14
      4264
    3. Hei rakas sinä

Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle
      Tunteet
      40
      3227
    4. IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.

IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm
      Maailman menoa
      52
      2901
    5. Israel aloitti 3. maailmansodan

https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.
      Maailman menoa
      319
      1472
    6. Vihdoin tiedän että tämä on molemminpuolista

Saattoi se koko ajan olla silmiemme edessä mutta kumpikaan ei uskaltanut sitä toivoa. Kunpa nähtäisiin pian, toivottavas
      Ikävä
      86
      1328
    7. Haluaisin lähettää sulle viestin

Mutta en enää uskalla. Miehelle.
      Ikävä
      60
      1249
    8. Miellytänkö sinun silmää?

Varmaan ainakin vähän, jos tykkäät minusta. Siis jos tykkäät.
      Ikävä
      79
      1159
    9. Nainen, meidän talossa on säännöt

1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E
      Ikävä
      222
      1158
    10. Natoon liittyminen on alkanut kaduttaa.

Nato on muuttunut niin paljon, että se ei ole enää se mihin haluttiin liittyä. Usa on vetäytynyt ja 5% osuus valtion tul
      Maailman menoa
      401
      1151
    Aihe