koirahoitoloista

voihitsinhisi

Kertokaas kokemuksia koirahoitoloista (lähinnä pirkanmaan alueelta) ja minkälaisen/luontoisen koiran ootte sinne vieneet ja kuinka pitkäksi aikaa?

Itse olen nuorta koiraani viemässä hoitolaan ja kokemuksia ei näistä aikaisemmin ole. Tottakai käyn ensin tutustumassa hoitolaan jotta saan "kuvan" paikasta, mutta silti mietityttää ja haluankin kokemuskianne kuulla näistä paikoista.

3

288

Vastaukset 3

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 4Hdogsitter

En oo hoitoloitten kannalla, suosittelen 4H -dogsittereitä, kysy paikallisesta 4H -yhdistyksestä.

• ryppyperuna

Hei! Suosittelen lämpimästi Oriveden lähellä Siitamassa olevaa Boondocksia.
      Etäisyys Tampereelta n. 30min. Oma koiruuteni on ollut siellä pari kertaa, yhden pitemmän jakson ja toisella kertaa viikonlopun. Koira viihtyi ( no, labbis viihtyy kylässä aina :)) ) hyvin ja oli puhdas, iloinen ja energinen haettaessa. Koirani vielä "pussasi" henkilökunnan lähtiessämme. Tämä hoitola hoitaa myös pirkanmaan alueen löytöeläimet.
      Luottamukseni sai vahvistusta, kun he kertoivat koirastani asioita, jotka vain minä tiedän. He ovat todellakin olleet koirani kanssa, koska muuten he eivät näitä asioita olisi tiennyt. Tilat ovat myös mielestäni paremmat kuin hyvät. Itselleni koiran jättäminen oli vaikea paikka, mutta toisella kerralla jo helpotti kun tiesin, että hyviin käsiin neitin jätän.

• eiliisailua

Hei!

Kannattaa TODELLA! tutustua hoitopaikkaan ennakolta, sillä itse järkytyin todella viedessäni koiraani - ensimmäisen - ja viimeisen kerran hoitoon "hoitolaan". Paikka oli noin 30 vuotta ajastaan jäljessä: betonilattiat, ei lämmitystä, pieni "tarha", ulkohäkit nokkosten peitossa, epäsiistiä yms..... Sain koiralleni toisen hoitopaikan "lennosta" enkä koskaan, ikinä vie koiraani hoitoon paikkaan, jossa "hoitaja" haukkuu asiakkaan ennen kuin ollaan portista päästy sisälle (tulimme paikalle noin 12 minuuttia etuajassa). Tämä paikka "hoitola" sijaitsee Raumalla (eri kuin hienot nettisivut omaava paikka, josta ei ole moitteen sijaa sanottavana). Olkaa tarkkoina, halpa kuititon hinta ei voi olla hoitopaikan valinnassa ainut kriteeri (itse yritin saada hoidon muualta, mutta kun oli täyttä...).

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei käy sääliksi sitä miestä

Sitä saa mitä tilaa.
      Ikävä
      179
      1762
    2. Muistakaa pojat tämä.

Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.
      Ikävä
      109
      923
    3. Mitä mieltä olet?

Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo
      Ikävä
      110
      783
    4. En ehkä onnistu siinä

Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.
      Ikävä
      58
      755
    5. Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin

Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset
      Ikävä
      209
      674
    6. Mies,oletko koskaan...

Käyttänyt maksullista naista?
      Ikävä
      133
      638
    7. Oletko päättänyt

Että luovutat minun suhteeni
      Ikävä
      52
      601
    8. Viesti jonka haluaisit lähettää...

hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä
      Ikävä
      20
      590
    9. Pahoin pelkään nainen

että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus
      Ikävä
      51
      572
    10. Kirjoita kolme sanaa

mistä kaivattusi voisi sinut tunnistaa.
      Suhteet
      37
      556
    Aihe