Kuvittelit varmaan olevasi jotain suurempaa ja parempaa.
Miks sä kyllästyit minuun?
20
541
Vastaukset
- ????????
Kirjoitatko miehelle vai naiselle?
- -alottaja-
Naiselle
- Onneton yksin
Jos olet minun "hän" niin en kyllästynyt vaan rakastuin niin kovin että teki kipeää ,oli pakko laittaa välit poikki kun oli yksipuolista
- :/
Ja miten niin kuvittelin? Minähän se tässä ihan hajalla olen. Häpeä puheitas.
- viitti
Älä!
- lepo..x
Ei kai sinuun voi kukaan kyllästyä,,,,sen naisen täytyy olla ihan hölmö. Sinähän olet niin ihanan ihana.
- Palstoillako
olet seurustellut, ei sitten mikään ihme jos kyllästyi. Karmea paikka.
olisi aikas loukkaavaa, jos hän luulisi minun kuvittelevan itsestäni jotain tuollaista :(
- mietiskelijä--
Ei oikeassa rakkaudessa kukaan kuvittele olevansa parempi tai suurempi kuin kukaan muu. Oikeassa rakkaudessa ihminen kuitenkin ajattelee tunteidensa olevan niin ainutlaatuisia/suurempia/parempia - ihan miten haluat asian ilmaista - rakastamaansa ihmistä kohtaan, että uskoo etteivät toiset voi tuntea samoin rakastamaansa ihmistä kohtaan. Rakkaus on niin henkilökohtainen asia, että se saa varmaan aikaan tuollaisen ajatuksen. Sehän on varmaan osaltaan myös se voima, joka pitää kaksi ihmistä yhdessä läpi elämän. Eli ajatus siitä, että tämä rakkaus on meidän kahden oma ja kaunis asia ja tunne, jotain niin paljon suurempaa kuin mikään muu tässä maailmassa, helposti suurempi kuin muut rakkaudet yhteensä. Me ollaan yksi. Sitä se on. Aurinkoista päivää!
- Sivullinen ei voi
tietää tilannetta mutta kaippa sinulla itselläsikin on siihen osasi. Millainen sinä
olit häntä kohtaan ? Eiköhän se selitä näitä juttuja aika pitkälle. - Voisiko olla
suoraan verrannollinen siihen millainen sinä itse olet ollut ?
Tuollainen mielleyhtymä tuli minulle heti viestisi luettuani. - Kun lukee viestisi
ajatuksella niin ehkä se kertoo syyn. Jos olit aina yhtä ilkeä niin ei kai ole ihme ?
- huono juttu
Hän varmasti oli jotain suurempaa ja parempaa. Et näköjään osannut arvostaa häntä, siksi hän lähti.
- Mahtanee mennä niin
nämä tän sortin jutut että niin metsä vastaa kun sinne huutaa.
Vaikuttaa ainakin viestistäsi päätellen että et kovin kummoisella tavalla ole häntä
kohdellut. Ilkeys ja pahansuopuus mitkä henkivät viestistäsi saa toisen katoamaan satavarmasti.
Unohditko joskus sanoa hänelle jotakin kivaa ja positiivista ? Kertoa että on kiva
kun hän on olemassa ja muistitko kertoa nuo hänelle itselleen ?
Mieti rehellisesti, pohdi miltä sinun käytös tuntui hänestä.
Sillä pääset jo pitkälle ja saatat löytää vastauksiakin.- En jaksa odottaa
voi kun vastaisikin metsä ...
- Vastakysymys :
Miksi sinä kirjoitat hänelle noin ikävän viestin ? Eikö se, että haluat kirjoittaa hänelle noin, kerro sinulle itsellesi mitään ?
- sydän palasina
Ihan kuule päivastoin. Mä oon aina ollut sellainen että kuvittelen olevani niin paljon huonompi kuin kuka tahansa muu.
kyllästynyt sinuun Itsetuntoni on ihan nollissa, ollut sitä aina, joten tuo on todella loukkaavaa.
ja en vaan tähän tilanteeseen.- .
siis en kyllästynyt sinuun vaan tähän tilanteeseen joka on ihan mahdoton
- Sun viesti
taitaa kertoo sen.
- Ei hajalla!
Koska sinusta ei saa selvää vittuiletko tai vitsailetko minulle.
Ajattelelin, että unohdetaan sitten koko juttu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7163495Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3943269Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o793084Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä362899Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja582388- 502105
- 942014
Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise141929Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m431914Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181909