Auringonvalo täyttää huoneen. Aamu on koittanut mutta minä en nukkunut silmäystäkään. Ajattelin koko yön oltuani heräillä ja ajateltuani koko päivän kuin en olisikaan merkitty, sekaisin. Sain vuosia sitten kadottamani ihmisen, itseni, takaisin. Minä tulin takaisin sinun takiasi joka sait minut tuntemaan yllättäen oloni kauniiksi ja tavalliseksi. Minusta tuntui kuin olisinkin oikeasti aivan tavallinen. Niin, aivan kuin olisin se tyttö joka olin ennen kuin kadotin itseni.
Ja minä tiedän että syynä siihen että minä kadotin itseni on toinen ihminen, se joka on piinannut. Jotta tajuasiitte, minun on kai pakko aloittaa alusta.
Kun kerran astuin tuhon ovesta sisään, paluuta ei ollut. Annoin sydämeni valita ajatusteni tien ja näin aloitin matkani kohti verilöylyä jota en tiennyt tulevan, enkä varsinkaan tiennyt silloin vuosia sitten että ihminen jonka päästin sydämeeni ja unelmiini, tulisi tuhoamaan koko mieleni. Sillä hetkellä en kai tajunnut sitä, vaan ehkä luulin sen tulen olevan hyvää ja puhdasta tunnetta. Luulin jopa sen olevan oikeaa, todellista.
Ja nyt minulla on vain kirpeät muistot, kyyneleet, väärään suuntaan virtaavan veren täyttämät vuodet ja mustimmat pelot. Minun mustat vuoteni sinussa joka teit minusta jääkuningattaren. puhalssit minuun kylmää viimaa yhtä kovaa kuin tuuli ja samalla sisälläni syntyi auringonkuumia liekkejä. Niin etten vuosienkaan jälkeen voi palata ennalleni, aikaan ennen tuhoa.
Ja joka kerta kun hän istui bussissa minun edessäni, minä menetin todellisuudentajuni. En tajunnut että olin oma itseni ja onnellinen vain silloin kun hän ei ollut lähellä. Ja silloin vuosia sitten minä annoin unelmieni viedä hänet aina vain syvemmälle sydämeeni, ja nyt tiedän että sitä mitä hänessä näin ei ollut olemassa. En voi enää luottaa omaan itseeni. Pahaa ei ollut vain se mitä se tunne teki minulle kun päästin sen virtaamaan koko verenkiertooni kaikkialle kehooni. Eikä vain se että minä olin sydämessäni koko ajan kahlehdittuna ihmiseen jonka kanssa en ollut koskaan, ja joka ei rakastanut minua hetkeäkään.
Nyt on liian myöhäistä. Hän on minussa, minun mielessäni ja sielussani. Mutta sydämestäni minä olen vihdoin taas vapaa. Ja kun minä olen vapaa, minä olen kiihkeä, impulsiivinen ja unelmoiva. Silloin minä voin lentää ja tehdä ihan mitä vain haluan. Katsoa kaikkia muita ja unelmoida vaikka kaikista kauniista ihmisistä. En edes huomannut miten paha tunne katosi. Usea meistä ei tunne pahan rakkauden käsitettä mutta minä totta vie tunnen. Tunne joka alkoi vuosia sitten mustensi sydämeni vuosiksi ja mieleni loppuelämäkseni kuin ukkospilvet joista sataa rakeita ikuisesti suoraan sydämeen ja mieleen.
jatkuu seuraavassa viestissä...
Rakastumiskammo
3
124
Vastaukset
- Isabella?
Voinko minä antaa itseni tuntea taas? Nyt kun olen vihdoin vapaa siitä joka vei minulta minuuden kokonaan. Entäs jos tunteet taas vain satuttavat minua, jos olen taas varattu jollekin joka ei tahdo minua? Ei, en enää tunne mitään siihen ihmiseen johon olen sidottu. On tullut uusia ajatuksia, ja sinun kanssasi minä yhtäkkiä pystynkin hymyilemään ja olemaan oma itseni kun hänelle joka minun tunteeni tuhosi en koskaan pystynyt puhumaan mitään.
