Ei enää satuta sua kukaan, sen mä lupaan!
Hennoille hartioille laskettu
25
932
Vastaukset
- Suojaan myrskystä
Tuo lupaus saa itkun silmään. On ollut sellaista, että toivoo jo elämään helpompaa. Kiitos, minua lohdutti. Hyvää oloa toivotan sinnekin.
- liikaa painoa
Ai ei satuta!? sinä/ hän kyllä satuttaa enempi kuin muut,
koska sä merkkaat muut ei. Mut hartiat on jo ... Painuneet.
- rippeet
Oravanpyörästä sain tarpeeksi,voimia keräilen.
- onneton yksilö
Kumpa tuon olisi Hän sanonut minulle.
Ymmärtänyt että hänen voimansa avulla olisin kyennyt mihin vain-yhdessä. - Taustalta..
Niin.. Noinhan sitä ainakin toivoisi..
Vaikken kyllä keneltäkään mitään odotakaan.- Jatkan et
En tosin ajattele et aloittaja olisi ihastukseni. Epäileni ettei hän edes pidä minusta.. Taisin olla hänelle joku kakkonen. Tai joku nainen sijalla 101.
t. se nainen jolta ei ole kuin 3 aloitusta näillä palstoilla ja nekin kaikki tällä palstalla (viimeisin menossa jo 6. sivulla).. eikä niitä muuten enää lisää tulekaan. - Vielä sellaista et
Jatkan et kirjoitti:
En tosin ajattele et aloittaja olisi ihastukseni. Epäileni ettei hän edes pidä minusta.. Taisin olla hänelle joku kakkonen. Tai joku nainen sijalla 101.
t. se nainen jolta ei ole kuin 3 aloitusta näillä palstoilla ja nekin kaikki tällä palstalla (viimeisin menossa jo 6. sivulla).. eikä niitä muuten enää lisää tulekaan.Tai tuskinpa olin koskaan millään sijalla. Sen uskon nyt.
Luovutan.
Ja tämä on sit eka viestini näille palstoille tänään. Ja ainoaksi jääkin.
- Sanoppa muuta
Sama juttu. Olen jo niin pitkään tottunut selviämään yksin taakkani ja kipuni kanssa etten odota liikoja. Joskus sitä toivoisi että voisi painaa pään toisen syliin ja kertoa kaiken.
- Sanatonna vain
Hei, nuo sanat ovat kuin omia ajatuksiani. Onhan meitä kipuilevia ja satutettuja. Tiedätkö, miten ihanaa kun vain saisi joskus painaa päänsä olkapäälle. Puhua tai olla vain, hiljaa, sanomatta sanakaan. Lähellä toinen ihminen, hetki.
- Sanoppa muuta
Niimpä, kauniisti ja osuvasti kirjoitettu sultakin. Hetki lohdullista läheisyyttä kumpikin voi olla oma itsensä. Juuri tuollaisesta olen aina haaveillut. "On kotisi linnaakin komeampi sydämeni, on kotisi lämmin ja lohdullinen sydämeni" (Ismo Alanko. ). Mutta ehkä jonain kauniina päivänä.
- Sanatonna vain
Ehkä, ehkä ei, nyt vain tuli hetkellinen kaiho, ikävä, suru, kipu. Näitä välillä tulee. Illat yleensä pahimmat. En odota minäkään mitään. Aina ei vain jaksaisi olla vahva tai yrittää olla. Joskus haluaisi vain heittäytyä hellittäväksi, paijattavaksi. Aamulla jo valoisampi mieli. Onhan sentään kesä ja paljon hyvääkin elämässä.
- Painavalta
tunttuu välillä. Mutta kevyt ote elämään auttaa. Ei kannata murehtia liikaa.
- Oletko sä sit
aiemmin satuttanut häntä ? Miksi ?
- Mitenkäs sinä voit
semmosen lupauksen kenellekkään antaa, ainoastaan omalta kohdaltasi voit
luvata mutta et kenenkään muun puolesta. Ootko tehnyt niin häntä kohtaan ? - kiitos-
Säkö,kuka oot se enkeli? ni?
Niitä taitaa sittenkin olla olemassa.
En ikinä koskaan milloinkaan olisi uskonut,että sellaista ihmistä mistään löytyy,joka...en osaa edes kertoa,kun eihän sellaista satu oikeesti kenellekäänhöpöhöpö - Toivoisin niin
Olisikin joku joka voisi luvata noin.
Kauniisti ajateltu kuitenkin. - - Aika vaikea -
Mitenkä täytät lupauksesi vai jääkö yhdeksi riviksi nettipalstalle ?
Noinhan sillä ei vielä ole mitään merkitystä. - Miksi et sitten
pitänyt lupaustasi ?
- liika on liikaa
satutit jo, turhalla lupauksella ja vieläpä turhalle palstalle kaikkien luettavaksi :(
- Toivottavasti tämä
ei ole hetken heitto nettiin ja siihen saa jäädä. Isoja sanoja vailla merkitystä.
- Kauniisti ajateltu..
ajatus on joskus tärkein, varsinkin jos muuttuu toiminnaksi :-)
- tuleva rakkaasi <3
Voi tämä on varmaan siltä ihanalta mieheltä joka näkee vihdoinkin sieluuni ja ennen kaikkea, pitää näkemästään niin paljon että lähestulkoon kaikki tuntuu mahdolliselta ja taivas aukeaa siinä merkityksessä mitä se meille olisikaan.Mies jonka huulille kohoaa aito hymy ja keskustelumme poikkeaa välillä myös syvissä vesissä koska sielujen sympatiamme on niin suurta, ymmärtämys,lisänä vetovoima ja aidot tunteet jotka näytetään tekoina joka kerta kun tapaamme.
- Hyvin luvattu
on puoliksi tehty. Kauniisti ajattelet hänestä todellakin. Toivottavasti
toteutus onnistuu myös häntä miellyttävästi. - Jaana20
Kuunnelkaapa itse kappale
Mikko Siltala - Hennoille Hartioille- - No,
piditkö lupauksesi?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7163495Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3943269Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o793084Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä362899Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja582388- 502105
- 942014
Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise141929Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m431914Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181909