Voiko myyntialalla tehdä töitä ilman että joutuu huijaamaan, kertomaan puolitotuuksia tai jättämään tietoisesti jotakin sanomatta - jotakin sellaista jota asiakas nimenomaan haluaisi tietää?
Onko kukaan törmännyt sellaiseen työpaikkaan jossa toimitaan rehellisesti?
Onko rehelliselle töitä myyntialalla?
3
191
Vastaukset
- Vanha ratsu
Minä ole sellaisessa firmassa työssä. Me myymme tavaraa, eikä haaveita ja valheita.
- Jusfus
No valehdella ei saa. Ikinä. Missään myyntityössä jos siitä aikoo uran tehdä ja myydä asiakkaalle vielä uudestaan. Mutta myymisen idea on saada asiakas haluamaan tuote. Siksi kannattaa kertoa vain myönteisiä asioita.
Ethän sää työhaastattelussakaan kerro heikkouksiasi. Ihan sama asia kun myyt itsesi töihin.
Jos koet kaiken "pelaamisen" huijaamisena niin kyllä se vain on hastavaa myynnissä pärjääminen. Ainakin sen verran pitää pelaajan henkeä olla että ymmärtää milloin vastapuoli pelaa ja miten siihen kannattaa reagoida.
Itse oon tehnyt myyntiä kentällä reilun vuosikymmenen samassa firmassa ja hymyssä suinpa samat asiakkaat edelleen ostavat. Mutta täytyy ymmärtää millaista peliä pelataan ja mitkä on sen säännöt: niin sanotut hyvät kaupan käyntitavat. Pienistä valkoisista valheista ei kukaan loukkaannu ellei niistä oikeasti synny haittaa asiakkaalle. Sellaisessa missä asiakkaalle voi syntyä vahinkoa, täytyy olla 100 prossaa rehellinen - aivan varmasti on
aina on tilaa rehellisille työntekijöille!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.2732824Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka402259Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3471977- 1051697
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1041640Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121355- 661297
- 681233
- 551159
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl771112