Niin että mitäs siihen sanotte kaikki huorien panettelijat. olen 26vuotias poikamies ja lähden yksin thaikkulaan, bangkokkiin, enkä ole menossa huoriin. Tosin olenkin sielultani travelleri. Mutta tätä ei moni keski-ikäinen massaturisti ymmärrä. Olen thaimaan reissustani ihan julkisesti puhunut ja kyllä on huomannut että moni naurahtaa tai muuten suhtautuu huvittuneesti kun yksin lähden thaimaaseen. Eivät ole kehdanneet suoraan sanoa kyllä mitään.
Lähden yksin Thaimaaseen enkä käy huorissa
6
184
Vastaukset
- saaree
Perussettii jos lähtee thaimaaseen varsinkin jos ei ole tyttöystävää/vaimoa tai vaihtoehtoisesti lähtee ilman vaimoa/tyttöystävää. Kaikki pitävät sitä maata isona bordellina.
- bangkok....
useita vuosia bangkokissa asuneena voin sanoa,että täältä löytyy vähintään pari miljoonaa sinkku naista/tyttöä jotka eivät toimi siinä mainitsemassasi ammatissa,vaan ihan muissa duuneissa tai opiskelevat. kait nyt terve hetero mies kuitenkin naista tarvii,eikös?
- (I)
No , itse en niin välitä , mutta muna kyllä tykkää ! ! !
- ja heteronainen myös
Siksi me naiset emme matkaakaan Thaimaahan vaan kohteisiin,
joissa myös heteronaisille on miehiä tiedossa.
- Hyvää matkaa
Toivottavasti viihdyt siellä thaimaaseessa. Bangkokeessa on helppo liikkua sitten skytrainillä mutta tuskan hiki niissä liikenneruuhkissa helposti tulee.
Mutta sen kerron kun minä matkustan niin matkustan thaimaahan niin kukaan ei naurahtele tai suhtaudu huvittuneest , mutta se varmaan johtuu siitä kun matkustan thaimaahan en thaimaaseen. - matkaaja..
skytrain on se nopein ja halvin tapa matkustaa bangkokissa,jos vain reitille sopii. lentokentältä keskustaan noin 15 minuuttia ja 90 baht. sama matka taksilla vähintään 30 minuuttia,mutta ei useinkaan riitä jos on ruuhkaa,ja noin 350baht, tai enempi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä2283945Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.1202275Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575821996- 1391418
Seuraavakin hallitus joutuu leikkaamaan
Sitähän tämä hallitus nyt höpöttää, kun itse on ajanut tilanteen katastrofaaliseksi. Orpon hallitus lähti suurin puhein126925- 77909
Hotelli kainuu
Mietityttää, hotelli Kainuussa, se, että asiakkaat voivat valita ketä saa olla ja ketä ei, Illan aikana asiakkaina!37900Ovatko vastasyntyneet vauvat syntisiä?
Se ihmisten keksimä järjetön perisynti, jos ovat!288759Pitäis vaan lopettaa
Sinun kanssa yhteydenpito. Alkaa vaan haluamaan enemmän ja tuskin lopulta mikään kohtaisi. Ja ikävä vaan kasvaa ja lähei8757J. Rinta-Joupilla jättimäinen veropetosvyyhti
Seinäjoen keskustan kiinteismiljonäärit olleet jo pitkään ahtaalla ja liittykö J. Rinta-Jouppikin rintamaan? https://yl61736