paras coffee shop

Damin coffeeshopit

Mikä on mielestäsi paras coffee shop Amsterdamissa ja miksi? Pieni perustelu valinnallesi.

11

2186

Vastaukset 11

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 8+14

Smokey on kiva paikka. Löytyy biljardipöytiä juotavaa ja pikku syötävää.

• :)

Grashopper (molemmat) ja Homegrown fantasy ovat aikasen mukavia paikkoja. Molemmista on hyvä valikoima ja rento, mukava ilmapiiri :)

• 5+5

Grashopper on mielestäni semmoinen turistirysä. Kannattaa käydä, mutta en alkaisi siellä iltoja viettämään koska löytyy paljon parempiakin paikkoja.

• 7+9

Keskustan kolme kerroksinen Grasshopper, kaksi ylempää kerrosta toimii, mutta alakerran coffee shop on suljettu.

• H.H:

Onko teillä osoitteita noihin yllä mainittuihin paikkoihin?Itse lähdössä ekaa kertaa,ja kiva ois tietää paikkoja..minkä hintasia olivat?Onko niissä rento meininki,tarkotan että kattooko paikalliset kieroon vai saako olla rauhassa?On nimittäin vähän paniikkihäiriöö..8( ja miten kannattaa tilata?Kiitos etukäteen avusta..

• joku123422

Kannattaa ihan vaan kävellä tiskille ja sanoa, vaikka enkuks, mitä haluaa ostaa. Sillai se tilaaminen kannattaa tehdä. Ja ei ne kauheen kieroon kato, en kyllä itse havainnut yhtään kierosilmäistä paikallista. Noilla pärjäät jo aikas pitkälle..Voi kiesus....

• 35

Googleta: coffeeshop amsterdam. Tulee useampikin kartta ja asiakkaiden arvosteluja paikoista.

• joujoujoukka

Kannattaa varmaan polttaa jos on häiriö. Use brain son.

• sinnesiis

Tässä muutamia vakiopaikkoja joissa aina käyn:
      1. The Doors Palace
      2. Anyday
      3. The Dampkring
      4. Magic
      5. Smokey
      6. Bulldog Palace (Leidseplein)
      7. Abraxas

Lähden taas sinne reilu 2kk:n päästä ja tarkoitus olisi taas käydä näitä läpi. Olen joskus käynyt kaikissa mitä vastaan tulee, mutta nämä 7kpl on sellaisia vakiopaikkoja jossa tulee käytyä useamminkin.

Nyt olisi tarkoitus käydä (voi olla että olen jo käynytkin, mutta kaikkea ei voi muistaa) ihan ajatuksen kanssa muutamassa paikassa:

1. 420 (on kehuttu paljon eri foorumeilla)
      2. Baba
      3. Popeye

Katsotaan nyt taas mihin se aika riittää ja missä on kiva illat jumittaa.

• Sdddddl

^Mutta Coffeeshopissahan ei enää turistit voi polttaa...? Vai onko käytäntö kuitenkin toinen, että myyvät tiskin alta turisteille?

• sinnesiis

Turistit voivat ostaa ja ovat tervetulleita coffeeshoppeihin Amsterdamissa. Tämä kielto tuli pikkukaupunkiin lähellä saksan ja belgian rajaa.

Huomenna olisi lähtö taas Damiin ja täytyy käydä katsomassa myös coffeeshop Eaysy times.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä kaivatussasi

on parasta?
      Ikävä
      90
      1379
    2. Koska muru nähdään

Kaksin?
      Ikävä
      46
      748
    3. Sinisilmäiselle tutulle miehelle

Iltaisin ikävä pahenee ja olet usein mielessä. Toivon merkitseväni sinulle paljon. On ihan hirveän vaikeaa miettiä, mit
      Ikävä
      65
      707
    4. Sanoppa ihan rohkeasti

Mun huonot puolet! En suutu…
      Ikävä
      88
      694
    5. Et vaan tajua

Että rakastan sua
      Ikävä
      20
      669
    6. Nainen ... ala olemaan miehille täysin hyödytön

Otsikossa on paras neuvo jokaiselle naiselle, jonka hän voi koskaan saada. Moni mieshän ajattelee jo nyt, että naiset o
      Sinkut
      139
      619
    7. Olen jo oppinut tuntemaan

sinun kirjoitustyylisi
      Ikävä
      53
      618
    8. Olivia Oras

"Yle MOT:n tietojen mukaan Oras oli joutunut sairaalahoitoon helsinkiläisellä kauneusklinikalla tehdyn rasvaimun yhteyde
      Kotimaiset julkkisjuorut
      62
      608
    9. Mikä herkku

Kaivattusi On? 😁
      Ikävä
      51
      592
    10. Mikä kaivatussasi

on pahinta?
      Tunteet
      47