Mutta nyt ymmärrän sen: unessa oli harmaa ja musta vieressä ja joku keskellä... uni tuli siitä kun olin perjantaina ostamassa kaupasta... tyttöjen skootterit olivat siinä ja katsoi vihaisesti minua, kun oli kauniita tyttöjä...
En meinannut päästä itse kauppaan tyttöjen välistä... piti tunkea tyttöjen välistä että pääsee tekemään omat ostokset.
Painajaisuni oli sellainen: oli harmaahuppupäinen ja mustahuppupäinen, seisoivat paikoillaan, sitten oli joo vihainen joku nainen/tyttö..
Unessa yritin sitten ohittaa ne, mutta se vihainen tyttö oli aina vastassa kaupan käytävillä, silloin heräsin.
Minulle tuli hassu uni mitä en osannut selittää..
4
113
Vastaukset
- ____________________
Liity Suomen Kommunistiseen Työnväen Puolueeseen.
- Lukion psykasta hyöt
Kannattaa katsoa Sigmund Freudin unien selityksiä (löytyy varmasti kirjastosta), jos nyt välttämättä haluat yrittää uniesi tulkintaa (mielestäni humpuukkia). Tosin pieni varoitus: lähes kaikki unet tuntuvat Sigmund Freudin mielestä liittyvän seksiin tai seksuaalisuuteen.
- ei humpuukia
eikä nuo unijutut oo humpuukia!!! kaksi vuotta taaksepäin, siskoni näki unen, jossa häneltä lähti hammas, hän katsoi unikirjasta mitä se merkitsi, tulkinnaksi sai, että joku läheinen kuolee lähiaikoina, eikä mennyt kuin muutama kuukausi, saimme kulla, että toinen mummoni on kuollut.. kannattanee ottaa selville mitä se merkkaa
- Whippet!
Öh,en usko et tarvii mitää unii selitellä.Ja ei humpuukia,niin et se saatto olla ihan vaa sattumaa.Mut otan osaa='(
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään
Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää1413898Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa
Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri3523015Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla
Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt131937Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."
Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa101655Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?
Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja41109- 71964
Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan
Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar38874Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan
Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat23811- 44784
- 67779