Nyt alkaa loppua hermo jo rauhalliseltakin mieheltä kun ei vaimo uskalla enää ulos mennä, kerronpa vähän lisää:
Tulivat tänne parisen vuotta sitten, ostivat tuosta meidän tonttia vastapäätä rivarinpätkän joka oli ollut pitkään myynnissä, koska hinta oli aika kova niin roikkui pitkään mutta löytyihän tuohon asukkaat viimein, näin olen ymmärtänyt että isolla velalla ostivat.
Alkuun vaikuttivat ihan hyviltä naapureilta, vaikka vaimo siinä onkin ulkomaalaistaustainen ei meillä ollut mitään sitä vastaan, suomea ei oikein tunnu osaavan mutta isäntä tuntuu sitten mekastavan vaimonkin edestä. Ongelma on se "isäntä", tuntuu olevan niin kahjo tyyppi ettei mitään rajaa. Kerran pikkupäissään julkesi ehdottaa vaimojen vaihto-operaatiota, no sanattomaksihan siinä vähäksi aikaa menin kun yllätyin niin, vaimot kun ovat vähän eri kaliiberia ja minä kun en oikein syty niin tuhdeista pakkauksista mitä tuo napurin nainen edustaa, olkoonkin vaikka minkä maalainen punkero. Tuon nyt ehkä olisi voinut antaa anteeksi ja laskea moukkamaisuuden ja tyhmyyden piikkiin mutta kun on muutakin ja on vaimoa alkanut tosissaan ahdistamaan tämä tilanne.
Naapurin isännälle tuntuu viina maistuvan aikalailla, tinttaa sitä ihan urakalla kaikki vapaa-ajat ja sitä tuntuu olevan paljon, on minulle kehuskellut olevansa etätöissä mutta ei oikein ole selvinnyt mitä siihen sisältyy, puhelimessa näkyy aikaa kuluvan paljon mutta muuten ei ole havaintoja työnteosta. Joskus muuten huomasin kun se takapihallaan oli kaatelemassa suppilon avulla napolen -brandyä renu pulloon, mikähän ihme siinäkin oli vaikuttimena, renaulttia se meille kehuu juovansa paljon mutta tuon tapauksen jälkeen olen vähän epäillyt että taitaa ollakin brandyä mitä menee. No samapa tuo, juokoon vaikka kusta kun vaan joisi vähemmän, nytkin sillä on elämöinnistä päätellen semmoinen parin viikon putki takana kun ei ole hiljaista iltaa ollut vähään aikaan, grillaushommia tuntuu piisaavan.
Eilisaamuna se tomppeli oli laittanut vaimonsa nostamaan lippua niiden taloyhtiön tankoon, itse seisoi siellä edessä vetämässä kättä lippaan ja mölisi jotain isänmaallisuudesta, olipa mukava aamuherätys jälleen kerran naapurin toimesta. Sitten kun vaimoni oli mennyt iltapäivällä kitkemään kukkapenkkejä oli taas tullut sinne omalle takapihalleen oikein kiikarien kanssa tirkistelemään, oli sieltä aidan yli huudellut jotain lintujen bongaamisesta, vaimo joutui pakenemaan sisälle ja alkaa olla jo tosi kypsä, vähän kullemma jo pelottaakin tuo pervo että mitä se vielä humalapäissään keksii? Alkaa minullakin jo pikkuhiljaa kärsivällisyys loppua kun ei nuo/tuo taida ikinä ihmisten tavoille oppia.
Naapurisopu koetteella
18
1004
Vastaukset
- Vähän kummissaan
Ja tämä kuului palstalle "asuntojen hinnat" syystä että? Vai pelkäätkö oman asuntosi potentiaalisen myyntihinnan tippuvan tämän naapurin takia?
- 20 + 7
Taidan tietää tyypin. En tosin asu samalla alueella mutta työkaveri puhui joskus, että heidän rauhalliselle alueelleen on muuttanut joku häirikkö joka tuntuu olevan aina kotona ja kännissä. Aasialainen vaimokin täsmää.
Otan kovasti osaa kun on näin huono tuuri käynyt, että alueellenne on pesiytynyt selvästi ei-sopiva tunkeutuja. Teidän piinanne ei välttämättä kuitenkaan kestä kovin kauaa. Kerran kun työkaveri taas maanantaina manasi pilalle mennyttä viikonloppua sattui paikalle firman lähetti ja kun hän kuuli keskutelun, hän kysyi osoitetta ja tiesi kertoa, että tämä kaveri on saanut jo lukuisia ulosottokirjeitä. Lähettipalvelut kun firmassa on ulkoistettu postille ja siellä työntekijät jakavat tietoja näistä elämässään epäonnistuneist luusereista.
