jumaliste kun sun perse ja kroppa pyörii mun silmissä, tämä on sietämätöntä :D
Mä en pääse yli
46
460
Vastaukset
- sul..on
hyvä muisti tai mielikuvitus :D
- käymmeyhdessä yli.
Aika hyvin ,et sitten muuta nähdyt ??
- s....
niin,niin..
kyllästynyt huokaus... - khöhöm..
Oliko päätön tapaus? Meinaan siina perseen ja kropan yläpäässä on sellanen nuppi, jota pääksi kutsutaan. Ja jos oikein tarkka on, niin sen sisällä on sielu ja mieli. Siihen kun ensin tutustut niin perse ja kroppa tulee helpommin mukana.
- ap.
En pidä siitä nupin sisällä olevasta sielusta, vaihtaisin sen toiseen jos voisin, muuten kelpaisi oikein hyvin, anteeks..
- ,.
ap. kirjoitti:
En pidä siitä nupin sisällä olevasta sielusta, vaihtaisin sen toiseen jos voisin, muuten kelpaisi oikein hyvin, anteeks..
No niin, oot sit kuitenkin huomannut jotain muutakin..
Tyytyisit siis vain alaosaan. - ap.
,. kirjoitti:
No niin, oot sit kuitenkin huomannut jotain muutakin..
Tyytyisit siis vain alaosaan.En tyytyis! Haluan mukava sieluisen ihmisen rinnalleni. Harmi kun löytää hyvän mutta se hyvä onkin päästään viallinen.. :) Vai pitäiskö se vaan hyväksyä sellaisenaan...
- olipa rumasti
ap. kirjoitti:
sanottu - kaikilla on tunteet - myös niillä hyvännäköisillä - ton kommentin jälkeen et edes ansaitse päästä nauttimaan siitä vartalosta!
- kaunis mieli
ap. kirjoitti:
En tyytyis! Haluan mukava sieluisen ihmisen rinnalleni. Harmi kun löytää hyvän mutta se hyvä onkin päästään viallinen.. :) Vai pitäiskö se vaan hyväksyä sellaisenaan...
En ole päästäni vialla, hei.. miksi? Älä sano kun et kunnolla tunne?
Eiköhän kaikilla pää prakaa joskus, mun ei ole kunnossa koska veit järkeni päästä, ajattele asiaa valoissammin.
- ei onnistu
Tiedän sen, mut jos et parempaan pysty ja olet puutteessa, niin vedä vaikka alkajaisiksi käteen! Eiköhän niitä hyväperseisiä ja kroppaisia ole suomi pullollaan. Ei riitä!
- ap.
höh, muru raivoaa..
- ei onnistu
ap. kirjoitti:
höh, muru raivoaa..
- s....
vähäsen kyllä nauratti tuo aloitus kuitenkin......
- kuuma kinkku.
tuu vaan
siitä puheen ollen
Pitää lähtee käristämään kinkkua
auringon alle , on sitten paahdetun pähkinän näköinen - tunnetta peliin
Suoraan sanottuna aloittajan sielunelämä on täysin perseestä muuta ei aivoissa liiku kuin alapääjutut ,toivotaan ettei kukaan suostu sinun patjaksesi olet ällöttävä
- ap.
Sielunelämästäni et tiedä yhtään mitään, eikä näitä puoleksi huumorilla heitettyjä juttujani kannata vakavasti ottaa.
- -safiiri-
ap. kirjoitti:
Sielunelämästäni et tiedä yhtään mitään, eikä näitä puoleksi huumorilla heitettyjä juttujani kannata vakavasti ottaa.
Huumorin piikkiin voi panna niin paljon, mutta totta toinen puoli.
Me naiset ei haluttas olla mitään pilkun viilaajia, mutta sunkaltasella *huumorilla* varustettu mies saa naisen kuin naisenkin ärtymään.
Tuhmia voi puhua niin monella eri tapaa.
Ehkä kannattas alottaa vähän toisella tapaa..
Ajattele, jos joku sun ihana naises ajattelee SUN olevan ihan mielenvikainen. Miltä tuntus? - ei onnistu
-safiiri- kirjoitti:
Huumorin piikkiin voi panna niin paljon, mutta totta toinen puoli.
Me naiset ei haluttas olla mitään pilkun viilaajia, mutta sunkaltasella *huumorilla* varustettu mies saa naisen kuin naisenkin ärtymään.
Tuhmia voi puhua niin monella eri tapaa.
Ehkä kannattas alottaa vähän toisella tapaa..
Ajattele, jos joku sun ihana naises ajattelee SUN olevan ihan mielenvikainen. Miltä tuntus?no niinhän se onkin :D
- ap.
ei onnistu kirjoitti:
no niinhän se onkin :D
Heh, en mä koskaan ottais vakavasti jos hän sanois mua mielenvikaiseksi..
Jokainen teki musta profiilin mielessään näiden juttujen perusteella ja nyt olen maailman vihatuin ihminen :))) - ei onnistu
ap. kirjoitti:
Jokainen teki musta profiilin mielessään näiden juttujen perusteella ja nyt olen maailman vihatuin ihminen :)))En mäkään sitä jos hän sanois, että sieluni on ruma.
- :D
ap. kirjoitti:
Jokainen teki musta profiilin mielessään näiden juttujen perusteella ja nyt olen maailman vihatuin ihminen :)))Niin en mäkään sillä erolla että sun päävikasti on hieman suurempi ?
