Minä täällä

?????

Mitä sä ajattelet nyt tästä? Siitä kun törmättiin täällä ja musta? Miksi sä olit täällä, tulinko mieleesi vai olitko muuten vaan? Olen nyt pyöritellyt sua niin paljon, että kuva on vahvistunut ja se mitä koen..

35

508

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • s....

täh...taidan olla out?

• vaik ohikiitähetken.

Oli outoa kun joku jakso välittää
      siitä hänelle pisteitä .,tuli ikävä

• aistiva nainen

Olin tietysti täällä (siis palstoilla) päästäkseni johonkin oljenkrteen kiinni, siis häneen.
      En tiedä enkä jaksa käsittää miksi minun kanssa kommunikointi on hänelle sanoisinko vaikeaa? Hän (m-henkilö) on ainut syy, miksi yleensä täällä poikkean ja lueskelen näitä tekstityksiä. Olisin kiitollinen, jos näissä olisi vielä suomennos:)

Ihan muuten vaan en kyllä jaksa näitä selailla, ihan hänen takiaan ja täytynee myöntää ettei nämä ole millään tavalla minua.

• ;( :(

Terve sulle. Mun täytyy myöntää,tiedät syyn .Olin varma,että sä "seilaat"netissä ja sitte mä hokasin nämä sivut. Sua mä rupesin tav.heti "haravoimaan"...ja osumia alko tulla. Entäpä ite? Tohtiikos vastata....

Käännä samalla nuo hymiöt.

• No kyllä sä tiedät

Tulin tänne kun oli ikävä sua, mutta en kyllä koskaan uskonut sua täältä löytäväni, aattelin vaan purkaa omia tuntojani. Oli kyllä iloinen yllätys sit tää ;)
      En ois ikänä uskonut et pyörit tällasilla sivuilla ;)

• Ei tiedä

..kuka.. jaa mää vai?
        No en nyt osaa sanoa mitään tähän. En ole varma mistään täällä.

• ;)
        Ei tiedä kirjoitti:

..kuka.. jaa mää vai?

No sää justiin.

• Tiedät sinä
        Ei tiedä kirjoitti:

..kuka.. jaa mää vai?

Kyllä me ollaan varmoja asioista,sinä vaan et halua ymmärtää. Tiedän perimm.syysi ja mää ymmärrän sua..sä oot "koukusa" ja se on sun asiasi. Mut silti haluan olla jotenkin "lähelläsi",vaikka näin. Tiedät syyn. Että tälläi.

• EI tiedä
        Tiedät sinä kirjoitti:

Kyllä me ollaan varmoja asioista,sinä vaan et halua ymmärtää. Tiedän perimm.syysi ja mää ymmärrän sua..sä oot "koukusa" ja se on sun asiasi. Mut silti haluan olla jotenkin "lähelläsi",vaikka näin. Tiedät syyn. Että tälläi.

Ai ketkä te, ymmärrän itse erittäin hyvin mutta mitään perimmäistä syytä en tiedä vielä. Koukussa olen ja puhunut asiasta eräälle ystävälle ja hän lupasi auttaa minut pois täältä, saa nähdä onnistuuko.

• Nyt tiedät
        EI tiedä kirjoitti:

Ai ketkä te, ymmärrän itse erittäin hyvin mutta mitään perimmäistä syytä en tiedä vielä. Koukussa olen ja puhunut asiasta eräälle ystävälle ja hän lupasi auttaa minut pois täältä, saa nähdä onnistuuko.

Olet oikeassa. Nämä sivut "rassaa"herkkää,jota sinäkin olet lop.lopuksi,vaikka et sitä niin myönnäkään varmaan. Pitää olla palljon vain muuta "elämää" niin paskat tämä ketään haittaa. Tää on tätä ns.nykyaikaa. Revi tästä ny jotakin ittees,et sillei.

• Enpäs Tiedä
        Nyt tiedät kirjoitti:

Olet oikeassa. Nämä sivut "rassaa"herkkää,jota sinäkin olet lop.lopuksi,vaikka et sitä niin myönnäkään varmaan. Pitää olla palljon vain muuta "elämää" niin paskat tämä ketään haittaa. Tää on tätä ns.nykyaikaa. Revi tästä ny jotakin ittees,et sillei.

Herkkä ja herkkä, en hyväksy eikä rassaa, prrkele. Enemmän rassaa se syy, miksi käyn täällä. Pitäs rassata sitä syytä vähän, niin helpottas varmaan.

• Nyt tiedät
        Enpäs Tiedä kirjoitti:

Herkkä ja herkkä, en hyväksy eikä rassaa, prrkele. Enemmän rassaa se syy, miksi käyn täällä. Pitäs rassata sitä syytä vähän, niin helpottas varmaan.

