Mitä tarkoittaa se että

tietääkö joku?

rakkauden puolesta täytyy taistella?

20

614

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • so ..

Sitä, että jos olet menettämässä sen on sen puolesta taistelta ettet menetä.

• Love ***

Sodassa ja rakkaudessa ovat kaikki keinot sallittuja.

• Tiedän.

Tuntee tehneensä kaikensa ,kuitenkin joskus se totuus voi satuttaa mutta saa ainakin mielenrauhan itselleen.
      Mutta varmaan on onnellisiakin tarinoita ja kaikki se vaiva palkitaan.

• joku AP tai ei oo

Niin mutta jos ei saa vaikka tekisi aivan kaiken? Mikä on totuus mitä?

Suomi24??

• Aplle vastasin
        joku AP tai ei oo kirjoitti:

Niin mutta jos ei saa vaikka tekisi aivan kaiken? Mikä on totuus mitä?

Suomi24??

Totta kai rakkauden puolesta pitää taistella
        jos tunne on molemminpuolinen
        Mutta jos haluaa tietää mitä toinen tuntee ,ehkä taisteleminen on liian väärä ilmaisu ,silloin pitää vain olla määrätietoisempi ,voi olla ettei toinen tunne samoin .

• Taustalta..

No se tarkoittaa varmaankin sitä et tekee kaikkensa rakkauden eteen.
      Mutta.. Rajansa kaikella.
      Jouduin sellaiseen kuvioon et en voi kuin ihmetellä. Enkä tiedä mistä oikein oli kysymys.. Enkä halua enää tietääkään, ihan rehellisesti sanottuna.
      Kaiken kukkuraksi puhelinnumeroani leviteltiin koska minulle tuli ihan oudoista numeroista soittoja useamman kerran.. Ja oudoin tapaus oli ennen joulua. Tyyppi soitteli minulle varmaan yli 10 kertaa. Jopa yölläkin. En koskaan vastannut niihin. Numeroni on salainen joten ei sitä mistään kukaan ulkopuolinen voi saada.
      Että taistelen kyllä rakkauden puolesta jos näen sen tarpeelliseksi ja oikeaksi. Tässä tapauksessa asia taisi olla niin et tunteet olivat yksipuoliset.
      Ja tämä on eka viestini näille palstoille tänään. Ja ainoaksi jääkin, ainakin toistaiseksi. Ja mitäpä minä täällä enää koska asiat ovat tainneet selvitä minulle.
      t. se nainen jolta on vain 3 aloitusta näillä palstoilla ja nekin kaikki tällä palstalla (viimeisin menossa jo 6.sivulla).

• Jatkan et

Viitaten eiliseen Ikävä-palstalla olleeseen Iisakin kirkko-kirjoitukseen.. Ihan totta..
        Ja samaa mieltä olen..
        Ihan senkin perusteella.. Ja niiden vastausta vaille jääneiden tekstiviestien ja kaiken muunkin perusteella voin vain sanoa et ei taida jäädä edes ikävä ihastustani. Sen verran tylyä kohtelua oli.
        Ja tämä 2. viestini näille palstoille tänään. Eli en liity tuossa lähellä oleviin ketjuihin mitenkään. En edes siihen joka alkaa et 'On hänellä oikeus elää ja nauttia..'. Ei kuulosta yhtään tutulta.

• Unohtui..
        Jatkan et kirjoitti:

Viitaten eiliseen Ikävä-palstalla olleeseen Iisakin kirkko-kirjoitukseen.. Ihan totta..
        Ja samaa mieltä olen..
        Ihan senkin perusteella.. Ja niiden vastausta vaille jääneiden tekstiviestien ja kaiken muunkin perusteella voin vain sanoa et ei taida jäädä edes ikävä ihastustani. Sen verran tylyä kohtelua oli.
        Ja tämä 2. viestini näille palstoille tänään. Eli en liity tuossa lähellä oleviin ketjuihin mitenkään. En edes siihen joka alkaa et 'On hänellä oikeus elää ja nauttia..'. Ei kuulosta yhtään tutulta.

Viestiketju on jostain syystä jo poistettu. Lienee itse kiusantekijät syyllisiä siihen. Tai mistäpä minä tietäisin..
        Mut ei se mitään. Pääasia et itse ehdin lukea sen.
        Hjallis Harkimoon ja mihin kaikkeen siinä olikaan viitattu.
        No, joka tapauksessa.. Pelkkä ystävyyskin on jotain muuta. Ihan ystävänikin sanoin (naispuolisen sellaisen)..
        Tässä ketjussa ovat ainoat viestini näille palstoille tänään ja niin saa toistaiseksi ollakin. Ja onko minulla asiaakaan sen kummempaa tänne enää..

