me kiusataan täällä toisiamme, voitaisko jo jutelle vai pitääkö sun käydä ensin tunnustamassa papille syntisi, no ei, ei tosisssaan. Siis voi perkeleen perkele.
Kumatkin haluaa lähelle, vai haluaako, minä haluaisin.
Miksi
11
206
Vastaukset
- Tuskinpa
haluat kun täällä kirjoittelet, miksi puppua?
- riks raks poks
Mikä synti? Haluan lähelle pahasti.
- ap
No ei mikään synti. En kuulu kirkkoon, liian uskovaista.
- ap
ap kirjoitti:
No ei mikään synti. En kuulu kirkkoon, liian uskovaista.
Pahasti, hyvin ilmaistu, pahasti ja tosissaan. Voiko näitä ottaa tosissaan.
Jos kirjoitan taas puppua, niin ne hölypuheet konkretisoituu vielä.
- iiiin
niinpä, minäkin haluaisin hänen lähelle ihan äärettömän paljon ja minulla on tosi ikävä.....hän on laittanut puhelimenkin kiinni etten voi häntä tavoittaa tai voi se olla kuuluvuus alueenkin ulkopuolella.....
- tök itelles
Ei ole papin asia minun syntini, jos niitä nyt ylipäätän on. Kutsu sitä synniksi, jos haluat, minulle se ei ole sitä.
Haluan lähelle, mutta haluatko sinä, ihan todella. Sanot vain niin täällä, kun se on helppoa.
En tule, jos et sitä sano suoraan. Mistä kaikusi pelästyi?- ap
No haluan! enempää tarvitse sanoa. Se on liian helppoa, sitä tuskin tarttee selitellä. Kieku ja kaiku tappeli, kumpi voitti?
- tök itelles
ap kirjoitti:
No haluan! enempää tarvitse sanoa. Se on liian helppoa, sitä tuskin tarttee selitellä. Kieku ja kaiku tappeli, kumpi voitti?
Ei meillä mitään riitaa tietääkseni ole, jollet sitten kuvannut tätä asetelmaa noin yleisellä tasolla.
Kieku.. Haha. Voihan sen niinkin ilmaista :D
- ....................
puhelimella mua on hankala tavoittaa.
- t. minä.
Olet sanonut, että haluat lähelleni. Voisimme me jutulla. Siitä on ollut jojoitain päiviä sitten puhetta.
Nyt menen. - Töks, töks, pöks
Mitä se tarkoittaa, et haluaisit mun lähelle? ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h603639- 433546
Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062811Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv462546Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.541973Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151629- 321493
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p211469Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1061317- 1801251