Minkä verran varaisitte rahaa viikon matkalle Bulgarian Nessebariin?? Suunnittelemme avovaimon kanssa matkaa tuonne heinä-elokuulle.
lomabudjetti
5
496
Vastaukset
- matkaaja 2011
Meillä oli Kreikan Rhodoksella 2 aikuisella viikoksi rahaa 700e.
Bulgariaa on edullisempi. Nyt olemme lähdössä Bulgaariaan 2 aikuista ja 1 esimurkku. Budjettimme on tuo sama 700e.
Shoppailtavaa riittää. Varoja sen mukaan matkalle mukaan.- Varsova
Olisko hintataso Puolaan verrattava? Puolassa riitti 40€/päivä/hlö ostokset.
- sozopolis.com
Asun Sozopolissa ja 40 €/päivä kuulostaa hyvinkin riittävältä.
Kun käyn kaupassa tekemässä kolmen päivän ostokset, en ole vielä kuitannut yli kolmenkymmenen levan laskua (siis vihannekset, kalat, lihat, leivät, oluet jne.)
Tupakit ja brenkut ovat sitten erikseen, kohtuullinen punkku on 5 levaa/pullo, mastika ja rakia ovat edullisia. Kolmen vartin skottiviskin saa 20 levalla eli halpaa on, jos vain pää ja maksa kestävät.
Ravintoloissa syöminen ja juominen on suhteessa Suomeen vielä halvempaa, enkä kyllä viitsisi itse laittaa ruokaa muuten, mutta alituinen ulkona syöminenkin alkaa kyllästyttää pitemmän päälle.
Bulgariassa on muuten englanniksi toimivia pankkiautomaatteja vähän joka nurkalla, ja Visalla voi ottaa rahaa seinästä ilman ongelmia. Pankit tietysti kuittaavat oman osansa, 200 euron nosto maksaa noin 7 euroa pankista riippuen. - ggssert
satanen päivässä ruokiin ja juomiiin plus lisäx tuliaiset krääsä ostokset retket sun muut.. meillä meni 1500 viikko....
- just käynyt
Meillä meni viikon lomalla kahteen pekkaan noin tuhat euroa, joka sisälsi kaiken. Syönnit, juonnit, retket ja tuliaiset. Pääsee halvemmallakin, jos haluaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42447- 1161617
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361356Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051044- 571041
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882