Tähän aikaan illasta taitavat vanhemmat olla jo äly mäellä, kun alakouluikäiset tuhoavat leikkipuistoa.
Koko viikko ollut lehdissäkin juttua, että nuoriso ryyppää ja riehuu tänä viikonloppuna.
Onkohan näillä pikkukersoilla harjoitukset tulevaa varten?
Eikö tosiaan vanhemmilla ole mitään väliä lapsistaan?
lapset
6
166
Vastaukset
- Golt&kaasu
No,tänne valitat?
Soita virkavalta paikalle tai mene itse vetämään niitä korville...- voi että
Et taida tietää, että lasten pahoinpitely on rikos?
Olet tainnut itse saada muutaman iskun liikaa?
Kyllä ne pennut rauhoittuu ihan suullisestakin palautteesta.
Ihmettelinkin, mitä vanhemmat touhuaa, kun lapset keskenään ulkona myöhään.
- Kaasu&Golt
Toki tiedän mutta on ihan dorkaa täällä itkeä mitään...
Jätä sinäkin tietokoneesi nurkkaan ja lähde ihmisten ilmoille kauhistelemaan maailman menoa vai onko sinut pentuna hakattu niin,ettet uskalla elää?- voi että
Eipä ole vielä asennettu valvontakameroita, joten piti ihan itse käydä katsomassa riehumista.
Jospa ihan itse noudattaisit neuvoasi.
Minulla on ihan oikeakin elämä, enkä istu koneella öitäni.
Hauskaa kesän jatkoa kaikille.
Keskittykää oleiluun myös lastenne kanssa, eikä vaan terasseihin.
- isio
kulli
- vimakee
onneksi ei ole lapsia. maailman suurin ekoteko olla tekemättä sellaisia. ei niistä ole kuin haittaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h572960Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062741- 332459
Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv382451Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.501938Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151559- 321473
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1061257- 1771213
En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.731060