Nyt se on sitten tapahtunut. Lähti viimeinenkin järjen hiven. Ei auta vaikka kuinka laittoi hanttiin.
Vaatii revanssia!! Äkkiä takas sieltä. Ei kestä tämmöstä piinaa :D
..Baby I love your way
11
446
Vastaukset
- Kuka ja keneltä.
What, missä ja mitä on tapahtunut? Mulla ei ole liiemmin järkeä pienessä päässäni joten en voi menettä järkeäni vaikka olen menettänyt palan sydäntäni.:)
- hmmhmm
Oi, mitä on tapahtunut, kerro. :)
- Takas rakas <3
Liki, niin liki. Revanssia heti !
- Sä&mä?
Laitetaanpas tämä nyt jonon jatkoksi suoraan, kun ei ole oikein kenellekään yksinään vastauksena.
Olen laittanut hanttiin näille tunteille jo jonkin aikaa. Kaikenlaista pientä tapahtunut muutamaan otteeseen ja välillä oltu hiljaakin tämän miehen kanssa. Kunnes toissapäivänä-eilen tapahtui jotain merkitsevämpää, jota nyt en ala sen enempää kertoilemaan, kun ei löydy sopivia sanoja. Ainakin omasta mielestäni siis se oli merkitsevää ja nyt on sitten ensihämennyksen jälkeen tämä seinille poukkoiluvaihe menossa.
Pitää ottaa iisisti ja odottaa tapahtuuko jotain. Se tässä lähinnä riipoo, kun tekis mieli hukuttaa lemmekkäisiin viesteihin. Soittaakaan ei voi, kun hänellä on nyt kiireitä jossain kauempana.
Älkääkä sanoko, että laita viestiä. Olen kyllä laittanut, mutta en mitään tunnustelua enempää. Ja vastauksista ei sitten ota selvää vanha erkkikään!
Sen revanssin on kyllä mulle vielä velkaa ja todellakin aion sitä myös vaatia, kunhan tilinteon hetki koittaa.
Siis miettikööt rauhassa. Ei mulla ole vielä kiire mihinkään, paitsi sen revanssin suhteen ihan vähän vaan.. Kamala mikä ihminen :D - omituisia oireita
Kattele hei vähän ympärilles muita,ennenku poukkoilet niille seinille.Semmoinen ei ole oikein viisaan näköistä :D
Mie poukkoilen piilossa. En tiedä miten se sit sujuu,kun pitää ihmisten ilmoille täältä?- Sä&mä?
Ympärille on katsottu, mutta ei taida enää auttaa. Kyllä sen nyt näkee jo naurismaan aidatkin kuka on naurettava ja kuka ei :D
Jos satun jostain kumman syystä ponkaisemaan sinne "mie-seuduille" asti, niin pyydän hartaasti. Ota koppi, ettei satu niin kamalasti kun tömähdän maahan :) - säkö kö?
Sä&mä? kirjoitti:
Ympärille on katsottu, mutta ei taida enää auttaa. Kyllä sen nyt näkee jo naurismaan aidatkin kuka on naurettava ja kuka ei :D
Jos satun jostain kumman syystä ponkaisemaan sinne "mie-seuduille" asti, niin pyydän hartaasti. Ota koppi, ettei satu niin kamalasti kun tömähdän maahan :)Naurismaahan on pehmeä tömähtää,en mene alle kopittelemaan,tiedän kyllä metkus:D Naurettavuuesta.. juu,haittaa hiukan,kun keskiyöllä pitää kikatella,mistä sitä riittääkin? En tiiä kaikkia juttujas täällä,mitä lie olet poukkoillut tääl kaalimaassa, varmaan vuosia.Yritän löytää jarruja,tai jotain ,jos menisi ohi ? Nii ja takas mistääää?
- Sä&mä
säkö kö? kirjoitti:
Naurismaahan on pehmeä tömähtää,en mene alle kopittelemaan,tiedän kyllä metkus:D Naurettavuuesta.. juu,haittaa hiukan,kun keskiyöllä pitää kikatella,mistä sitä riittääkin? En tiiä kaikkia juttujas täällä,mitä lie olet poukkoillut tääl kaalimaassa, varmaan vuosia.Yritän löytää jarruja,tai jotain ,jos menisi ohi ? Nii ja takas mistääää?
En ole kaalimaassa möyrinyt vuosia. Hiljattain saapunut ja eri osioilla lie mistäkin syystä milloin ajankuluksi jne.
Jos et tiedä mistä takas, niin sitten meni väärään osoitteeseen.
Toivottavasti löydät metkuilijasi :)
- sexual madness
Et arvaa miten tahtoisin kuulla tuon joltakin jos oot tosissasi...
- Sä&mä?
On nyt jotain muutakin hulluutta menossa, mutta sitä ei voi sanoa ääneen, jos toisella puolella odottaa nimimerkkisi kaltainen olento.
Jos on jotain muutakin, niin taatusti ei jää kuulematta, kunhan tiedän missä mennään. Edellyttää siis selvää vastakaikua, eikä mitään ympäripyöreää diipadaapaa. Olen tosissani, mutta kuinka kauan hymyssä suin. Se on eri asia.
- :)
Kyllä, minä itsellekin osaan nauraa :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse664454Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1043727Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä1083341Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.211906Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575681893Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.871139- 89903
- 49851
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.109845Mikä homma?
https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä23774