• Taustalta..
        Unohtui.. kirjoitti:

Viestiketju on jostain syystä jo poistettu. Lienee itse kiusantekijät syyllisiä siihen. Tai mistäpä minä tietäisin..
        Mut ei se mitään. Pääasia et itse ehdin lukea sen.
        Hjallis Harkimoon ja mihin kaikkeen siinä olikaan viitattu.
        No, joka tapauksessa.. Pelkkä ystävyyskin on jotain muuta. Ihan ystävänikin sanoin (naispuolisen sellaisen)..
        Tässä ketjussa ovat ainoat viestini näille palstoille tänään ja niin saa toistaiseksi ollakin. Ja onko minulla asiaakaan sen kummempaa tänne enää..

Kun minulla tuli nimenomaan siitä kirjoituksesta sellainen tunne et hänelle on ihan sama miten tässä käy/ei välitä minusta pätkääkään. Miten sen sit tulkitseekaan.. Ja tulkitsinko oikein.. En tiedä..
        Mut erityisesti se kohta viestissä jäi mietityttämään jossa hän kirjoitti kiusaajien touhuista.. Ja se maininta et miten sit kun kaikki on ohi..
        En tiedä mut kaiken kaikkiaan siitä kirjoituksesta jäi paha maku suuhun.
        Niin tosiaan, Juhalle Minnalta nämä ajatukset menee..

• yks mies

Toi on tosi ilkeetä jos aletaan soittelemaan keskellä yötä ja numerot vaihtuu.
        Mitä se ihminen oikein tolla kuvittelee hyötyvänsä? Saa hullun ihmisen maineen kun toimii noin. Jos ei ole kanttia soittaa omasta numerosta ja inhimilliseen aikaan niin on soittamatta. Ymmärrän hyvin sua nainen että on alkanut tommoinen riittämään.

t:yks Mies

• Taustalta..
        yks mies kirjoitti:

Toi on tosi ilkeetä jos aletaan soittelemaan keskellä yötä ja numerot vaihtuu.
        Mitä se ihminen oikein tolla kuvittelee hyötyvänsä? Saa hullun ihmisen maineen kun toimii noin. Jos ei ole kanttia soittaa omasta numerosta ja inhimilliseen aikaan niin on soittamatta. Ymmärrän hyvin sua nainen että on alkanut tommoinen riittämään.

t:yks Mies

Tiedän ettei soittelija ole ollut ihastukseni. Ei hän soittele minulle yöllä. Ei ole muutenkaan soitellut.. Kerran vain ja siitäkin on jo aikaa.
        Eli soittelija on ollut joku ihan tuntematon tyyppi.

• Jatkan et
        Taustalta.. kirjoitti:

Kun minulla tuli nimenomaan siitä kirjoituksesta sellainen tunne et hänelle on ihan sama miten tässä käy/ei välitä minusta pätkääkään. Miten sen sit tulkitseekaan.. Ja tulkitsinko oikein.. En tiedä..
        Mut erityisesti se kohta viestissä jäi mietityttämään jossa hän kirjoitti kiusaajien touhuista.. Ja se maininta et miten sit kun kaikki on ohi..
        En tiedä mut kaiken kaikkiaan siitä kirjoituksesta jäi paha maku suuhun.
        Niin tosiaan, Juhalle Minnalta nämä ajatukset menee..

Lupauksestani huolimatta laitan tämän vielä tähän..
        Toinen kommenttini on tuossa ketjussa joka alkaa et 'Hennoille hartioille liikaa on..' (sekä eräässä ketjussa tuolla Ikävä-palstalla jokunen kommentti)
        Minulla on jotenkin sellainen tunne et täällä jotkut ihan tahallaan yrittää vain pitää minut näillä palstoilla ja saada minut ottamaan Juhaan yhteyttä.. Vaikkei hän itse sitä haluaisikaan. Häiriköksi en rupea. Se on ihan varma asia.
        Juuri tuo Iisakin kirkko-viesti oli ainakin minulle aika valaiseva. Ja se viesti tuolla Sinkut-palstalla jossa joku elvisteli ylennyksen saamisella ja sillä et ei olekaan enää sinkku joten aikoo jatkossa panostaa parisuhteeseen.
        Ei minustakaan tämä ole tämän arvoista. Josko minkään arvoista. Koska se miten tämä homma on minuun vaikuttanut, ei ole ollenkaan hyvä juttu.
        Eli omasta puolesta tämä homma saa kyllä jäädä nyt tähän.
        Ja meidän kummankin iät sijoittuu sit 36-40 vuoden välille. Kun tuolla Ikävä-palstalla oli puhetta jostain nuoremmasta tyypistä. Ei ole sellaisesta kyse.
        Ja menee 08-alueelle, samassa kaupungissa asutaan (rannikolla).
        Ps. Edelleen pitää paikkansa se ettei minulta ole kuin 3 aloitusta näillä palstoilla ja nekin kaikki tällä palstalla (viimeisin menossa jo 6. sivulla). Eikä niitä tule minulta enää ikinä tänne.