Jaksamisia- #Audimies#
Sama kaveri taitaa olla kyseessä, noista ulosottokirjeistä se jonkinaikaa sitten vähän avautuikin humalapäissään, sillä kun on joskus tapana tulla aidan taakse juttelemaan omiaan kun huomaa että pihalla on väkeä, enimmäkseen olen kyllä antanut höpistä itsekseen ja koettanut pitää etäisyyttä.
Jotain se silloin soperteli että "Kunnon jytky on tulossa", sen verran sitten kyselin niin selvisi että oli jotain mummon perintöjä ison siivun sijoittanut wincapitaan, ei näyttänyt millään uskovan että huijaustahan se oli koko kuvio, en sitten raatsinut kovin paljoa väittää vastaan kun se niin onnellisen oloisena odotti "jytkyä" joka tulee kunhan joku Hande saa selvitettyä asiat, sitten kulemma selvitettäisiin verottajan kanssa epäselvyydet kertaheitolla.
Juu, eikähän tässä jonkinaikaa vielä jakseta, vouti ottanee jossain vaiheessa omansa pois ja saadaan varmaan sitten ihan oikeita immeisiä naapuriin. - asiallisuutta kehään
#Audimies# kirjoitti:
Sama kaveri taitaa olla kyseessä, noista ulosottokirjeistä se jonkinaikaa sitten vähän avautuikin humalapäissään, sillä kun on joskus tapana tulla aidan taakse juttelemaan omiaan kun huomaa että pihalla on väkeä, enimmäkseen olen kyllä antanut höpistä itsekseen ja koettanut pitää etäisyyttä.
Jotain se silloin soperteli että "Kunnon jytky on tulossa", sen verran sitten kyselin niin selvisi että oli jotain mummon perintöjä ison siivun sijoittanut wincapitaan, ei näyttänyt millään uskovan että huijaustahan se oli koko kuvio, en sitten raatsinut kovin paljoa väittää vastaan kun se niin onnellisen oloisena odotti "jytkyä" joka tulee kunhan joku Hande saa selvitettyä asiat, sitten kulemma selvitettäisiin verottajan kanssa epäselvyydet kertaheitolla.
Juu, eikähän tässä jonkinaikaa vielä jakseta, vouti ottanee jossain vaiheessa omansa pois ja saadaan varmaan sitten ihan oikeita immeisiä naapuriin.Lopeta jo tuo typerä pelleily, ja noiden tyhmien provojen lähettely. Kaikki todelliset omistusasujat tajuaa kuka siellä pelleilee ja yrittää tehdä omistusasujista pellejä. Vanha totuushan on että kaikki tuntevat apinan ( sinut ) mutta apina ei tunne ketään. Pilaat tämän palstan, pysyisit poissa.
- henrik721
Varmaan operaatio Tornado Pyörremyrsky meneillään eikä siit'ä haitta tule vain hyötyä ihmisille terveys paranee metsässä.
13000 16000miestä kun taistelee Suomessa on siinä mukava istuskella.- henrik721
itse en päässy kertauksiin vaikka köyhyysrajalla vähän harmittaa .
- henrik721
henrik721 kirjoitti:
itse en päässy kertauksiin vaikka köyhyysrajalla vähän harmittaa .
sotilas vihollinen ei ole tai usa.
- henrik721
henrik721 kirjoitti:
sotilas vihollinen ei ole tai usa.
Oisin laittanu ketjut tiukalle ja ampunu kranaatit perille.
- ddfff
tyhjännayraja provoaa taas !
- fefjvfkfbkmkofe
Juuri näin. Ei tunnu olevan kaverilla muuta tekemistä, kun on taas kotiutunut...
- pirttihurmuinen
Aina sitä vaan ihmettelee suomalaisten reiluutta häiriköitä kohtaan? Vingumme selän takana, että ai kauheeta, mutta ihan noin yleinen ohje on vaan sanoa naapurille, että turpa kiinni ja tulet puhumaan vasta selvin päin. Tämä sääntö pätee yleensä jokaiseen kännikalaan, joka ei kuitenkaan ole päätään sekoittanut millään enempää. Joten onko ap päättänyt olla reppana uhri kuin ihan vain reippaasti pitää puolensa?
