niin minäkin yritän. Tsemppiä ja jaksamista. Moikataan, kun tavataan.
Yritä kestää
10
410
Vastaukset
- ..,.,,..
*vilkutus ja lentopusu*
- Pilvien potkija
UkKospilviä näkyy taivaalla ja jyrinää kuuluu. Älä huolehdi, osaan kyllä hommani (miten minä tähän jouduin?). Mut tuolla lipuu hiljaa pilvi ja se lähestyy minua! Hei sehän on poutapilvi, joka muistuttaa ulkonäöltään, ihan kuin ...
- :(
:(
- , . ,,,
Niin helpottavaa, vilkutellaan, jos se sulle riittää.
Alkaa taas ahdisttaa, lähen nyt sinne viihteelle.
Minkä takia nämä edes ahdistaisi? miettikää sitä, leikinkö vuoksi? ehei, jonkun aivan muun takia. - Taustalta..
Aivan.. Minäkin taidan olla menossa jo aika kaukana. Noin kuvainnollisesti asian ilmaisten.
Ei me enää tavata. Se vuosi sitten siellä koulun pihalla taisi jäädä viimeiseksi.- Unohtui..
Odottelen uuden puhelimen ilmestymistä myyntiin.. Saan sit samalla vaihdettua numeronkin. Ja koska tiedän ettet/ettei hän vastaa tuntemattomaan numeroon, varmaan tekstiviesteihinkään niin kyllähän tämä melko varmasti jää tähän.
Minun on kuitenkin pakko vaihtaa puhelin (ihan virusten ja muiden mahdollisten epämääräisten juttujen takia) ja numeron siksi koska on epäilys et joku on levitellyt puhelinnumeroani (ilman lupaa). - Taustalta..
Unohtui.. kirjoitti:
Odottelen uuden puhelimen ilmestymistä myyntiin.. Saan sit samalla vaihdettua numeronkin. Ja koska tiedän ettet/ettei hän vastaa tuntemattomaan numeroon, varmaan tekstiviesteihinkään niin kyllähän tämä melko varmasti jää tähän.
Minun on kuitenkin pakko vaihtaa puhelin (ihan virusten ja muiden mahdollisten epämääräisten juttujen takia) ja numeron siksi koska on epäilys et joku on levitellyt puhelinnumeroani (ilman lupaa).Minulle riitti tämä arpominen.
Hyvästi.
Ja mustaa ja synkkää loppuelämää.
Ps. En ole näillä palstoilla enää tämän jälkeen. Enkä kyllä hänelle oikeassakaan elämässä.
t. se nainen jolta on vain 3 aloitusta näillä palstoilla ja nekin kaikki tuolla Järki ja tunteet-palstalla. - Jatkan et
Taustalta.. kirjoitti:
Minulle riitti tämä arpominen.
Hyvästi.
Ja mustaa ja synkkää loppuelämää.
Ps. En ole näillä palstoilla enää tämän jälkeen. Enkä kyllä hänelle oikeassakaan elämässä.
t. se nainen jolta on vain 3 aloitusta näillä palstoilla ja nekin kaikki tuolla Järki ja tunteet-palstalla.Perun nuo pahat sanani tuossa edellä. En tosin tiedä miten asiat on..
On vain ollut sellainen tunne et olen joku kakkosvaihtoehto hänelle.. En tiedä sit..
Unia. - Unohtui..
Jatkan et kirjoitti:
Perun nuo pahat sanani tuossa edellä. En tosin tiedä miten asiat on..
On vain ollut sellainen tunne et olen joku kakkosvaihtoehto hänelle.. En tiedä sit..
Unia.Enkä käytä sit mitään Facebookia. Minulla ei ole edes profiilia luotuna sinne.
Unia.
- KJMMLK
Kiitos samoin sinulle joudutaan molemmat "koville" :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 996064
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h804792Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv963045Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p282843Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska262105Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191516Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3351067Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?851028Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚125970- 48774