• tuumailija*

-Taistella paskamaisuutta ja kylmyyttä vastaan koska rakkaudelle pitää antaa tilaa ja sitä pitää puolustaa
      -rakastaminen on näköjään ihmiselle vaativampi mielentila kuin vihaaminen ja kiusaaminen. Niitä kyl osataan.
      -rakastaminen on rohkeutta
      -omaa rakasta pitää suojella ja puolustaa
      -rakkaus on ainoa tärkeä tavoittelemisen arvoinen asia
      -pitkässä suhteessa sitä tunnetta pitää vaalia ja siihen tuleen pitää molempien puhaltaa yhteistuumin, jotta se pysyy elossa
      -pidä oma rakastamisen tunne elossa, siihen ihmiseen johon olet sitoutunut eikä sais sortua vieraisiin.
      -toisen sydämellä ei saa leikkiä
      -rakkauden kunniaa pitää puolustaa sen arvokkaita pelisääntöjä noudattaa. Se ei sais olla pelkkää sananhelinää...kuvia

Sanonta pitää monta asiaa sisällään...onhan noita vielä lisääkin

• -

yksipuolinen - taistellaan
      molemminpuolinen - se on jo rakkaus, mitä tässä taistella

• <3+<3

Sitä, että kun on tehnyt kaikkensa rakkautensa eteen ei jää tunnetta siitä että olisi luovuttanut liian helposti.

• Siilinen kerällä:)

Tuossa ylläolevassa olen samaa mieltä. "Jos ei uskalla ei voi mitään saavuuttaa", erään laulun sanoin. Itsensä voittaminen on yksi maailman hienoimpia tunteita. Vaikkei se aina niin helppoa ole.

• ....................

Se tarkoittaa sitä ettei tyydy vähempään, kaikki muu on arvotonta rakkauden rinnalla.

• huhhuh.

Itsekäs vastaus ei liity rakkauteen mitenkään

• fgtyuiopo9876
        huhhuh. kirjoitti:

Itsekäs vastaus ei liity rakkauteen mitenkään

no jaa, voihan sen nähdä niinki ettei mene suhteeseen koska niin pitää normien mukaan tehdä, vaan etsii kärsivällisesti sen, josta oikeasti välittää ja raksastaa.

Ei mitään itsekästä

• on itsekästä kyllä
        fgtyuiopo9876 kirjoitti:

no jaa, voihan sen nähdä niinki ettei mene suhteeseen koska niin pitää normien mukaan tehdä, vaan etsii kärsivällisesti sen, josta oikeasti välittää ja raksastaa.

Ei mitään itsekästä

niin, olen kyllä sen verran itsekäs että en halua olla korvattavissa kenellä tahansa ja milloin tahansa, jos kukaan ei löydä minusta omalaatuista ja yksilöllistä koskaan mitään rakastamisen arvoista vaan olen aina vaan pelkkä kimpale lihaa johon joku haluaa tunkeutua niin ehkä se ei sitten ole sitä rakkautta

ja kyllä sen verran myös toista ihmistä arvostan, etten kuvittele että kuka tahansa käy

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      45
      5220
    2. Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?

Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?
      Maailman menoa
      129
      1683
    3. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      51
      1600
    4. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      15
      1589
    5. Aleksi Rytilä

Räppäri saa haluamaansa julkisuutta.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      14
      1285
    6. Kulukusuunnat

Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v
      Kuhmo
      4
      1210
    7. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      22
      1110
    8. 81-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."

Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome
      Suomalaiset julkkikset
      17
      1057
    9. Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan

Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy
      Maailman menoa
      77
      1018
    10. Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti

Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah
      Ähtäri
      60
      867
    Aihe