Meillä on ollut liki samanlainen naapuri ja koska ukkoni ei reiluuden (???) nimissä kehdannut ikinä kännikalahäirikölle mitään sanoa, niin päätinpä ottaa pirttihirmun rooli ja haistattaa kännikalalle pitkät. Kaikkien kanssa ei tartte ajatella naapurisopua ja aina voi kysyä poliisilta neuvoa, jos ei itte tiedä mitä tehdä. Naapurilla toki meni aikansa ymmärtää ja myös muistaa, ettei se ole tervetullut seuraamme ja kun aikansa tiukkuuttani kohtaan pullikoi alkoi uskomaan kun tiukasti toistin saman asian uudelleen kuin puupäälle.
Elämä on joskus kovaa, mutta välillä tuntuu että se joka suostuu jo kättelyssä moisiin vaimonvaihtoihin ajatuksiaan vielä jälkikäteen uhrata, että se kovuus on siellä omien korvien välissä.
Onko nyt niin, että naapurustot täyttyvät kaikenlaisista vinkujista korkeiden aitojensa takana ja alahuuli väpättämässä heti kun tarttis itte jotakin tehdä ja toimia? Huoh! - vahva haju
rivarinpätkä, ei kai vaan masalassa?
Jos on niin on syytä vahvasti epäillä jormabelliä alias ketoboltsia.- Mese ja mies myös
Taidan minäkin tuntea jotenkin tämän tyypin. Pyörii ympäripäissään tällä alueella. Tuli tässä kerran moikkaamaan minua, kun olin pesemässä autoa. Kehui Mersua, vaikka itse ajaakin jollakin Kialla. Takataskussa oli Sorpuspullo. Päällään oli liian suuret suomiverkkarit. Sanoi olevan hänellä Thaimaasta kotoisin oleva vaimo. Kertoi grillaavansa haukea, mikä mielestäni ei sovi kuin keittokalaksi. Päivät maleksii kotonaan. Tekee kai jotakin lehtien myyntityötä. Kaikki naapurit nauraa seläntakana paskaista naurua. Selittää jostakin talojen arvonnoususta. Onneksi häntä ei tarvitse kauan näillä nurkilla katsella. Ulosottomiehet kuulemmma pyörii hänen perässään. Taitaa mölystä päätellen olla taas grillaamassa. Vieläpä tuulen mukana tulee pahanhajuista katkua. Sääliksi käy tätä vaimoparkaa!
- #Audimies#
Mese ja mies myös kirjoitti:
Taidan minäkin tuntea jotenkin tämän tyypin. Pyörii ympäripäissään tällä alueella. Tuli tässä kerran moikkaamaan minua, kun olin pesemässä autoa. Kehui Mersua, vaikka itse ajaakin jollakin Kialla. Takataskussa oli Sorpuspullo. Päällään oli liian suuret suomiverkkarit. Sanoi olevan hänellä Thaimaasta kotoisin oleva vaimo. Kertoi grillaavansa haukea, mikä mielestäni ei sovi kuin keittokalaksi. Päivät maleksii kotonaan. Tekee kai jotakin lehtien myyntityötä. Kaikki naapurit nauraa seläntakana paskaista naurua. Selittää jostakin talojen arvonnoususta. Onneksi häntä ei tarvitse kauan näillä nurkilla katsella. Ulosottomiehet kuulemmma pyörii hänen perässään. Taitaa mölystä päätellen olla taas grillaamassa. Vieläpä tuulen mukana tulee pahanhajuista katkua. Sääliksi käy tätä vaimoparkaa!
Terve naapuri! Kyllä ehkä ollaan samalta alueelta kumpainenkin kun tuo kiakin sopii kuvaan, no vaihtoi sen kyllä vastikään hyundaihin mutta se pikkuinen kian katumaasturi sillä vielä vähänaikaa sitten oli. Vaimo on tosiaan thaikku, oli minun vaimolle kertoillut että oli bisnesnaisia siellä kotimaassaan, oli joskus aikoinaan pyörittänyt bisnestä jonkun jenkkien sotiastukikohdan liepeillä ja asiakkaita oli ollut jonoiksi asti ja monta kerrallaan, sitten kun oli yritystoiminta alkanut hiipumaan oli viimein päättänyt lähteä tänne suomeen sulhonsa matkassa.
