tulin himaan, mitä täällä on! Näin kaverillisesti;) Pakko seivata jotenkin kun jotain lukasin, olet, no sitä samaa:)
Randomilla, kuitenkin sulle, tykkäät tai et?
http://www.youtube.com/watch?v=cPc-FLdw9uk
Satu,
14
162
Vastaukset
- kauniit unet
taidan kyllä jatkaa matkaa vielä, tulin kääntymään. Vastaa jos käyt.
- Unia....
ehkä sitten harmaita. Olikohan hyvä idea sitten ryhtyä itkettämään sua... kun kerta tykkäät.
Minä kuljen mielummin poutapilvien alla, kuivana. Öitä.- .13
tykkäänkö? siitäkö kyse. ihan omilla jaloilla seison. itketit? milloö, olen itkenyt hänen takia, nyt kännissä myönnän
känäss' muy öitä - alkup.
Huomenta...
Poutapilven tai punaisen sateenvarjon alla;) Tykkään on aika lievä ilmasu, vai tuliko se yllätyksenä? mitä sä muru höpiset?
Onko sulla niskat kipeet?
- niskalaukaus
Taas nuita sun höpinöitä, arvaa vaan kuinka kipeeksi niska nuista tulee syrämmestä puhumattakaan ;(
- alkup.
Voisin hieroa, jos hänellä olisi niskat jumissa. Tarkoitus ei tietenkään näillä ole kuin pelkästään hyvä. Pitääkö lopettaa, jos noin sattuu. En halua satuttaa.
- onkipee
alkup. kirjoitti:
Voisin hieroa, jos hänellä olisi niskat jumissa. Tarkoitus ei tietenkään näillä ole kuin pelkästään hyvä. Pitääkö lopettaa, jos noin sattuu. En halua satuttaa.
koko kroppa ja muu
- En pysty vihaamaan
sinua, miksi?
- ??
Miksi edes pitäisi vihata?
- alkup.
:(
Voi kun voisi antaa menneiden unohtua hetkeksi, käydä niitä läpi yhdessä.
Kaikki mitä tapahtui... tänne niitä tuskin kanttaa liikaa avata, ja kyllähän sä tiedät jos olet näitä lukenut, etten halua sulle kun hyvää. EIkä musta saa ihmistä mikä kirjoittelisi puppua, tehden lisää hallaa. Joskus asiat menee jostain tai tietystä syystä jotenkin oudolla tavalla päin_>
Pyydän vielä anteeksi sulta irl. Jos olisi liitutaulu, kirjoittaisin sen täyteen anteeksi sanoja, kuin koulupoika mikä on käyttäytynyt tuhmasti. Vaikka siis tässä oli kyse myös niiistä väärinkäsityksistä. - satu Vantaalta
alkup. kirjoitti:
:(
Voi kun voisi antaa menneiden unohtua hetkeksi, käydä niitä läpi yhdessä.
Kaikki mitä tapahtui... tänne niitä tuskin kanttaa liikaa avata, ja kyllähän sä tiedät jos olet näitä lukenut, etten halua sulle kun hyvää. EIkä musta saa ihmistä mikä kirjoittelisi puppua, tehden lisää hallaa. Joskus asiat menee jostain tai tietystä syystä jotenkin oudolla tavalla päin_>
Pyydän vielä anteeksi sulta irl. Jos olisi liitutaulu, kirjoittaisin sen täyteen anteeksi sanoja, kuin koulupoika mikä on käyttäytynyt tuhmasti. Vaikka siis tässä oli kyse myös niiistä väärinkäsityksistä.Ainahan se on kyse niistä väärinkäsityksistä mistäpä muustakaan ;(
mut sori, et taida olla mun - alkup.
satu Vantaalta kirjoitti:
Ainahan se on kyse niistä väärinkäsityksistä mistäpä muustakaan ;(
mut sori, et taida olla munVoi kiitos, tämäpä helpotti :(
-Petri
- Hän sen
tietää...
- kaikille saduille
"Tule minun kanssani satuun, on niin kylmä:
kaduilla viimakin kulkee kumarassa.
Tule, mennään satuun, suureen kukkivaan kirjaan.
Ensin sen kanteen,
sitten kansien väliin.
Tehdään pesä itkulle, maailman kaikille kyynelille.
Ole sinä Puhdas niin minä olen Kirkas,
Ole sinä Lohdutus ja koko maailman Lohtu.
Kuun veitsi uppoaa jo pilven
huohottavaan rintaan
ja kipu riisuu tähden
alas, tähän.
Sadun talo vihreä ja pieni niin vihreässä metsässä,
Jumalan vihreän kämmenen alla.
Ja yöt niin pyhät, kirkkaat
väsyneitten päiviemme ympärillä".
( S. Turkka )
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h32711Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062481Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv42229Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.441845- 321433
Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141413- 1761145
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1011124Persu ajoi autoa
Ajoi lapsen yli https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/597a7468-3d1d-455e-bed2-21c1efc31ac1201043Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?81928