TS2 Miksi ladattavat ei mene simsiin

Epic fail

Niin oon yrittänyt nyt ladata simssiin jotain hiuksia. Kaikissa on lukenut ''mesh included'' (mesh mukana). Olen purkanut winrar ohjelmalla. No kun painaa siin ok'ta, kun pitää valita mihin kansioon puretaan niin siinä ei niinkun tapahdu mitään. Se ikkuna vaan katoo siitä, mutta hiukset ei mee simssiin.
Toivottavasti tajusitte O_o

8

109

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Simsimsim

Mulla olis suurinpiirtein samanlainen ongelma. Ite käytän zippiä, joka purkaa ne jutut, mutta ne ei mene peliin. Edes The Sims 2 sivulta lataamat simit ei mene peliin :<
      Apua meille, kiitos?

• ongelma:(

mä oon yrittäny myös ladata niit hiuksia ja ku oon purkanu ne ja laittanu siihe simsiin nii ne ei silti tuu sinne peliin!

• Epic fail

Eikö kukaan osaa sanoo mitään? Onko meidän peleissä sit joku vikana? ::o

• kysyväinen

Sama ongelma täälläkin. Olen aikaisemmin ladannut tavaraa sims 2:seen eri koneelle ihan onnistuneesti. Nyt kuitenkaan tähän toiseen koneeseen ei onnistunut. Järjestelmä on Windows 7 ja koko tuo The Sims 2 kansio on jotenkin ihan erilainen kuin edellisessä.

Tällä uudella koneella Downloads kansio puuttui joten tein sen itse. Silti tavarat eivät näy pelissä eli tuli mieleen että olisiko kansio väärässä paikassa? Osaisiko joku neuvoa tarkasti minkä kansion alle se Downloads kuuluu laittaa että toimisi? Kokeilin sitä kyllä jo kaikkiin paikkoihin jotka keksin, mutta luultavasti en ole vain saanut sitä oikeaan paikkaan.

• Epic fail

Mullakin on tässä Windows 7. Ja multakin puuttu toi Downloads sieltä kansiosta, jossa on ne kaikki lisäosat. Mut sit laitoin ton käynnistä valikon hakuun EA Games, niin sieltä löyty kaks kansioo. Ylempi oli se, jossa oli ne kaikki ja alemmassa oli vaan the sims 2. Ja sieltä löyty downloads.
        Mutta ei mene peliin ei.
        Vielä kummallisemmalta tuntuu, kun kaverilla on ihan sama kone ja vissiin käyttöjärjestelmäkin ja se lataa niitä juttuja sinne peliin ihan onnistuneesti :/

• kysyväinen
        Epic fail kirjoitti:

Mullakin on tässä Windows 7. Ja multakin puuttu toi Downloads sieltä kansiosta, jossa on ne kaikki lisäosat. Mut sit laitoin ton käynnistä valikon hakuun EA Games, niin sieltä löyty kaks kansioo. Ylempi oli se, jossa oli ne kaikki ja alemmassa oli vaan the sims 2. Ja sieltä löyty downloads.
        Mutta ei mene peliin ei.
        Vielä kummallisemmalta tuntuu, kun kaverilla on ihan sama kone ja vissiin käyttöjärjestelmäkin ja se lataa niitä juttuja sinne peliin ihan onnistuneesti :/

Yllättäen toi sun viesti auttoi mua. Kokeilin myös tota hakua ja sieltä löysin tiedostot kansiosta the Sims 2 kansion. Sielläkään ei mulla ollut downloadsia mutta tein sen sinne ja nyt toimii pelissä kaikki ladatut. Että kiitos vaan neuvosta :)

Muistithan katsoa mihin kansioon se winrar purkaa ne ladatut? Että varmasti menee sinne downloadsiin. Jos vaikka sullakin olis vaan väärä kansio kyseessä. En keksi mitään muuta syytä jos muuten olet oikein ladannut ne.

• Epic Fail
        kysyväinen kirjoitti:

Yllättäen toi sun viesti auttoi mua. Kokeilin myös tota hakua ja sieltä löysin tiedostot kansiosta the Sims 2 kansion. Sielläkään ei mulla ollut downloadsia mutta tein sen sinne ja nyt toimii pelissä kaikki ladatut. Että kiitos vaan neuvosta :)

Muistithan katsoa mihin kansioon se winrar purkaa ne ladatut? Että varmasti menee sinne downloadsiin. Jos vaikka sullakin olis vaan väärä kansio kyseessä. En keksi mitään muuta syytä jos muuten olet oikein ladannut ne.

No hyvä, että auttoi :D

Pitääpä viel yrittää rämplätä tän kanssa, jos kerran sullakin toi toimi :))

• sama_ongelma

Mullakin on sama ongelma :S

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.

Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse
      Maailman menoa
      75
      4537
    2. Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"

Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky
      Maailman menoa
      105
      3769
    3. Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"

Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä
      Maailman menoa
      142
      3473
    4. Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen

Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.
      Maailman menoa
      37
      1970
    5. Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä

Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575
      Maailman menoa
      69
      1921
    6. Mitä on tullut

Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.
      Haapavesi
      89
      1229
    7. Harmi nainen kun

olet niin elähtäneen näköinen. Miestä et koskaan löydä itelles. j
      Ikävä
      118
      1035
    8. Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle

Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.
      Vantaa
      129
      950
    9. Minne pyydän sut?

Jotta saan nähdä 🤨
      Ikävä
      55
      925
    10. Mikä homma?

https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä
      Saarijärvi
      25
      837
    Aihe