No voi.Tiesimpäs,,,,tuu käymään täällä niin mä halin sua oikein "rutistamalla" niin tiedät,että joku TODELLA välittää sinusta vaikka ethän sä usko tietäväsi sitäkään...

• Nyt tiedän, tunnen
        Nyt tiedät kirjoitti:

No voi.Tiesimpäs,,,,tuu käymään täällä niin mä halin sua oikein "rutistamalla" niin tiedät,että joku TODELLA välittää sinusta vaikka ethän sä usko tietäväsi sitäkään...

heh..vai "usko tietäväni". No niin no, voin myöntää, tiedän, että joku todella välittää. Miss päin maailmaa olet, jospa tulisin käymään, ainahan sitä rutistuksia haluaa.

• Olin onnellinen.
        Nyt tiedän, tunnen kirjoitti:

heh..vai "usko tietäväni". No niin no, voin myöntää, tiedän, että joku todella välittää. Miss päin maailmaa olet, jospa tulisin käymään, ainahan sitä rutistuksia haluaa.

vaikkakin hämmentynyt.

http://www.youtube.com/watch?v=HKeZbbDDVaA

• Tunsin sellaista

• truth.

• jestas sentään

• mitä sä koet.

Ollut sun lähtös jälkeen sekava olo ,en tiedä kaipaako hän
      mutta totta on jotain on tapahtunut

• Herkkää..

Heräsin käsinkosketeltavaan uneen sinusta..

• Pakko saada nähdä.

Jäit mieleen kesäyöstä, enkä saa kuvaasi pois, vaikka yritin ..
      Voi miten tykkäänkään susta.. Miten hellästi sinä kosketit ja kuitenkin minussa kaikki järkkyi..
      Voisitko tosiaan eksyä tänne..ehkä kuvittelen?

• ++++

Ajattelen, että luovutan. En voi tunteilleni mitään ja huomasin tunteiden tukahduttamisen tuhoavan mut kokonaan. Olo kohdatessa oli tyhjä ja turta, ehkä se näkyi musta. Sitten taas, se pieni itu lähti kasvamaan. Tällä kertaa annan sen kasvaa ja rönsytä vapaasti, sen tunteen. Ehkä palaan elävien kirjoihin minäkin siinä sivussa. Susta ajattelen pelkkää hyvää ja toivon sulle onnellista elämää. En ollut täällä muuten vaan. Sun takia palasin.

• tuosta ei

oikein ota selvää, mutta ehkei täysin tarvikkaan. Ei täällä tarvitse ja kuulu saada selvää mistään.
        Minä suojelen itseäni.

• ++++
        tuosta ei kirjoitti:

oikein ota selvää, mutta ehkei täysin tarvikkaan. Ei täällä tarvitse ja kuulu saada selvää mistään.
        Minä suojelen itseäni.

Tiivistettynä annan itseni välittää sinusta just niin paljon kun olen aina välittänyt. Siitä on iso askel näyttää tunteet sinulle kun en tiedä mitä sinä ajattelet minusta.

Tämä on vaikea pukea sanoiksi. Ajattelen sinua niin paljon, että olet jo pysyvä osa minua ja elämääni. Salaisuus, jota en kerro kenellekään.

• minä.
        ++++ kirjoitti:

Tiivistettynä annan itseni välittää sinusta just niin paljon kun olen aina välittänyt. Siitä on iso askel näyttää tunteet sinulle kun en tiedä mitä sinä ajattelet minusta.

Tämä on vaikea pukea sanoiksi. Ajattelen sinua niin paljon, että olet jo pysyvä osa minua ja elämääni. Salaisuus, jota en kerro kenellekään.

Mulla on sama salaisuus.

Mennään nukkumaan, hyvää yötä..

• ++++
        minä. kirjoitti:

Mulla on sama salaisuus.

Mennään nukkumaan, hyvää yötä..

Hyvää yötä.
        Uni on ihana tauko tähän hulluuteen. Ellet ilmesty sinnekin... :)

• minä.
        ++++ kirjoitti:

Hyvää yötä.
        Uni on ihana tauko tähän hulluuteen. Ellet ilmesty sinnekin... :)

Kun toissailtana tapitin ruutua, tuntui ihan selkeältä että olet hän :)
        Vaikket olisikaan, kiitos intensiivisesta hetkestä. Ja hyvää yötä :)

• s....

ja paskan marjat. lopetan tämän nyt...

