Niin oon yrittänyt nyt ladata simssiin jotain hiuksia. Kaikissa on lukenut ''mesh included'' (mesh mukana). Olen purkanut winrar ohjelmalla. No kun painaa siin ok'ta, kun pitää valita mihin kansioon puretaan niin siinä ei niinkun tapahdu mitään. Se ikkuna vaan katoo siitä, mutta hiukset ei mee simssiin.
Toivottavasti tajusitte O_o
TS2 Miksi ladattavat ei mene simsiin
8
109
Vastaukset
- Simsimsim
Mulla olis suurinpiirtein samanlainen ongelma. Ite käytän zippiä, joka purkaa ne jutut, mutta ne ei mene peliin. Edes The Sims 2 sivulta lataamat simit ei mene peliin :<
Apua meille, kiitos? - ongelma:(
mä oon yrittäny myös ladata niit hiuksia ja ku oon purkanu ne ja laittanu siihe simsiin nii ne ei silti tuu sinne peliin!
- Epic fail
Eikö kukaan osaa sanoo mitään? Onko meidän peleissä sit joku vikana? ::o
- kysyväinen
Sama ongelma täälläkin. Olen aikaisemmin ladannut tavaraa sims 2:seen eri koneelle ihan onnistuneesti. Nyt kuitenkaan tähän toiseen koneeseen ei onnistunut. Järjestelmä on Windows 7 ja koko tuo The Sims 2 kansio on jotenkin ihan erilainen kuin edellisessä.
Tällä uudella koneella Downloads kansio puuttui joten tein sen itse. Silti tavarat eivät näy pelissä eli tuli mieleen että olisiko kansio väärässä paikassa? Osaisiko joku neuvoa tarkasti minkä kansion alle se Downloads kuuluu laittaa että toimisi? Kokeilin sitä kyllä jo kaikkiin paikkoihin jotka keksin, mutta luultavasti en ole vain saanut sitä oikeaan paikkaan.- Epic fail
Mullakin on tässä Windows 7. Ja multakin puuttu toi Downloads sieltä kansiosta, jossa on ne kaikki lisäosat. Mut sit laitoin ton käynnistä valikon hakuun EA Games, niin sieltä löyty kaks kansioo. Ylempi oli se, jossa oli ne kaikki ja alemmassa oli vaan the sims 2. Ja sieltä löyty downloads.
Mutta ei mene peliin ei.
Vielä kummallisemmalta tuntuu, kun kaverilla on ihan sama kone ja vissiin käyttöjärjestelmäkin ja se lataa niitä juttuja sinne peliin ihan onnistuneesti :/ - kysyväinen
Epic fail kirjoitti:
Mullakin on tässä Windows 7. Ja multakin puuttu toi Downloads sieltä kansiosta, jossa on ne kaikki lisäosat. Mut sit laitoin ton käynnistä valikon hakuun EA Games, niin sieltä löyty kaks kansioo. Ylempi oli se, jossa oli ne kaikki ja alemmassa oli vaan the sims 2. Ja sieltä löyty downloads.
Mutta ei mene peliin ei.
Vielä kummallisemmalta tuntuu, kun kaverilla on ihan sama kone ja vissiin käyttöjärjestelmäkin ja se lataa niitä juttuja sinne peliin ihan onnistuneesti :/Yllättäen toi sun viesti auttoi mua. Kokeilin myös tota hakua ja sieltä löysin tiedostot kansiosta the Sims 2 kansion. Sielläkään ei mulla ollut downloadsia mutta tein sen sinne ja nyt toimii pelissä kaikki ladatut. Että kiitos vaan neuvosta :)
Muistithan katsoa mihin kansioon se winrar purkaa ne ladatut? Että varmasti menee sinne downloadsiin. Jos vaikka sullakin olis vaan väärä kansio kyseessä. En keksi mitään muuta syytä jos muuten olet oikein ladannut ne. - Epic Fail
kysyväinen kirjoitti:
Yllättäen toi sun viesti auttoi mua. Kokeilin myös tota hakua ja sieltä löysin tiedostot kansiosta the Sims 2 kansion. Sielläkään ei mulla ollut downloadsia mutta tein sen sinne ja nyt toimii pelissä kaikki ladatut. Että kiitos vaan neuvosta :)
Muistithan katsoa mihin kansioon se winrar purkaa ne ladatut? Että varmasti menee sinne downloadsiin. Jos vaikka sullakin olis vaan väärä kansio kyseessä. En keksi mitään muuta syytä jos muuten olet oikein ladannut ne.No hyvä, että auttoi :D
Pitääpä viel yrittää rämplätä tän kanssa, jos kerran sullakin toi toimi :))
- sama_ongelma
Mullakin on sama ongelma :S
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse754537Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1053769Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä1423473Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.371970Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575691921Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.891229- 1181035
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.129950- 55925
Mikä homma?
https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä25837