- sussiunnakkooo
ap. kirjoitti:
Jokainen teki musta profiilin mielessään näiden juttujen perusteella ja nyt olen maailman vihatuin ihminen :)))vedä ny vähän henkeä, ettet räkääsi tukehdu. susta mitään rofiilii kukaan tehnyt, itserakas paska.
- sua kukaan kaipaa
sussiunnakkooo kirjoitti:
vedä ny vähän henkeä, ettet räkääsi tukehdu. susta mitään rofiilii kukaan tehnyt, itserakas paska.
Mitä sä vaahtoot vanha muori, sammaloidu rauhassa.
- ei onnistu
:D kirjoitti:
Niin en mäkään sillä erolla että sun päävikasti on hieman suurempi ?
- eipä muoritella
sua kukaan kaipaa kirjoitti:
Mitä sä vaahtoot vanha muori, sammaloidu rauhassa.
sulla itellä on pää sammaleessa ja se syy miksi olet yksin eikä kukaan huoli sinua on se että, olet itse niin yksinkertainen ja juttusikin on sitä luokkaa joten kukaan täysipäinen nainen ei sinua viitti kuunnella.
- bb
ap. kirjoitti:
Jokainen teki musta profiilin mielessään näiden juttujen perusteella ja nyt olen maailman vihatuin ihminen :)))Kuka sua vihaa? Ei me ees ( hyvä?) tunneta sua.
Sanat ei satuta ilman päätä..
- eikö?
Ettei siinä sinun päänupissasi ja sielussasi olisi jotain vikaa kun et hänen seurassaan nyt ole?
- Persikäs.
Naistenmiehen metsästys.
- Eräs homppeli
Muuten tuliko teillä naisilla lainkaan mieleen että aloittaja saattaa olla mies joka tarkoitti aloituksen toiselle miehelle,kun homoille riittää vain päätön esine
- ..
En usko et riittää heillekään pelkkä alaosa.
Koska ei se alaosa toimi jos ei yläosakaan.
- !?
m m
- ???????
????
- s....
voihan ne homotkin soitellla? jos haluaa tavata?
- no woe, ei tullu
ihan heti mieleen hah,mut joo homoilla on yleensä hyvä ja kiinteä perä :)) Naiset niin, no ne veltostuu ja ja niiden perse valahtaa alas, et kannattaa siinä vaiheessa siirtyykin homoilemaan, ellei muulla ole väliä kuin alapäällä :D
- Ei kiitos.
On se ihme ettei pääse yli ,sitten sun pitää mennä ali !!
ja muutenkin vaikuttaa siltä ,ettei sillä ihmisellä ole mitä tekemistä tai yhteistä sun kanssa enää.
Ehkä olisi syytä tarkistaa ne omat "vikasi " ja korjailla niitä .
Syytät väärä puuta . Oppia ikä kaikki. - Ihanaa..
että olosi on sietämätön! Jatkukoon tuo sietämätön olotila loppuelämäsi. :D
- Äkkiä sit ;)
No tule käymään!
Pieni pano vois tehdä hyvää. Mutta kahvia en keitä.- AP:lle
Vaihtoehtoisesti, piirrä perseen ja vartalon kuva seinään ja poraa reikiä haluamiisi kohtiin ! Varmaan saat mitä ansaitsetkin..eikä kukaan häiritse sun sielunelämääsi.
- hjklhjklhjkl
AP:lle kirjoitti:
Vaihtoehtoisesti, piirrä perseen ja vartalon kuva seinään ja poraa reikiä haluamiisi kohtiin ! Varmaan saat mitä ansaitsetkin..eikä kukaan häiritse sun sielunelämääsi.
riippuu varmaan siitä mitä siellä seinän välissä tai takana on...
- Huh,huh,
Mä en voi käsittää tuota järjenjuoksua! Onko tosiaan niin, ettei "sinun" ikäinen
voi vielä ymmärtää asioita tuota pitemmälle ??- Pelkkää ?-merkkiä
Kuka? Minkä ikäinen? Mitä pidemmälle?
Miksi olet hengästynyt noin yksinkertaisesta asiasta? - No siksi niintyperää
Pelkkää ?-merkkiä kirjoitti:
Kuka? Minkä ikäinen? Mitä pidemmälle?
Miksi olet hengästynyt noin yksinkertaisesta asiasta?Koska on tullut selväksi , ettei se nussiminen ole merkinnyt yhtään mitään.
Miksi pitää tehdä kärpäsestä härkänen :O - ?
No siksi niintyperää kirjoitti:
Koska on tullut selväksi , ettei se nussiminen ole merkinnyt yhtään mitään.
Miksi pitää tehdä kärpäsestä härkänen :Ono mitä sitten täällä mangut? haluatko nussia?
- Kuka on typerä...
No siksi niintyperää kirjoitti:
Koska on tullut selväksi , ettei se nussiminen ole merkinnyt yhtään mitään.
Miksi pitää tehdä kärpäsestä härkänen :OEi sen tarvi mitään merkitäkään! Minä harrastan seksiä jos huvittaa, en siksi että haluaisin viedä ainuttakaan miestä vihille. Hitto, nyt alkaa jo muakin hengästyttämään, huh..
- ???
Salaiset varatut ja homot Hoh hoh !!!
- epäröinti veks
Muuten mukava, mutta kysymysmerkki jo pois.
Ne on persoonalliset mutta on kyllä hänelläkin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1064572Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293393No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452380- 391418
- 361343
- 381196
- 141102
- 1591026
- 27978
- 6944