• ei onnellista loppua

Ahdistaa ihan vietävästi. En ole lukenut täällä yhtäkään sellaista tekstiä, josta tietäisin varmasti sen olevan häneltä. Ja kuitenkin todella moni teksti tuntuu osuvan. En ole nähnyt häntä oikeassa elämässä eräiden kohtaamisten jälkeen, joten en voi tietää minkälaista olisi nähdä hänet, mitä silloin ajattelisin, mitä hän mahtaa ajatella. Siinä yksinään on jo monta pätevää syytä unohtamiselle, luopumiselle. Mun on aika kasvaa tästä vähän isommaksi ja vahvemmaksi. Jotenkin sitä vaan kuvittelee päänsä sisällä että en yksinkertaisesti voinut olla hänelle sejasama-ihminen, ihan varmasti hän on myös ajatellut minun suuntaani. Meidän tulevaisuutta ei vain ole. Soutaa ja huopaa, sitä minä teen täällä kun en suostu myöntämään tappiota.
      Ahdistaa myös tieto siitä, että tulemme vielä tapaamaan jossakin tilanteessa, miten pystyn kätkemään tunteeni, ja vielä pahempaa, olla taas aloittamatta tätä prosessia alusta. Tarvitsen varmaan hypnoosin.

• eitäällävoikysellä

Täähän opn suuri vitsi jutella täällä tälleen "toiselle". Huutoa tuuleen ja yöhön ja kukaan ei kuule!? ei sitten mitään järkee. Vielä kun kyselee tarkennuksia jostain tietystä tilanteesta, ja täällä..anna mun kaikki kestää :D

• You never know...

Mielestäni aloitus on provo, kuten suuri osa palstan aloituksista. Senhän tajuaa jokainen "normaali". Moni on huomannut, että aloittaja itse lisää kommentteja ja ruokkii keskustelua, herättää ikävää, iloa, surua, raivoa, inhoa jne - pitää yllä pitkiäkin ketjuja riidelleen jopa itsensä kanssa.

Joskus käyn lueskelemassa ja se on helppoa koukkuuntumatta, kun ei etsi ketään, kun ei ole tarvetta ruokkia tunteitaan ja silloin tämä palstapotaska menee kuin vesi hanhen selästä aiheuttaen oikeastaan vaan tyytyväisyyttä siitä, että on immuuni :). Samaa potaskaahan tämä on kuin salkkarit, tiedä vaikka olisi sama käsikirjoittajakin :), mutta vuorovaikutuksellisena tämä koukuttaa pahemmin. Salkkareita en pysty katsomaan, mutta aivot narikassa pystyn näitä lueskelemaan.

Herkullisia juttujahan täällä välillä on, upeita ajatelmia ja pohdintaa, mainioita sutkauksia, verbaaliakrobatiaa. Harmittaa ne tapaukset, jotka eivät ymmärrä taustalla olevaa provoilua tai irrallista mielen tyhjentelyä ja pahoittavat mielensa sen vuoksi. Ihanaa toisaalta se, että joku saa kiksejäkin "kohdatessaan" sen oikean... Oli se sitten toiveajattelua tai totta.

Hauska ajatus sinänsä, kuinka ihastuminen (tai vihastuminen :) eksyttää todella fiksunkin ihmisen tänne "sekoilemaan" - mut semmoisia me ihastuneet ollaan.

Kokeilen "vaihtoehtohoitoa" eli aurinkoa ja palkitsevaa touhuilua - koukkuuntumista IRL.

• Yes I know

Olen huomannut saman asian ja tullut siihen tulokseen,että näilä aloit.ruokkijalla on oma elämä varm.tyhjää puurtamista ja haluaa muitakin epätoivoon "seurakseen".

• dr69
        Yes I know kirjoitti:

Olen huomannut saman asian ja tullut siihen tulokseen,että näilä aloit.ruokkijalla on oma elämä varm.tyhjää puurtamista ja haluaa muitakin epätoivoon "seurakseen".

Aloitus voi olla mitä tahansa. EI tämänkään ketjun kirjoitukset liity aloitukseen. Joku vois tutkia. onko aloituksia kopioitu tuolta vuosien takaa. Helppoahan se on, vähän muutaa sanoja, mutta epäreilua.

• ap.

Tämä ei liity tuohon.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      99
      6074
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      80
      4792
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      97
      3049
    4. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      28
      2853
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      26
      2115
    6. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      119
      1516
    7. Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..

...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam
      Maailman menoa
      335
      1067
    8. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      85
      1028
    9. Jos oikeasti haluat vielä

Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚
      Ikävä
      125
      970
    10. Eihän se tietysti minulle kuulu

Mies, mutta missä olet? 🤨 😠
      Ikävä
      48
      774
    Aihe