sua, mutta olis ollut kiva koskettaakin. Harmi, että tulin liian lähelle, niin en voinut silmäillä sinua kunnolla, kuten mieli olis tehnyt. ;) Kiva olla sun seurassa, vaikkei juuri mitään puhuttaisikaan. Eri juttu sitten on, onko mun seura susta niin kivaa tai toivottua...
Oli kiva nähdä
18
673
Vastaukset
- pakit annoin:)
No missäs me tavattiin? kaupunki? kysyy nainen..
- Niin,
niin!
- Ei se ole minulta.
Ajattelet kuitenkin minua? :)
- SGS2 hankinnassa
Miehelle?
Itse nautin tänään erään neidon seurasta, vaikkakin vain harmittavan lyhyen aikaa. Senkin ajan juttelin kaikesta vähemmän tärkeästä. :/- Pitäskö hankkia?
Kertokaas ny mikä on SGS2 ?
- villi arvaus
Pitäskö hankkia? kirjoitti:
Mulle toi tarkottaa Tähtiportin toista kautta! (Stargate season 2)
- Oiskohan se
Pitäskö hankkia? kirjoitti:
vaikka Samsung Galaxy SII?
- Ihan sekasin
Oiskohan se kirjoitti:
vaikka Samsung Galaxy SII?
Siis puhelin..puhuitko siihen..vai telkku..katselitko..ainiin olitko ap?
- Onko taikuutta tässä
"Tulit lähelle mutta et voinut silmäillä..etkä koskettaa..niin olit Liianlähellä..kuinka tämän voi ymmärtää..ellei ollut paikalla kait.
- Miten et
ymmärtänyt ? Jos on liian lähellä toista silloin ei todellakaan voi silmäillä toista
koska on liian lähellä. Mikä siinä oli noin vaikeaa ?? - Onko taikuutta tässä
Miten et kirjoitti:
ymmärtänyt ? Jos on liian lähellä toista silloin ei todellakaan voi silmäillä toista
koska on liian lähellä. Mikä siinä oli noin vaikeaa ??no vois kai niin likiollen koskettaa..eikö?
- Ahdistelu ei
Onko taikuutta tässä kirjoitti:
no vois kai niin likiollen koskettaa..eikö?
ole sallittua, tuskin toivottuakaan.
- Voi koskettaa
Onko taikuutta tässä kirjoitti:
no vois kai niin likiollen koskettaa..eikö?
mutta olikin kyse silmäilystä !
- kaikkionmahdollista
Voi koskettaa kirjoitti:
mutta olikin kyse silmäilystä !
Enskerralla jää toki kauemmaksi jotta voit silmäillä! Jos vaikka hänkin sua silmäilis.
- nainen vasemmalta
Tulit joo ihan liian lähelle istumaan.. ;) on se sun seura hyvinkin toivottua, aina.
- mies oikealta
Jotenkin erikoinen, sähköinen tunne aina kun olemme lähekkäin. Vedät minua puoleesi kovin.
- nainen vasemmalta
mies oikealta kirjoitti:
Jotenkin erikoinen, sähköinen tunne aina kun olemme lähekkäin. Vedät minua puoleesi kovin.
Hmmm...samoin ;) Oletko ap, "mies oikealta"?
- vai oisko sittenkin.
se nainen istunut oikealla?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p454970Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1121560Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "481069- 131033
81-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome17977Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy75940Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella8867Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v2822Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti
Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah55742Junan alle
Kuka päätti tai yritti päättää päivänsä jäämällä junan alle ja aiheutti sen takia veturikuskille ja muille traumat..?27703