Kun EU kaadetaan, niin

ninel2010

Kun kaikki on EUn syytä, ei muuta tarvitse tehdä. Ei tarvitse säästää, ei tarvitse luoda uusia työpaikkoja. Kun vain pääsee eroon EUsta niin rahaa tulvii ovista ja ikkunoista....

Kyllähän tämän uskoo, kun pSS-mies pitää kiinni takinhelmoistaan; ei käänny ei.

Vaikka puheissa ei mitään järkeä olekaan.

No, ei pääse PerusSuomalaiset vaikuttamaan ja kantamaan vastuuta, ei vaikuttamaan maahanmuuttopolitiikkaan eikä mihinkään muuhunkaan.

Se on vain Soinista kiinni. Ei muiden tarvitse sitoutua Timo Soinin järjettömyyteen. Ilman Soinia voi mennä hallitukseen: kansanedustajat voivat myös luoda oman eduskunta ryhmän. Tie vastuuseen ja vaikuttamiseen on vain rohkeudesta kiinni.

NINEL

4

51

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nyyh nyyh

Minä elin lähes 40 vuotta Suomessa ennen kuin liityttiin Euroopan Unioniin. Kyllä silloin oli Suomen kansa rikasta ja onnellista! Ensimmäisessä työpaikassani ansaitsin 10 markkaa päivä. No, se oli mansikanpoimintaa ja minä 12-vuotias. Ei ollut mitään riistoporvareita silloin! Tämä mansikkaisäntä ihan hyvää hyvyyttään teki isänmaallisen teon ja otti 12-vuotiaan töihin. Ja ajatelkaa: joutui uhrautuvasti myymään 2 litraa mansikoitaan torilla, jotta sai minun päiväpalkkani kokoon! Sanomattakin on selvää, että kaikesta maksettiin vero isänmaalle: minullekin tuo jalo isäntä merkitsi verokirjaan aina osan jättiläismäisistä ansioistani, jollaisista ei EU-Suomessa voi uneksiakaan. Isiemme työ on EU-Suomessa tuhottu! Minunkin isäni jättämä 600 markan perintö on joko Portugalissa tai sitten Lanzarotella - en enää tarkoin muista.

• Seuraa uutisia Nuija.. Eurooppa politiikka tulee muuttumaan, tulonjako muuttuu, maahanmuutto politiikka muuttuu, ruotsinkielen asema muuttuu, homojen ja lesbojen oikeudet muuttuvat!! Perus-Suomalaiset ovat Viimeinen Toivo että emme ajaudu Saatanalliseen Moraalittomuuteen ja kaaokseen!!
      Paskaseen Perseeseen Nussijat, SAIRAAT Homot pitää vaientaa Mediassa!!
      Heidät pitää vainentaa, niinkuin vanhoina hyvinä aikoina häpeään!! Perseen-nuolijat älköön nostako päätään!! Onneksi ette voi lisääntyä..

• ghyt65tffg

Herää. Mikään Persujen tavoitteista ei totedu, jos Timo Soini pitää Persut oppositiossa.

Ilman Soinia voi päästä hallituseen vaikuttamaan. Toki voi jäädä myös nyyhkimään... valita PerSuista itsestään kiinni. Mutta ehkä rohkeutta eivain riitä vastuun kantamiseen.

Pelkkiä tyhjän ruikuttajia, narettavaa sakkia.

NINEL

• //////////

Jallu on tullu hulluks

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olenko alkoholisti? Mielipiteitä kaipaan

En oikein tiedä mitä tällä haen, oli vaan pakko päästä avautumaan jonnekkin missä voi sen tehdä anonyymisti..Olen 32 vuo
      Alkoholi
      136
      2591
    2. SAK:n vaatimus palkankorotuksista on täysin päätön

SAK:n esitys noin hurjista palkankorotuksista on päätön. Ja vaikka ne toteutuisivatkin, johon en usko, valuvat hyödyt ul
      Maailman menoa
      313
      1769
    3. Ensitreffit Matti lataa totuuden seksiasioista Taina-morsion kanssa: "Fyysinen kosketus ja seksi..."

Harmi juttu tämä Matin ja Tainan ero. Olisikohan vielä ollut jotain tehtävissä... Lue lisää: https://www.suomi24.fi/v
      Ensitreffit alttarilla
      12
      1427
    4. En vaan jaksa

Enää tätä, kun asiat ei etene mihinkään. Jos ja kun kohdataan, kohtelen sua kuin kaikkia muitakin. Eihän se poista sitä
      Ikävä
      34
      1413
    5. Voin kertoa sinulle

Että olen todella rakastanut sinuun. Tämä on jotain mitä en ole koskaan ennen kokenut. Olen uskonut että tunnet samoin.
      Ikävä
      37
      1107
    6. Olisi mukavaa

Istua kahvilla ja jutella asioista.
      Ikävä
      50
      986
    7. +10% palkankorotukset työntekijöille! hyvä ammattiliitot!

Niinhän sitä sanotaan että metsä vastaa niin kuin sille huudetaan. Ja oikeistohallitus ja työnantajat huutelivat sellais
      Maailman menoa
      268
      944
    8. Mitä sinä nainen haluat elämältä

Minä haluan sinut mutta koska se on mahdoton haaveeni niin en voi muutakuin hiljaa ja kaukaa rakastaa epätoivoisesti sää
      Ikävä
      33
      934
    9. It's a fairytale

"It's a fairytale I can't explain Full of words I don't know how to say And without a little twist of fate I know I'd st
      Ikävä
      9
      876
    10. Gallup: Minkä kouluarvosanan (4-10) annat Vappu Pimiälle Maajussille morsian -juontajana?

Maajussille morsian on koko kansan suosikki. Minkä kouluarvosanan (4-10) annat Vappu Pimiälle juontajana? Erinomainen
      Maajussille morsian
      38
      865
    Aihe