Olen 25v nuori mies.Parin vuoden ajan minulla on ollut jatkuvaa hengenahdistusta tai tarkemmin sanottuna hengitys on "raskasta",ei tule ollenkaaan luonnostaan vaan joutuu koko ajan tekemään töitä ja välillä vetämään syvään henkeä.Myös muita oireita on mm.sydämen voimakas lyöntisyyttä ja käsien pistelyä/puutumista mutta niitä en nyt ala tarkemmin selostamaan.Keuhkokuva puhdas.Puhallustestitkin tehty,nipinnapin rajojen sisällä..Missähän voisi olla syy?
Pitkään kestänyt hengenahdistus
4
1013
Vastaukset
- puutumiset ja muut
eihän ole kyseessä paniikkihäiriö?
- saman kokenut!
Lihasjumia sitten on..
aiheuttaa oikeasti ahdistusta, jos on rintakehällä kiristystä!!!
Puutumiset sydämenlyöntien herpaantuminen!
Onko sulla niska//hartiat jumissa/kipeät?
Kokemusta on!
Jumppaa/venytystä, hierontaa ja suosittelisin
Lihasrelaksantit ja kipulääkkeenkin tähän!
MArs, mars lääkäriin! :) - plääh123123
Minä olen 15-vuotias tyttö ja haluaisin kysyä, että miltä se oikeasti tuntuu? Nimittäin itse epäilen, että minulla on ollut nyt viikon ajan melkein hengenahdistusta ja siinä samassa on semmoinen huono-olo! :/
- Kane5
Istuskeletko paljon tietokoneella huonossa asennossa? Sulla on niskat ja hermot jumissa, aiheuttaa juur kuvailtuja oireita, kokemusta on,
Liiku pari viikkoa aktiivisesti, jätä turhat istumiset pois ja venyttele niskaa, selkää ja hartioita. Mikäli auttaa niin tiedät mistä oireesi johtuu
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
SDP on vastuunkantaja, ja siksi suosituin kansan keskuudessa
Kiusaamiseenkin SDP puuttuu heti sellaisen tultua ilmi. Esimerkiksi persut lakaisevat nämä maton alle ja pahentavat site1406318Punavihreät puolueet haluavat Suomeen satoja tuhansia kehitysmaalaisia
SDP, vihreät ja vassarit haluavat nostaa esim. pakolaiskiintiötä todella paljon. Orpon hallituksen aikana maahanmuutto705247Miksei Korhonen (pers) vastaa Kokon (sd) esittämiin kysymyksiin?
Hyviin käytöstapoihin kuuluu kysymyksiin vastaaminen, eikä alkaa syyttelemään kysymyksen esittäjää. Mikä vaivaa Korhost143685Häirintäkohun keskellä olevalta kansanedustajalta Jani Kokolta (sd) rajua tekstiä somessa.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011772322.html Ajaakohan tämä SDP:n kansanedustaja Jani Kokko oikein täysillä valoi1213280Nyt tuli Suomen somaleista todella ikävää faktaa
sillä osa somalivanhemmista lähettää lapsiaan kotimaahansa kurinpitolaitoksiin, joissa heitä pahoinpidellään. Illan MOT1172457Kähmijä puolueen kannatus romahtamassa
Erityisesti naiset ovat suuttuneet SDP:lle kertoo asiantuntijat712286Kommentti: oikeuslaitos korvattava SDP:n johdolla
Näkisin että Suomessa tuomiovalta pitäisi olla demareiden johtoportaalla. Koska porvarimedia säestettynä persujen kirku12028Persut pettävät ja valehtelevat aina
Petoksistahan jää kiinni kuten olemme persujen kannatusromahduksesta nähneet, mutta siitä huolimatta persut jatkavat val271618Sinä et halunnut sitoutua
Samalla tavalla kyin minä ja koen vihdoinkin että se on ihan ok. Sitoutuminen merkitsi meille erilaisia asioita, eikä ne161313- 811198