Käyn parin kuukauden välein joko niska-hartia- tai puolihieronnassa.
Seuraavana aamuna on aina pää kipeä ja olo pitkälle iltapäivään asti
jotenkin päästä tukkoinen, olen siis jonkun verran pöpperössä.
En tee mitään henkisesti liian rasittavaa ja makoilen enemmän kuin yleensä.
Osaako joku selittää, mitä sellaista fysiologista hieronnassa tapahtuu, joka
saa aikaan tällaisen olon seuraavana päivänä? Onko muilla tällaista?
´Tätä on siis jatkunut hieronnan jälkeen jo pitkään.
pöpperössä
mooby
3
223
Vastaukset
- alalla 30 v
Kuuluiko hierontaan perseen peukutus? Jos ei, kuvaamasi oireet on normaalia. Peukutuksella ne välttää.
- HanuriBoy
Peukkua hanuriin? 🤤
- Anonyymi
Et ole juonut tarpeeksi vettä hieronnan jälkeen. Kuona-aineet kun lähtevät hieronnassa liikkeelle, on tärkeää juoda seuraavien 0-5 tunnin aikana paljon (ainakin 2,5 litraa) vettä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsalaisuuden Päivän virallinen liputuspäivä poistettava VÄLITTÖMÄSTI!
Suomen valtion ja suomalaisuuden kannalta ei ole minkäänlaisia perusteita liputtaa virallisesti ruotsalaisuuden päivää,1055731Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
- 1241097
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
- 66857
- 75798
Salailu jatkuu, poliisi tutkii
Nykyään Pienimäki toimii Ylitornion kaupunginjohtajana. HS tavoitti hänet puhelimitse. Pienimäki korosti, ettei ole enää17741