Mutta nyt ymmärrän sen: unessa oli harmaa ja musta vieressä ja joku keskellä... uni tuli siitä kun olin perjantaina ostamassa kaupasta... tyttöjen skootterit olivat siinä ja katsoi vihaisesti minua, kun oli kauniita tyttöjä...
En meinannut päästä itse kauppaan tyttöjen välistä... piti tunkea tyttöjen välistä että pääsee tekemään omat ostokset.
Painajaisuni oli sellainen: oli harmaahuppupäinen ja mustahuppupäinen, seisoivat paikoillaan, sitten oli joo vihainen joku nainen/tyttö..
Unessa yritin sitten ohittaa ne, mutta se vihainen tyttö oli aina vastassa kaupan käytävillä, silloin heräsin.
Minulle tuli hassu uni mitä en osannut selittää..
4
116
Vastaukset 4
- ____________________
Liity Suomen Kommunistiseen Työnväen Puolueeseen.
- Lukion psykasta hyöt
Kannattaa katsoa Sigmund Freudin unien selityksiä (löytyy varmasti kirjastosta), jos nyt välttämättä haluat yrittää uniesi tulkintaa (mielestäni humpuukkia). Tosin pieni varoitus: lähes kaikki unet tuntuvat Sigmund Freudin mielestä liittyvän seksiin tai seksuaalisuuteen.
- ei humpuukia
eikä nuo unijutut oo humpuukia!!! kaksi vuotta taaksepäin, siskoni näki unen, jossa häneltä lähti hammas, hän katsoi unikirjasta mitä se merkitsi, tulkinnaksi sai, että joku läheinen kuolee lähiaikoina, eikä mennyt kuin muutama kuukausi, saimme kulla, että toinen mummoni on kuollut.. kannattanee ottaa selville mitä se merkkaa
- Whippet!
Öh,en usko et tarvii mitää unii selitellä.Ja ei humpuukia,niin et se saatto olla ihan vaa sattumaa.Mut otan osaa='(
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo2022122Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.1591429Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset2271071- 71917
- 58908
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus72831- 47823
- 93777
Martina avaa suhdettaan
IL 22.7: Martina avaa suhdettaan nuoreen Muhikseen. Nyt on jo vakavaa, on käyty syömässä Itä-Helsingissä. Onkohan muutt200697Hyvinvointitalo, mitä sanoo Korkein hallinto-oikeus . Mikä on kansalaisten oikeusturva?!
Onpa mielenkiintoisessa vaiheessa Pyhäjärven hyvinvointitalon kohalo; Saako rakentaa, vai eikö? Kaupungin tekninen johta109687