paras coffee shop

Damin coffeeshopit

Mikä on mielestäsi paras coffee shop Amsterdamissa ja miksi? Pieni perustelu valinnallesi.

11

2068

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 8+14

Smokey on kiva paikka. Löytyy biljardipöytiä juotavaa ja pikku syötävää.

• :)

Grashopper (molemmat) ja Homegrown fantasy ovat aikasen mukavia paikkoja. Molemmista on hyvä valikoima ja rento, mukava ilmapiiri :)

• 5+5

Grashopper on mielestäni semmoinen turistirysä. Kannattaa käydä, mutta en alkaisi siellä iltoja viettämään koska löytyy paljon parempiakin paikkoja.

• 7+9

Keskustan kolme kerroksinen Grasshopper, kaksi ylempää kerrosta toimii, mutta alakerran coffee shop on suljettu.

• H.H:

Onko teillä osoitteita noihin yllä mainittuihin paikkoihin?Itse lähdössä ekaa kertaa,ja kiva ois tietää paikkoja..minkä hintasia olivat?Onko niissä rento meininki,tarkotan että kattooko paikalliset kieroon vai saako olla rauhassa?On nimittäin vähän paniikkihäiriöö..8( ja miten kannattaa tilata?Kiitos etukäteen avusta..

• joku123422

Kannattaa ihan vaan kävellä tiskille ja sanoa, vaikka enkuks, mitä haluaa ostaa. Sillai se tilaaminen kannattaa tehdä. Ja ei ne kauheen kieroon kato, en kyllä itse havainnut yhtään kierosilmäistä paikallista. Noilla pärjäät jo aikas pitkälle..Voi kiesus....

• 35

Googleta: coffeeshop amsterdam. Tulee useampikin kartta ja asiakkaiden arvosteluja paikoista.

• joujoujoukka

Kannattaa varmaan polttaa jos on häiriö. Use brain son.

• sinnesiis

Tässä muutamia vakiopaikkoja joissa aina käyn:
      1. The Doors Palace
      2. Anyday
      3. The Dampkring
      4. Magic
      5. Smokey
      6. Bulldog Palace (Leidseplein)
      7. Abraxas

Lähden taas sinne reilu 2kk:n päästä ja tarkoitus olisi taas käydä näitä läpi. Olen joskus käynyt kaikissa mitä vastaan tulee, mutta nämä 7kpl on sellaisia vakiopaikkoja jossa tulee käytyä useamminkin.

Nyt olisi tarkoitus käydä (voi olla että olen jo käynytkin, mutta kaikkea ei voi muistaa) ihan ajatuksen kanssa muutamassa paikassa:

1. 420 (on kehuttu paljon eri foorumeilla)
      2. Baba
      3. Popeye

Katsotaan nyt taas mihin se aika riittää ja missä on kiva illat jumittaa.

• Sdddddl

^Mutta Coffeeshopissahan ei enää turistit voi polttaa...? Vai onko käytäntö kuitenkin toinen, että myyvät tiskin alta turisteille?

• sinnesiis

Turistit voivat ostaa ja ovat tervetulleita coffeeshoppeihin Amsterdamissa. Tämä kielto tuli pikkukaupunkiin lähellä saksan ja belgian rajaa.

Huomenna olisi lähtö taas Damiin ja täytyy käydä katsomassa myös coffeeshop Eaysy times.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Useita puukotettu Tampereella

Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht
      Tampere
      255
      4664
    2. Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?

Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii
      Puolanka
      79
      3118
    3. Leipivaaran päällä on kuoleman hiljaista.

Suru vai suuri helpotus...
      Puolanka
      47
      2483
    4. Laitetaas nyt kirjaimet tänne

kuka kaipaa ja ketä ?
      Ikävä
      28
      1923
    5. Meneeköhän sulla

oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua
      Ikävä
      45
      1777
    6. Koska näit kaivattusi viimeksi

Milloin tapasit rakkaasi? Ja etenikö suhde yhtään?
      Ikävä
      91
      1520
    7. Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle

Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘
      Ikävä
      85
      1305
    8. PS uusimman gallupin rakettimainen nousija

https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden
      Maailman menoa
      143
      975
    9. Tekiskö nainen mieli tavata...

Viikonloppuna ja...?
      Ikävä
      69
      958
    10. Sellainen tunne sydämessä

Että nainen olet kaivannut minua. Tai sanonko että oikeastaan koet sitä samaa nostalgiaa, kaipuuta ja mukavia muistoja,
      Ikävä
      86
      894
    Aihe