Oikeistosiiven edustajat kokevat perussuomalaisten puolueohjelman lähinnä suuntaa-antavana ohjeistuksena.
- Puolueohjelma on valmisteltu kabinetissa ja annettu ikään kuin taivaasta. Se on ohjaava, mutta ei sitova, tulkitsee Uudenmaan kärkinimiin kuuluva espoolainen Teemu Lahtinen.
Puolueen oikeistosiipeen voidaan lukea Teemu Lahtisen lisäksi ainakin Kymin Juho Eerola sekä Freddy van Wonterghem.
Lähempänä kokoomusta
Pääosa perussuomalaisten ehdokkaista on maaseutumyönteisempiä kuin halla-aholaiset oikeistoehdokkaat.Halla-aholaiset kokevat olevansa lähellä kokoomusta esimerkiksi verolinjoissa.
Lopputulemana on puolue, jolla ei ole yhteisiä linjoja ainakaan politiikassa.
Teemu Lahtisen ensikommentti Perussuomalaisten vaaliohjelmaan
Perussuomalaisten vaaliohjelma julkaistiin viime perjantaina ja se on kerännyt paljon huomiota viikonlopun aikana. Nohevimmat pirut ovat kaivaneet sieltä esiin muutamia lauseita, jotka ainakin irtiotettuina ovat tollonoloisia.
Teemu Lahtinen Päivän tweetit 2011-02-28
Ensikommenttini Perussuomalaisten vaaliohjelmaan
Perussuomalaisten vaaliohjelma julkaistiin viime perjantaina ja se on kerännyt paljon huomiota viikonlopun aikana. Nohevimmat pirut ovat kaivaneet sieltä esiin muutamia lauseita, jotka ainakin irtiotettuina ovat tollonoloisia
Pitkin talvea olen esittänyt kritiikkiä valmistelutyötä kohtaan, koska mielestäni poliittisten ohjelmien tulisi rakentua alhaalta ylöspäin ja hyväksyä lopulta puolueen korkeimmassa päättävässä elimessä puoluekokouksessa. Nyt ohjelma valmisteltiin salassa ja armollisesti annettiin samaan aikaan kansan ja ehdokkaiden luettavaksi.
Mitä tekee Isä Timo halkoaholaisille? Jos tulee tilaisuus mustan auton takapenkistä, periaatteista voidaan sittenkin tinkiä, tanssitaan vaikka Zorbasta Kreikan tahtiin,ja päälle huikka Sorbust
Arto Hirvoneni ei tätä kerro
3
<50
Vastaukset
- Sorbusta
häisitsee kun Arto Hirvonen suoltaa
- Äikän Ope
Arto Hirvonen
3.6.2011 22:14
Mitenkä saadaan Asko Kervisen aisa kunniallisesti lopputulokseen - 21,00 euroa/h
"KOTKAN KAUPUNGINHALLITUKSELLE
Vahingonkorvausvaatimus ja sovintoehdotus
Esitän vahingonkorvausvaatimuksena ja sovintoehdotuksena, että Kotkan kaupunki
maksaa allekirjoittaneelle korvauksena jäljempänä olevan erittelyn mukaan
seuraavasti:
-Vastineitten ym. asiakirjojen laadintatyö: 500 tuntia (21,00 euroa/h).
-Monistuskulut: 280,00 euroa.
-Vahingonkorvaus ei-julkisten terveydentilatietojen väärinkäytöstä ja
yksityiselämän suojan rikkomisesta, sekä valheellisten töiden laiminlyöntitietojen
ylläpidosta ja käyttämisestä asiakirjatietoina 46.634,00 euroa korkolain mukaisine
korkoineen 9.3.2004 lukien.
-Vahingonkorvaus asiakirjatietojen oikaisuyrityksistä aiheuttaman työkyvyn
menettämisestä johtuvasta ansiotulon menetyksestä 1.9.2008-6.10.2021 väliseltä
ajalta 15.000,00 euroa/vuosi, yhteensä 195.000,00 euroa.
-Muut kulut 1.270,00 euroa
Mikäli Kotkan kaupunki suostuu vahingonkorvausvaatimukseeni, perun
haastehakemukseni ja kaikkia virkamiehiä koskevat tutkintailmoitukset ja kantelut,
sekä peruutan rangaistusvaatimuksen kaupunginjohtajan epäillystä törkeästä
kunnianloukkauksesta ja jättäisin ns. mustan listan hävittämisprosessin ja muiden
asiakirjatietojen oikaisut sillensä, jolloin kaikkia asiat ja asianhaarat olisivat
minun puolestani kaikilta osin loppuun käsitelty, eikä minulla ole tämän jälkeen
mitään vaatimuksia Kotkan kaupungilta.Poistaisin myös internet-sivultani kaikki
oikeustaisteluani koskevat tiedot ja lopulta lopettaisin sivustoni ylläpidon.Olen
valmis neuvottelemaan ja sopimaan asiasta.
Pyydän asiassa salassapitoa vaatimukseni perusteista ym: seikoista, jolloin asia
jäisi täysin minun ja Kotkan kaupungin väliseksi asiaksi ja mikäli tietovuotoa
asiassa tulisi esimerkikisi minun kauttani, velvoitettaisiin sopimus tai sovinto
purettavaksi ja allekirjoittanut korvausvastuuseen sopimusrikkomuksesta.
Haminassa 13.5.2010
Asko Kervinen"
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.2110885- 408157
- 1235211
- 1433626
- 693548
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi353504- 333147
- 552499
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak352001- 281776