Jäin kiinni näpistyksestä vaikken kyllä tehnyt sitä. Mut lavastettiin! Olin Töysän Veljekset keskinen kaupassa, olin kemikaaliosastolla katselemassa hienoa lacosteen hajuvettä, yritin etsiä poikaystävääni mutten löytänyt, minulla oli tietenkin paketti kädessä. No se jäin sinne hyllylle kun katselin muuta. Hetkenpäästä minuun törmäsi pitkähiuksinen mies/nainen (en ole varma) hän sujautti saman hajuveden( jota olin katsellut) laukkuuni ja vainosi minua kaupassa. Kun menin kassalle varashälyttimet piippasivat ja samalla hetkellä sama henkilö juokseen nopeasti viereisen kassan ohi. Eikä vartiat uskoneet mua :( Nii ja ne Alavuden poliisit sano että ne näkyy jos haen töitä johonki :/ Jos olisin ollut poikaystäväni kanssa koko ajan ei olisi käynyt mitenkään.
Kameroista näky kun olin ottanut hyllystä hajuveden ja se teki musta varkaan. Ja kameroissa ei ollut näkynyt törmäystä henkilön kanssa(varmaan kameraton paikka).
Vanhempanikaan eivät usko minua, mutta onneksi poikaystäväni uskoo koska hän oli mukana :) Ja menin vielä shokkii ja en muista mitä oon jutellu vartioitten kans.
Huonoa tuuria!
5
501
Vastaukset
- ftbgiunop
ei kai ny hajuvedet sentään piippaa, eikö vaan sellaset tuotteet joissa on hälytin (vaatteet, cd-levyt yms.) piippaa? vai oliko hajuvedessä siis hälytin? ja kuinka joku on onnistunu sujauttaan hajuveden laukkuusi sinun tai poikaystäväsi näkemättä? & mitähän tää kyseinen henkilö mahto kostua siitä josse näin teki.
Mut anyway, tuskin toi nyt millekkään työnantajille näkyy, koska toi oli varmaankin näpistys(?) ja siitä ei tuu käsittääkseni rikosrekisteri merkintää, vaan merkintä tulee vaan johki poliisin omaan rekisteriin. Rikosrekisteri merkintä tulee vaan jos saa vankeutta (ehdollista tai ehdotonta) ja sä varmaan sait vaan sakkoja. kuinka vanha muuten oot?- toimitus
haloooooo tottavissiin haju vesissä on koodaukset niin kuin partavesissäkin .höpö löpö höpö totta helvetissä merkintä tulee näpistyksessä lankeaa 5-vuotta .älä sinä sepittele käsittääkses mitään jos et tiedä asioita taidat olla ihan pihalla yllä mainittu
- toimitus
toimitus kirjoitti:
haloooooo tottavissiin haju vesissä on koodaukset niin kuin partavesissäkin .höpö löpö höpö totta helvetissä merkintä tulee näpistyksessä lankeaa 5-vuotta .älä sinä sepittele käsittääkses mitään jos et tiedä asioita taidat olla ihan pihalla yllä mainittu
niin merkintä säilyy 5-vuotta !!!! korjaus äskeiseen viestiini
- ffcdfg
Ehkä huonoin selitys.... Koskaan.
- JK
NINKÖ
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1084711Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293443No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452400- 491524
- 361423
- 381246
- 141162
- 1641050
- 271048
- 6954