2lasta 5 ja 2vuotiaat.. yksinhuoltaja. lapsilla eri isät, toinen häipy kun kuuli tytöstä ja toinen valehtelija kusipää. nyt olen parisuhteessa miehenkanssa jolla myös lapsi. lapsi on meillä jokatoinen vkonloppu. mutta asiaan.. en jaksa minulla ei ole ollut koskaan 5vuodenaikana vapaata viikonloppua. eli lapseni eivät ole isillään jokatoinen vkonloppu eivät ole isillään ikinä. jos minulla ei olisi lapsiani ja omaisin tällaisen fiiliksen, niin ampuisin itseni!!!
en jaksa
2
214
Vastaukset
- väsynytväsy
Minulla on sama fiilis välillä :( ..Mua on helpottanu että oon tehny "omia" juttuja lapset siinä mukana.. Kitken vaikka rikkaruohoja.. Yritän olla stressaamatta..
Mutta etkö sinä voisi pyytää mieheltäsi apua? Kerro miltä sinusta tuntuu.. Josko hän voisi katsoa lapsia, jotta saisit hetken omaa aikaa? Myös mll:n kautta voisi hankkia lapsenvahdin, jos käy jossain.. Itse en tosin ole saanut aikaiseksi. Jotenkin olen niin turtunut ja etsinyt asenteen että "näin nyt on sitten" - 17+6
Heh, pistän paremmaksi, mulla ei ole ollut vapaata viikonloppua 10 vuoteen! Joskus pyysin lasten isältä apua lastenhoidon kanssa, teki selväksi ettei vähempää voisi kiinnostaa.
Mutta mitäpä tuosta, hyvinhän tässä on kuitenkin pärjäilty, niin monista erilaisista ongelmista huolimatta. TIetenkin välillä väsyttää, mutta hyvät hetket korvaavat sen monikertaisesti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1822178
Oletko ymmärtänyt
Oletko ymmärtänyt jotain kaivatustasi lähiaikoina tai oletko muuttanut mielipidettäsi kaivatustasi?1651889Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin
"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I451874- 1261576
Ikäero suhteessa
Huomasin äsken Iltalehden tuoreen artikkelin, jossa kerrottiin, että vain 5% parisuhteista on yli 10v ikäero. Millaisia641429Liian paljon hylättyjä ääniä
Ottakaa avustaja mukaan jos ette osaa äänestää oikein. Moni varmaan sekosi kahden listan ja lipun takia. Oliko tarkoitus1771397Tiedän kyllä sen
Että käyt täällä. En kuvittelisi sellaista asiaa. Tiedän kyllä senkin, että olet ainakin ollut minusta kiinnostunut. Sen771201Ähtärin vaalitulos ja nyt neuvottelut alkavat
Keskusta voitti yhden paikan Ähtärissä kun oli hyvin ehdokkaita ( 32) ja kansanedustaja veturina keräämässä ääniä. P311054- 711033
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni66963