Mulla on sellanen ongelma netin kanssa, että osa kuvakkeista (vai mitä ne nyt on) on häipynyt näkyvistä ja tilalla on valkoinen ruutu, jonka sisällä on punainen, vihreä ja sininen pallura. Pitääks mun ladata, joku ohjelma tms. että kuvakkeet näkyy?
Selain ei näytä kuvakkeita?
7
99
Vastaukset
Mikä selain on kyseessä?
- ===
Riippuu siitä, onko kyseessä
Internet Explorer, Opera, Safari, Chrome, Chromium, Firefox, Epiphany, Kendro, Avant, Bento, Enigma, GreenBrowser, Maxthon, MediaBrowser, MenuBox, NeoPlanet, NetCaptor, SlimBrowser, Tencent Traveler, ThreeTeeth, TomeRaider, UltraBrowser, WebbIE, Beonex Communicator, Classilla, Gnuzilla, Netscape, SeaMonkey, Iceape, Galeon, K-Meleon, K-Ninja, K-MeleonCCF, AT&T Pogo, Swiftfox, Flock, Epic, Torpark, Swiftweasel, GNU IceCat, Camino, Conkeror, Minimo, Fennec, Skyfire, MicroB, Amazon Kindle, Arora, BOLT, Comodo Dragon, iCab, Iris Browser, Konqueror, Rekonq, Midori, OmniWeb, OWB, RockMelt, Shiira, Sputnik, SRWare Iron, Steam ingame, Teashark, Uzbl, WebOS, WebPositive, Abaco, Amaya, Arachne, Arena, Ariadna, AWeb, Charon, Dillo, Embrowser, Gazelle, IBrowse, Mothra, NetPositive, NetSurf, Oregano, Planetweb, Phoenix, Voyager, WebSpyder
tai jokin muu - tietämätönnnnn
chrome
- tietämätönnnnn
Siis siinä kohdalla, johon kuvan pitäisi ilmestyä. Kuvan kohdalla on valkoinen ruutu, jonka keskellä on pieni neliö, jossa on punainen, vihreä ja sininen pallura.
- öhöh..
Avaimen kuva > Asetukset > Tarkat säädöt > Sisältöasetukset > ruksit suosituksiin > sammuta ja avaa Chrome
- tietämätönnnnn
Mulla on jo kaikissa suosituksissa ruksit :/
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sä olet epävakaa
tai ainakin yrität onnistuneesti vaikuttaa siltä. Ei sun kanssa uskalla ruveta yhtään mihinkään, menis hommat ojasta all231850Mieti miten paljon yritin
Löytää yhteyttä kanssasi uudelleen sen väärinymmärryksen jälkeen. Koen etten tullut puoleltasi hyvin kohdelluksi mies😔531691- 301423
- 691103
- 501022
- 53880
- 49861
- 23860
Keskisarjan puheet
Onko kansanedustajan sopivaa puhua tuollai vai pitäisikkö potkia pois eduskunnasta?175832Yksi viesti häneltä ja ottaisin takaisin
Mutta ei sitä tule. Ja ehkä parempi niin, tein jo valintani. En saanut häneltä tarpeeksi, kaikki muu meni minun edelle j21760