niin kamalan paljon nuorempi jäädä niin mieleen, että vielä häntä muistelee ja hmm..ikävöi tavallaan?
Oon sitä monesti miettiny ja en varmaan koskaan saa siihen vastausta.
SÄ vaan oot niin spesiaali ja persoonallinen.
Huokaus.
Miten voikaan
15
381
Vastaukset
- Jotain tunnistetta
Siis kuka?
- nuorinaine
nomutta tuu kattoo mua taas huomenna...
- omija
Omin tämän. Kiitos :)
- sama vika
Helpostihan se noin päin käy. Jos haluat antaa itsellesi enemmän haastetta, niin yritäpä jäädä ikävöimään jotain kamalan paljon vanhempaa.. ;-P
- ;)
:)
- Samoja aatoksia
mut toisinpäin. mut meneekö m vai n:lle?
- vailla mieltä
Spesiaali persoonallinen törmää toiseen samanlaiseen, eihän sitä voi koskaan unohtaa...
- 2131
Mä kaipaan itseäni 10 vuotta vanhempaa.. Vuodesta toiseen.
- söspersos
2131 kirjoitti:
Mä kaipaan itseäni 10 vuotta vanhempaa.. Vuodesta toiseen.
Taitaa sulla olla ikäkriisi :)) mut hei usko tai älä se menee ohi yhtä nopiaan kuin elämäkin :)
"Jospa onkin niin, että elän vain kerran"....niin, ei elämässä ikä merkitse mitään vain eletyllä elämällä on merkitys.. - -ap-
Juuri näin. Hyvin sanottu.
Näin kävi.
- s....
olen kaivannut joskus myös itseäni nuorempaa. eihän se ikää katso.
- epävireiset sydämet?
En oo koskaan käsittänyt että mihin perusuu sellainen ideologia että toisen pitäisi olla samaa ikäluokkaa???
Musta tuntuisi ainakin kauheen rajoittuneelta ajatusmaailmalta jos minun kuuluisi saada ihastua vain tietyn ikäisiin ihmisiin? Sehän ois silkkaa hulluutta,! Kohtaisin jonkun ihanan ihmisen ja vastoin sydämeni ääntä karkoittaisin hänet koska hän on syntynyt vääränä vuonna, väärään aikaan!
Sydän ja sielu... ei ne kysy henkkareita toisen kohdatessa..- tuuoult
On ihan pakko kysyä sulta, että ootkos koskaan ollut ihastunut tai ainakin kiinnostunut *vääränikäiseen*?
Ja jos oot ollut, koitko muiden ilmiselvää paheksuntaa?
Nimittäin, pelkkä ystävyyskin eri-ikäiseen tuntuu olevan ihan kuolemansyntiä joidenkin mielestä. Sitä en ymmärrä, että miksi muiden ihmisten on pakko kommentoidada jollekin jotain , jos ei ymmärrä joidenkin eri-ikästen välejä.
No, tää nyt on se asia mitä on puitu täällä ennenkin.
Joten se siitä.
- epävireiset sydämet
Juuuh, kyllä olen. Ollut kiinnostunut, ihastunut, rakastunut, suhteessa jne.
"pelkkä ystävyyskin eri-ikäiseen tuntuu olevan ihan kuolemansyntiä joidenkin mielestä" ..anteeks mitä?? Onneks muiden mieliä ei tarvitse aikuisten ihmisten huomioida tai kuunnella jos muutoin ei ketään toiminnallaan loukkaa.
Paheksunta ja tuomitseminen on perseestä, ja siihen lankaan ei kannata langeta... siis langan kummankaan päähän. - löytäjä,,
Hahah,.oi voi, naurattaa nää ikä höpinät. Joillakin on kuvitelma, että vain nuorilla on elämä ;) Voin sanoa, että paras ikä on se ikä, kun on löytänyt elämälleen tarkoituksen ja rauhan...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 18013558
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h1585483Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p454930Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1493709Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska402853Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1282042Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?1201791Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3721697Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1121560Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1371525