Olen 25v nuori mies.Parin vuoden ajan minulla on ollut jatkuvaa hengenahdistusta tai tarkemmin sanottuna hengitys on "raskasta",ei tule ollenkaaan luonnostaan vaan joutuu koko ajan tekemään töitä ja välillä vetämään syvään henkeä.Myös muita oireita on mm.sydämen voimakas lyöntisyyttä ja käsien pistelyä/puutumista mutta niitä en nyt ala tarkemmin selostamaan.Keuhkokuva puhdas.Puhallustestitkin tehty,nipinnapin rajojen sisällä..Missähän voisi olla syy?
Pitkään kestänyt hengenahdistus
4
892
Vastaukset
- puutumiset ja muut
eihän ole kyseessä paniikkihäiriö?
- saman kokenut!
Lihasjumia sitten on..
aiheuttaa oikeasti ahdistusta, jos on rintakehällä kiristystä!!!
Puutumiset sydämenlyöntien herpaantuminen!
Onko sulla niska//hartiat jumissa/kipeät?
Kokemusta on!
Jumppaa/venytystä, hierontaa ja suosittelisin
Lihasrelaksantit ja kipulääkkeenkin tähän!
MArs, mars lääkäriin! :) - plääh123123
Minä olen 15-vuotias tyttö ja haluaisin kysyä, että miltä se oikeasti tuntuu? Nimittäin itse epäilen, että minulla on ollut nyt viikon ajan melkein hengenahdistusta ja siinä samassa on semmoinen huono-olo! :/
- Kane5
Istuskeletko paljon tietokoneella huonossa asennossa? Sulla on niskat ja hermot jumissa, aiheuttaa juur kuvailtuja oireita, kokemusta on,
Liiku pari viikkoa aktiivisesti, jätä turhat istumiset pois ja venyttele niskaa, selkää ja hartioita. Mikäli auttaa niin tiedät mistä oireesi johtuu
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400005338586Aamuseuraa/rehevää naista
uhkean rehevät m-xxxl naiset/rouvat/pari 18-80v kutsu luokses 31.1 aamusta päiväpanoille 32v hetero mies.oon innokas nuo5368824h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?72203Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy1601194Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja17836Sun ulkonäkö on
Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.40754Olen niin haaveillut
Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo57742Oletko koskaan
Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?68716- 46705
En voi ottaa
Jos ikinä aiot ottaa yhteyttä, niin tee se nyt. On aika, kun todella todella tarvitsisin sinua. Naiselle.36647