Mikä on mielestäsi paras coffee shop Amsterdamissa ja miksi? Pieni perustelu valinnallesi.
paras coffee shop
11
2005
Vastaukset
- 8+14
Smokey on kiva paikka. Löytyy biljardipöytiä juotavaa ja pikku syötävää.
- :)
Grashopper (molemmat) ja Homegrown fantasy ovat aikasen mukavia paikkoja. Molemmista on hyvä valikoima ja rento, mukava ilmapiiri :)
- 5+5
Grashopper on mielestäni semmoinen turistirysä. Kannattaa käydä, mutta en alkaisi siellä iltoja viettämään koska löytyy paljon parempiakin paikkoja.
- 7+9
Keskustan kolme kerroksinen Grasshopper, kaksi ylempää kerrosta toimii, mutta alakerran coffee shop on suljettu.
- H.H:
Onko teillä osoitteita noihin yllä mainittuihin paikkoihin?Itse lähdössä ekaa kertaa,ja kiva ois tietää paikkoja..minkä hintasia olivat?Onko niissä rento meininki,tarkotan että kattooko paikalliset kieroon vai saako olla rauhassa?On nimittäin vähän paniikkihäiriöö..8( ja miten kannattaa tilata?Kiitos etukäteen avusta..
- joku123422
Kannattaa ihan vaan kävellä tiskille ja sanoa, vaikka enkuks, mitä haluaa ostaa. Sillai se tilaaminen kannattaa tehdä. Ja ei ne kauheen kieroon kato, en kyllä itse havainnut yhtään kierosilmäistä paikallista. Noilla pärjäät jo aikas pitkälle..Voi kiesus....
- 35
Googleta: coffeeshop amsterdam. Tulee useampikin kartta ja asiakkaiden arvosteluja paikoista.
- joujoujoukka
Kannattaa varmaan polttaa jos on häiriö. Use brain son.
- sinnesiis
Tässä muutamia vakiopaikkoja joissa aina käyn:
1. The Doors Palace
2. Anyday
3. The Dampkring
4. Magic
5. Smokey
6. Bulldog Palace (Leidseplein)
7. Abraxas
Lähden taas sinne reilu 2kk:n päästä ja tarkoitus olisi taas käydä näitä läpi. Olen joskus käynyt kaikissa mitä vastaan tulee, mutta nämä 7kpl on sellaisia vakiopaikkoja jossa tulee käytyä useamminkin.
Nyt olisi tarkoitus käydä (voi olla että olen jo käynytkin, mutta kaikkea ei voi muistaa) ihan ajatuksen kanssa muutamassa paikassa:
1. 420 (on kehuttu paljon eri foorumeilla)
2. Baba
3. Popeye
Katsotaan nyt taas mihin se aika riittää ja missä on kiva illat jumittaa. - Sdddddl
^Mutta Coffeeshopissahan ei enää turistit voi polttaa...? Vai onko käytäntö kuitenkin toinen, että myyvät tiskin alta turisteille?
- sinnesiis
Turistit voivat ostaa ja ovat tervetulleita coffeeshoppeihin Amsterdamissa. Tämä kielto tuli pikkukaupunkiin lähellä saksan ja belgian rajaa.
Huomenna olisi lähtö taas Damiin ja täytyy käydä katsomassa myös coffeeshop Eaysy times.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Voitaisko olla kavereita?
Haluaisin aloittaa puhtaalta pöydältä sinun kanssasi, tabula rasa. Minä lopetan sinun perääsi haikailun, ja sitten sinäk337482Deodoranttiteollisuus
Annan ilmaisen vinkin. Kyseinen teollisuus voisi alkaa valmistaa kuolleen ruumiin hajua. Olisi varma hittituote, ainakin213370Kerro kaivattusi
Jokin tapa/piirre mikä sinua viehättää ja mistä hän voisi myös tunnistaa itsensä.521500Oulaisten kaupunki tuomittiin maksamaan korvauksia
Mikäs juttu tämä on? Kaupunki syyllistänyt useamman vuoden koneyrittäjiä ja nyt tuomittu.291417Rukoilimme Länsimuurilla 2000 vuoden jälkeen, Jumalamme oli antanut meille kaiken takaisin
Western Wall, In our Hands. 55th Para. https://www.youtube.com/watch?v=u4BJAppyCSo https://en.wikipedia.org/wiki/55th_221401PURRA TULEE !
Valtiovarainministeri Riika Purra, joka on lisäksi varapääministeri ja perussuomalaisten puheenjohtaja, tulee puoluesiht1821398- 1461285
Onko MOT tulossa Ähtärin valtuuston kokoukseen?
Esityslistan mukaan Ähtärin kaupunginvaltuuston valtapuolueet aikovat maanantaina estää tilintarkastajan laatiman raport511173Kehumisesta voi saada sakkoja?
Mistä tämä nyt kertoo, se kertoo siitä että vanhat jo seksuaaliseeden menettäneet naisihmiset operoivat mediassa liian v1741040- 39986