Hei!
Olen 17-vuotias tuleva sylikummi, ja haluaisin tiedustella mielipidettä ristiäiskorttiin tulevaan tekstiin. Aloin ajatella, että voiko korttiin laittaa tälläisen tekstin Lovexin Guardian Angel-kappaleesta:
"If you cry, I'll hold your head up high, I'll be there by your side. I will be your guardian angel"
Vai onko se jotenkin "epäsopivaa"? Tiedän, todella tyhmä aihe, mutta kai sitä saa netissä kysyä ihan mitä vaan, vaikka vastaukset eivät välttämättä vaikutakaan lopputulokseen? :)
PS. Lapsen vanhemmat eivät ole mitenkään uskonnollisia, joten kortin ei tarvitse olla sellainen "enkeleitä matkallesi"-tyylinen, mutta mielestäni tämä "guardian angel" kuitenkin on vähän uskonnollinen teema. Lisäksi olen nuori kummi, ja haluaisin sen näkyvän :)
Kiitos asiallisista vastauksista, vaikka tiedänkin ettei tämä ole kovinkaan oleellinen asia kummiudessa :)
Ristiäiskortti
Kummi :)
0
912
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta663372Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh433167Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa1222668- 432538
- 311953
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘271850- 481636
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä861477- 391320
- 821189