Niin paljon pieniä, pienempiä ja isoja verenimijöitä täällä meidän suunnassa että jotenkin vaikea uskoa parin päivän takaista uutista jossa sanottiin että hyttysiä on vähän.
Melkoisesti hyttysiä.
11
73
Vastaukset
- Sikra...
Voi kyllä tääläkin hyttysiä riittä, niitä on ihan kamalasti, vaikka on aika kovaa tuullutkin...
Oli kyllä päivällä aikamoinen tuuli.
Eilen testattiin citronellaroihua, saattoi se vähän karkottaa ihan lähietäisyydeltä hytysiä.- Sikra...
Haukullinen kirjoitti:
Oli kyllä päivällä aikamoinen tuuli.
Eilen testattiin citronellaroihua, saattoi se vähän karkottaa ihan lähietäisyydeltä hytysiä.Jotain ''kiakuraa'' mäkin tossa katoksessa olen savuttanut, ja kyllä se vähän auttaa, mutta ei tarpeeksi...Eikö niiden hyttysten pitäisi jossainvaiheessa kesää hävitä joksikinaikaan ?
Sikra... kirjoitti:
Jotain ''kiakuraa'' mäkin tossa katoksessa olen savuttanut, ja kyllä se vähän auttaa, mutta ei tarpeeksi...Eikö niiden hyttysten pitäisi jossainvaiheessa kesää hävitä joksikinaikaan ?
Ne hyttyssavukiepurat on kyllä aika hyviä, ajateltiin vaan vaihteeksi kokeilla tota citronellaa, sitä olis ollut suuren kynttilän näköisinä soihtuinakin mutta me ostettiin niitä ulkotuliversioita.
Taitaa ne inisijät häipyä parin viikon sisällä ja jos tulee se luvattu helle niin eiköhän ne mee piiloon päivän ajaksi nytkin, toivottavasti.- Sikra...
Haukullinen kirjoitti:
Ne hyttyssavukiepurat on kyllä aika hyviä, ajateltiin vaan vaihteeksi kokeilla tota citronellaa, sitä olis ollut suuren kynttilän näköisinä soihtuinakin mutta me ostettiin niitä ulkotuliversioita.
Taitaa ne inisijät häipyä parin viikon sisällä ja jos tulee se luvattu helle niin eiköhän ne mee piiloon päivän ajaksi nytkin, toivottavasti.No...ainakin linnunpoikasilla jotka syövät hyönteisiä, on ollut hyvin ruokaa ;)))
Täytyy kokeilla tota citronellaa, haiseeko se kovin voimakkaasti ? Sikra... kirjoitti:
No...ainakin linnunpoikasilla jotka syövät hyönteisiä, on ollut hyvin ruokaa ;)))
Täytyy kokeilla tota citronellaa, haiseeko se kovin voimakkaasti ?Jos on ihan lähellä niin kyllä siitä tulee selvä sitruksen löyhähdys.
- Sikra...
Haukullinen kirjoitti:
Jos on ihan lähellä niin kyllä siitä tulee selvä sitruksen löyhähdys.
Jos se on vaan tollanen laimea ''löyhähdys'' niin ei haittaa, mutta jos on aika voimakas, niin saan päänsäryn, sentähen kysyin...
Sikra... kirjoitti:
Jos se on vaan tollanen laimea ''löyhähdys'' niin ei haittaa, mutta jos on aika voimakas, niin saan päänsäryn, sentähen kysyin...
Saattaa olla että sun ei kannata ainakaan grillikodassa sisällä sitä testata, siellä voi olla liian tuima.
- issu56
No joo'o, niitä inisiöitä kyllä riittää tälläkin suunnalla ihan riittämiin.
Ja ne punkit...kyllä olen saanut Likasta niitä nyppiä tämän tästä...onneksi koirat on ainakin vielä toistaiseksi niiltä säästyneet. - Myy-Pikkuinen
Jokseenkin paljon niitä inisiöitä on ollut, mut ei vielä ihan kiusaks asti. Toivottavasti ei sitten lapissa ole paljo enempää...otankin hyviä vinkkejä vastaan miten koiran saa suojattua hyttysiltä. Siis mikä olisi tehokas ja turvallinen aine koiruudelle. =))
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1445548Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella313962No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452490Näin Enter-napilla tehdään miljardi euroa - Helsingissä
"Ei se nyt niin kovin ihmeelliseltä näytä. Tavallinen nappi, musta muovinpala, joka kököttää parikymppiä maksavan mustan02350Eipä tunnu se "pedofilia" huuto kiinnostavan
Lähinnä se sekohäirikkö ressukka joutuu itse vastaileen itselleen, mitään näkyvyyttä ei saa, palstalla ylipäätään on hyv392107Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv292012- 241953
Ben Z: "SDP ei ole ollut 50 vuoteen näin huolissaan velasta"
"– Olen ollut eduskunnassa noin 50 vuotta, eikä SDP ole koskaan ollut niin huolissaan velasta kuin nyt. Se on tietysti h201884- 421745
- 111654