Sitä roskakala haukea se tuntuu tosiaan grillaavan ahkeraan ja b-luokan kanannahkamakkaroita menee myös, joskus tosin kasleriakin tuntuu olevan, kait sillä siis jostain jotain korvausta tai tiliä tulee. Seiskaa se itse ainakin ahkeraan tuolla terasssillaan lueskelee niin voi tosiaan olla jotain luontaisetua töistä se lehti, eihän sellaista muuten kukaan kehtaisi lukea, tai no joo, kyllä se kehtaisi varmaan.
Se arvonnousu sille tuntuu olevan tärkeä paikka, joskus tuntikausia näkyy räknäävän laskelmiaan ja tulee sitten innoissaan paperit kädessä sopottamaan jos vain satun pihatöissä tai muuten ulkona oleskelemaan. Juu, kyllä siellä taas grilli tuntuu tulilla olleen ja meno sen mukaista, sankari siellä iliman paitaa näyttäisi riekkuvan nahka punottaen, lieköhän muistanut suojarasvoja laittaa, epäilen. - ryhtiä juttuihin
#Audimies# kirjoitti:
Terve naapuri! Kyllä ehkä ollaan samalta alueelta kumpainenkin kun tuo kiakin sopii kuvaan, no vaihtoi sen kyllä vastikään hyundaihin mutta se pikkuinen kian katumaasturi sillä vielä vähänaikaa sitten oli. Vaimo on tosiaan thaikku, oli minun vaimolle kertoillut että oli bisnesnaisia siellä kotimaassaan, oli joskus aikoinaan pyörittänyt bisnestä jonkun jenkkien sotiastukikohdan liepeillä ja asiakkaita oli ollut jonoiksi asti ja monta kerrallaan, sitten kun oli yritystoiminta alkanut hiipumaan oli viimein päättänyt lähteä tänne suomeen sulhonsa matkassa.
Sitä roskakala haukea se tuntuu tosiaan grillaavan ahkeraan ja b-luokan kanannahkamakkaroita menee myös, joskus tosin kasleriakin tuntuu olevan, kait sillä siis jostain jotain korvausta tai tiliä tulee. Seiskaa se itse ainakin ahkeraan tuolla terasssillaan lueskelee niin voi tosiaan olla jotain luontaisetua töistä se lehti, eihän sellaista muuten kukaan kehtaisi lukea, tai no joo, kyllä se kehtaisi varmaan.
Se arvonnousu sille tuntuu olevan tärkeä paikka, joskus tuntikausia näkyy räknäävän laskelmiaan ja tulee sitten innoissaan paperit kädessä sopottamaan jos vain satun pihatöissä tai muuten ulkona oleskelemaan. Juu, kyllä siellä taas grilli tuntuu tulilla olleen ja meno sen mukaista, sankari siellä iliman paitaa näyttäisi riekkuvan nahka punottaen, lieköhän muistanut suojarasvoja laittaa, epäilen.Sulla keulii jo mopo pahasti, vaikka vasta pääsit kotiin. Eikö sinulla tyhjännaurajalla tosiaan ole muuta tekemistä.
- verrarimies
No eipä tosiaan näytä työt painavan, nimittäin sinua.
- 16 + 9
Olen kanssa kuullut tästä tyypistä. Paitsi, että siltä lähti thaimuija kävelemään. Kai se huomas, että oli perheen pääasiallinen elättäjä niin ei kai jaksanut sitä luuserimiestä katsella. Sillä on kai se hieromalaitos edelleen olemassa. Siellä saa kuulema ihan hyvät hieronnat edelleen, jos ymmärrätte mitä tarkoitan. Kulmakunnan naiset on kieltänyt lapsiaan menemästä tämän miehen talon lähelle kun sen tietokone on kuulema ihan ikkunan äärellä ja ulos näkyy kun se vetää kuvaruudun edessä tumppuun.
Sille miehelle sanoisin terveisiä, että koittaisi välillä vasemmallakin. Se on vähän niinkuin saisi vierasta.- 16 + 9
Semmoinen pikantti lisä vietä tästä hemmosta, että sen on nähty useammankin kerran kaatavan keskikaljaa konjakkipulloon jota se sitten juo pullon suusta ulkona niin, että kaikki varmasti näkee.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874168Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella283137No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452340- 351348
- 10919
- 133911
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11770