MIKÄ MIELTÄSI PAINAA ?
Olen ammatiltani mielenterveyshoitaja. Minulle tuottaa iloa saada auttaa sinua. Parasta tässä työssä on nähdä kehityksesi ja seurata matkaasi kohti eheytymistä.
Meillä kaikilla on omia henkilökohtaisia paineita sekä ongelmia. Jokainen meistä kokee voimakkaasti juuri omat asiansa. Toisinaan on vaikeaa käsitellä itseään lähellä olevia asioita tai tehdä ratkaisuja asiossa, jotka päässämme pyörivät. Miten löytää oikea suunta elämälleen, miten tehdä juuri minulle sopivia oikeita ratkaisuja?
Olen täällä sinua varten. Keskustelen kanssasi aroistakin, mieltä painavista asioista. Saat minulta tukea ja oivaltavia kysymyksiä. Etsimme yhdessä sinulle sopivimman tavan lähestyä askarruttavia asioita sekä suunnan, johon lähteä.
Kaikilla meillä ei ole mahdollisuutta purkaa mieltämme kotona tai työpaikalla tai edes läheisten kanssa. Ehkä aihe on vielä muotoutumaton ja siksi vaikeasti käsiteltävä. Ehkä se on niin arka, ettei sitä halua tuntemiensa ihmisten kanssa juuri nyt jakaa. Mutta yhdessä voimme selvittää, mitä sinä haluat tai et halua tehdä, saada aikaiseksi, ja etsiä sinulle parhaan tien edetä asioittesi kanssa.
Iälläsi tai sukupuolellasi ei tietenkään ole minulle mitään merkitystä. Olen jokaisen tavoitettavissa.
[email protected]
http://annaa.ajatukset.fi
Kaikki käymämme keskustelut ovat luottamuksellisia.
Aikaa sinulle
aro anna
0
82
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h42726Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062551Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv42239Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.441855- 321443
Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141433- 1761155
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1011144Persu ajoi autoa
Ajoi lapsen yli https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/597a7468-3d1d-455e-bed2-21c1efc31ac1201053Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?81938