Mä oon saanut karkoitettua ihanan ihmisen luotani kauemmaksi omalla typerällä käytökselläni;((((((((((((((((((
Kuvittelin että avoimuudella ja vilpittömyydellä kerrankin pärjäisi, ihmisen kenen kanssa on niin hyvä olla.
värisevää sielua ei sais tallata
:((((
4
359
Vastaukset
- -5
Voisitko olla hän? Hei, emmä oo mennyt mihinkään. Odotan sua täällä, jos vaan tuut...
- Totta on eipä sais.
Miten sä nyt niin meet tallomaan ,kun et kerta mitään ole tehnyt
ei syy ole silloin sinussa ,jos nyt syyllistä olet etsimässäkään.
Avoimuus on hyvä asia ,anna hänelle aikaa ,ehkä hänen pitää sulatella välillä
varsinkin jos ei ole tottunut ihmisen vilpittömyyteen. - tallattu, poljettu
En hae syyllisiä..eläminen se vaan kolhii:-)
Okei, itsellä ei ole tullut mieleen asioiden sulattelut tai muut, kun en taida ite olla mitään sulattelijtyyppiä. Ja kun en ole, niin otan hyvin helposti epäröinnin tai pienenkin etäisyyden oton selkeänä torjuntana:(((
Nyt kun vastasit noin, niin mitä mielestäsi sen "sulattelun" aikana oikeasti tapahtuu, siis toisen päässä?- -ed
En tiedä miten olet käyttäytynyt ,et kertonut siitä mitään
Kyllä vaikeuksia voi tulla eteen , vaikka itse tuntee toimineensa oikein ja on luonteltaan avoin toiselle . Sekin miten hvyin tuntee toisensa ,miten sun käytös on saattanut tuntua hänestä erinlaiselta ,jos yllättäen oletkin (sanonut tai toiminut toisin) , se että toinen epäröi sinun mielestä ,ei minusta ainakaan ole mitenkään outoa ,mutta jos et tiedä syytä ,silloin kaikki on hankalampaa
Solmut aukeaa vain puhumalla ,ja sulattelulla tarkoitin lähinnä ,että antaa aikaa toiselle miettiä ,ehkä olette pohjimmiltaan hyvinkin erinlaisia,sekin ajatus kävi mun mielessä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h32711Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062481Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv42229Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.441845- 321433
Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141413- 1761145
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1011124Persu ajoi autoa
Ajoi lapsen yli https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/597a7468-3d1d-455e-bed2-21c1efc31ac1201043Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?81928