ISS Harjoitteluajan palkka

kummajuttutaas

Hei!Olen ollu iss töissä reilun kuukauden ja olen saanut harjoittelihan palkkaa tältä ajalta ja kysyin milloin tämä nousisi.. vastaus 3kk päästä sen takia kun minua joudutaan niin paljon opettaa.. minua on opetettu 3 pv ja siivoan kaiken yksin nyt minun pitäisi opettaa uuttaa siivoojaa 2pv. Siivoan sairaalassa. Ei oikein tunnu oikealta?

9

533

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 5

No ei todellakaan.
      Sairaalasiivous on vaatiivaa ja vaaditaankin ammattitaitoa, että siivooja ei levitä mikrobeja poistamisen sijaan.
      Onko sinulla laitoshuoltajan ammattitutkinto ?
      Miten sinua on perehdytetty sairaalasiivoukseen ?

• kummajuttutaas

ei ole tutkintoa. siirryin suoraan toisesta siivousfirmasta. 3 pv toinen työntekijä mukana siinä perehdytys.

• kummajuttutaas

soitin pamiin ja sanoivat olevan väärin. hoitavat asian sieltä

• Eihän se noin käy

Ethän sinä edes voi opettaa uutta siivoojaa, koska olet itsekin harjoittelija - ainakin palkkasi mukaan sinut on harjoittelijaksi määritelty. Sano tämä esimiehellesi ja kieltäydy opastamasta, koska et voi ottaa harjoittelijana vastuuta toisen harjoittelijan opastamisesta.

Täyttä palkkaa saava pätevä esimies opastakoon. Siitä se täysi palkka maksetaan.

• kummajuttutaas

ei ole vielä pamista kuulunut mitään. no jouduin nyt kumminkin opastamaan sen 2pv.. onko tuo harjoilijan palkka tarkoitettu opiskelijoille vai semmoisille joilla ei ole lainkaan siivoustyöstä kokemusta vai miten? nut alkaisi kohta vahaukset yms. joista palkan ymmärtääkseni pitäisi olla n10e tunti. vaihdoin työpaikka koska edellinen viilas linssiin mutta samaa tekee näköjään nää muutkin..

• 30

Kerroit siivoavasi sairaalaa. Minua kiinnostaisi, onko sinua opastettu aseptiseen siivoukseen. Onko neuvottu suojakäsineitten, käsihuuhteitten yms. suhteen ?
        Siivoatko sairaalassa yleisiä tiloja vai esim. potilashuoneita ja tutkimustilojakin ?

• kummajuttutaas
        30 kirjoitti:

Kerroit siivoavasi sairaalaa. Minua kiinnostaisi, onko sinua opastettu aseptiseen siivoukseen. Onko neuvottu suojakäsineitten, käsihuuhteitten yms. suhteen ?
        Siivoatko sairaalassa yleisiä tiloja vai esim. potilashuoneita ja tutkimustilojakin ?

ei. käsineistä on puhuttu.sekä että.

• sano itse...

Miksi opastit? Itse suostut huijaukseen.

• kummajuttutaas

miksi?mieti sitä.
      mutta halusin lähinnä tietää meneekö tuo palkka oikein en muuta. Aika erikoiselta tuntuu että rappusiivouksesta sain ilman kokemusta 8,29 ja nyt siivoan laboratoriota ja kaiken maailman muita tiloja välillä suojapuvut päällä yms. ja palkka 7,49 josta sanottiin aluksi että sitten nousee 8,29 kuukauden jälkeen joka sekään ei ole oikein mutta kun ei noussut siitä mihinkään ja uudestaan asiaa kysyessä sanotaan että 4kk päästä.Tällöin soitin pamiin josta luvattiin selvittää, eilen soitin uudestaan sanottiin odota vielä pari päivää. Miten sekään voi olla mahdollista että joillekin kesätyötekijöille maksetaan 7,49 ja joillekki 8,6 en ymmärrä. Töitä kyllä riittää aamusta iltaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      113
      4862
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      29
      3523
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2430
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      50
      1548
    5. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      40
      1413
    6. Jätä minut rauhaan

En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv
      Ikävä
      23
      1312
    7. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      14
      1222
    8. On varmaan turn off

Mutta olen tosi kokematon.
      Ikävä
      27
      1108
    9. 165
      1089
    10. Olen oikeasti aika mukava

Vaikka itse sanonkin. Tunnemyrsky sekoitti mieltä silloin ja annoin aika kahjon kuvan itsestäni.
      Ikävä
      22
      1027
    Aihe