Ehkä tunne onkin tällä kertaa ennen kaikkea normaali, ja se voisi viedä minut takaisin sinne missä olin ennen kuin vajosin syvään mustaan veteen, ja olen taistellut vastaan vuosia, nousten ja vajoten aina takaisin raskaaseen vedenalaiseen hengitykseen.
Mutta eilinen oli toisenlainen. Minä olin taas minä enkä tiedä oliko se sinun ansiotasi vai lähtikö se minusta. Myöhemmin, hetken minä pelkäsin että vajoan vielä syvempään jos annan jonkun sulattaa jääkungattaren jään ja olla taas herkkä ja pehmeä. ja silti, yön pikkutunneilla, minä annoin itseni unelmoida ja olla pehmeä ja kaunis, -mutta yksin.
Ja silloin minä tajusin että minä en halua menettää tunnettani. Se pehmeys ja valo minussa sai vereni vrtaamaan ja ääeneni voimakkaammaksi, silmäni vihreämmiksi. Eikä sinun tarvitse kuin olla tavallinen. Ei tarvitse kuunnella murheitani, tarinoitani piinastani. Vain tavallisuus pelastaa minut takaisin itseeni mustan veden alta, tästä suosta johon se vuosia sitten rakastamani minut upotti,
Minä en edes halua yrittää mitään. Haluan vain unelmoida taas kuten kuka tahansa, tuntea tavallisia tunteita joita nyt pystyn tuntemaan päästyäni pois tunnekahleistani jotka sitoivat minun syädmeni. Ja nyt entinen rakkauteni on enää sidottu vain mieleeni, ei sydämeen. Saadakseni ne kahleet pois minun on kai annettava itseni unelmoida uusista ihmisistä, vaikka siinusta joka sait pelkästään tavallisuudellaan ja hymylläsi minut tuntemaan itseni jopa itsekseni.
Minä en pilaa tätä. Minä en kerro tästä mitään sinulle ikinä, sillä se olisi vain pelottavaa. Minä unelmoin ja sinä vain olemassaolollasi voit saada zombin joka minusta on tullut takaisin elämään. Jos joskus näyttäisin sinulle tai kertoisin, minä pilaisin pelastukseni, satuttaisin taas itseäni. Silloin minä tietäisin että tunteet tulivat taas kerran tuulen mukana. Ja pilaisin ystävyyden ilmapiirin. Sinä et haluaisikaan olla ystäväni etkä nähdä minua.
Minä unelmoin kuin hupsut teinitytöt unelmoivat julkkiksista ja opettajista. Minä unelmoin parantaakseni sydämeni jonka hän takanani jäädytti. Minä tunnen oikeasti. Saan tunta, minulla on lupa tuntea niin ihan tavallista poikaa kohtaan, kunhan muistan salata tunteeni erittäin hyvin. Muistan olla ystävä, kaunis, pehmeä ja mukava. Muistan olla minä. Ja kuin se toinen tuhosi minut tietämättään, sinä voit tietämättäsi pelastaa minut.
Tai ehkä se olen vain minä joka pelastan itseni unelmilla.Tavallinen tunne on se mitä tarvitsen, sillä se on elämää ja minä tarvitsen elämän. Minä pidän tunteeni omana tietonani. Minä salaan sen. Ehkä jo se että tuntee on elämää eikä mitään muuta tarvitse kokea? - Hyvä kertomus
Ei ehkä kovin uskottava kuitenkaan. Herkkäuskoisille tiedoksi sellaista, että rakkaus ei ole paha, vaikka ihminen voi sitä ollakin.
- Se vain tuhoaa
Yksinäinen unelmointi ei pelasta ketään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1389808
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h1485383Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p393982Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1313595Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska352654Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191906Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3591572Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?981567Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?731418Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1311376