Aluksi voin sanoa että en harrasta tekstini sensurointia joten deal with it. Ja jos mieles tekee tulla jauhamaan paskaa niin voitko vittu mennä vaikka kyrvälle?
Eli, olen -95 syntynyt poika. Mulla on ollut ehkä viime vuodesta itsemurha-ajatuksia. Oon viillellyt ja vieläkin viiltelen, ei se kyllä auta paljon paskaakaan mun oloon. Ehkä oon masentunut siksi koska oon vitun paska kaikessa mahdollisessa asiassa. Koulu menee joten kuten perseelleen, mopolla en osaa ajaa (tämä oli vaan esimerkki), ei oo kavereita ollenkaan melkein ja niin edelleen. En jaksa alkaan luettelemaan joka vitun asiaa missä oon paska. Toisin sanoen mun "luova aivopuolisko" (opin sentään jotain biologian tunnilla) ei oo olemassa, tai jos on niin se on jälkeenjäänyt. VAIKKA oonkin näin "nuori" niin pitäisköhän mun olla silti jostain kiinnostunut / osata?
Pöllin isän viinakaapista jotain alkoholia ja lääkekaapista otan särkylääkettä ja koitan vain kirjaimillisesti nukkua pois. En oo kenellekään sanonut tästä vielä, yhdelle MSN kaverille oon valittanut joskus vähän. Olis vaan ihanaa laittaa illalla nukkumaan eikä koskaan enään herätä. Mun isä on aika rikas ja vasta kuulin kun vanhemmat aikoo erota mutta eipä tuo haittaa ollenkaan. Isästä vielä että onhan mulla aika kallis mopo, tietokoneet (läppäri ja pöytäkone) ja sen sellasta paskaa.
Tää on vaan niin vittumaista, mun päivä on suunnilleen tälläinen:
"Herään aamulla, syön aamupalan, kävelen kouluun, tulen koulusta, syön uudestaan, dataan iha vitusti, ja sitten nukkumaan."
Sitten mä näytän aivan vitun rumaltakin (varmaan kaikki sanoo noin), siitä on varmaan jo 4 vuotta kun puhuin jollekin tytölle / naispuoliselle henkilölle joka ei oo mun perheestä.
Ja huomenna jotkut turhat päättötodistukset. Hain ammattikouluun sähköpuolelle jostain vitun kummallisesta syystä jota en itsekään tiedä. Ai niin joo harrastuksiakin oon koittanut mutta eihän niistä tuu mitään.
En kyllä edes tiedä miksi kirjoitin tämän paskan viestin...
Vielä yksi juttu, kerran melkein ammuin itteni jo. Isälläni on piilossa asekaappi josta hain jonkun vanhan revolverin, laitoin luodin, latasin, ja melkein ammuin jo ohimoon mutta just sillä hetkellä isä soitti mulle. Joten en ampunutkaan itseäni...Olis kyllä tehnyt mieli
Masentaa...
2
71
Vastaukset
- voishan sitä
Tein tuon Beckin masennustestin ajankuluksi:
Käytit testin tekemiseen 3 minuuttia 24 sekuntia. Testipistemääräsi on 37.
Testin suorittaneet ovat saaneet keskimäärin 20 pistettä.
Jos pisteiden yhteismääräksi tulee 17 tai enemmän, lääkärin puheille menoa suositellaan. Masennus luokitellaan lieväksi, keskivaikeaksi tai vaikeaksi. Yli 30 pistettä viittaa jo vaikeaan masennustilaan, jolloin on viimeistään ehdottomasti syytä hakeutua hoitoon. - Kauan masentunut
Ei ollenkaan huono viesti! Ehkä kirjoitit sen siksi, että olet huolestunut itsestäsi ja haluaisit keskustella tilanteestasi. Et kuitenkaan tiedä, kenelle puhuisit.
Minusta tilenteesi vaikuttaa huolestuttavalta. Tarvitset varmaan apua.
Ehkä olisit päässyt asiantuntija puheille koulun terveydenhoitajan kautta. Koska loma alkaa, sinun on haettava apua esim. pakkakuntasi nuorisopsykiatrian yksiköstä. Koska olet noin nuori, olisi tärkeää, että voisit puhua myös vanhemmillesi, jos se suinkin on mahdollista.
Olet kuitenkin jaksanut käydä koulua ja se on hyvä asia.
Älä jää enää miettimään, vaan hae apua!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h32711Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062481Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv42229Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.441845- 321433
Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141413- 1761145
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1011124Persu ajoi autoa
Ajoi lapsen yli https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/597a7468-3d1d-455e-bed2-21c1efc31ac1201043Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?81928