Tää ny voi

näin tää ny meni

kuulostaa karulta, mutta kohta voi olla totta se mitä sä pelkäät. Vaikka sut oisin halunnutkin, mutta koska oon löytänyt ihmisen joka välittää musta tosissaan ja tästä jutusta nyt ei näytä mitään tulevan, niin aattelin lopettaa tän typeryyden ja mennä elämässä eteenpäin. Eli kohta voi olla myöhäistä sun yrittää enää mitään tehdä asialle.
Ajoit sit mut toisen syliin, harmi.

37

394

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ................

Ikävän kuuloinen tilanne. Ehkä hän josta puhut luulee sinun päässeen yli, eikä ymmärrä tilannetta. Paras vaihtoehto olisi olla häneen yhteydessä suoraan. Menetättekin ehkä molemmat enemmän kuin luulet.

• Paljon onnea

vaan!

• Kerro jokin

tunniste?

• mullatunteetyhä

se ei ollu sit rakkautta,jos noin....

• sitä se oli

Perätön väiten. Kyllä oli mut tilanteesta tuli liian mahdoton, jota minä en ainakaan pysty enää selvittämään, niin turhaa tuhlata koko elämäänsä tähän unelmointiin joka ei johda mihinkään.

• nope sä

oot

• ...<3

kiitos kumminkin, lähen nukkumaan :`( toivottavasti oot onnellinen.

• taas tätä samaa

Kannattaisko nyt olla ihan vaan yksikseen ja aikuistua vähän ja opetella tulemaan toimeen itsensä kanssa ensin.
      Ei voi olla noin että joko tai. Itse ajat itsesi sen toisen syliin, älä muita syytä.

• .

Samaa mieltä edellisen kanssa!

Vika on sussa jos et osaa itsesi kanssa olla! Aikuinen ihminen osaa.
        Saa käsityksen tosta sun viestistä, että sulle riittää vain se, että sulla on joku.
        Se ei oo rakkautta....

• .
        . kirjoitti:

Samaa mieltä edellisen kanssa!

Vika on sussa jos et osaa itsesi kanssa olla! Aikuinen ihminen osaa.
        Saa käsityksen tosta sun viestistä, että sulle riittää vain se, että sulla on joku.
        Se ei oo rakkautta....

ja lisään vielä sen, että jos yrität saada toisen mustasukkaiseksi/noin kiristää toista, niin aika säälittävää. Jos sulla oikeasti on tunteita tätä toista kohtaan niin eikö pitäisi sitten selvittää koko tilanne?

• tunteita kyl oli/on
        . kirjoitti:

ja lisään vielä sen, että jos yrität saada toisen mustasukkaiseksi/noin kiristää toista, niin aika säälittävää. Jos sulla oikeasti on tunteita tätä toista kohtaan niin eikö pitäisi sitten selvittää koko tilanne?

Se on mahdotonta. Tarpeeksi monta kertaa kun joutuu pettymään niin ei tuohon selvittämiseen ei viitsi enää ryhtyä. Hänellä olisi ollut siihen tuhat mahdollisuutta mutta ilmeisesti ei sit halunnutkaan.

• naiselta miehelle

Ethän halunnut.

• Hei jotain rajaa .

Kyllä sun on parempi kertoa se sille ihmiselle
      On luuserimaista olkoon sitten mies tai nainen kertoa tuollaista tänne
      Mutta myöhäistähän tuo näkyy olevan nyttenkin ,jos et sitten valehtele ja valehtelijota en huoli ,painukoon niin pitkälle kuin pippuri kasvaa.

• en valehtele

en mä sanoinut et myöhäistä on, sanoin et kohta voi olla. eikä tää ollut mikään kiristys/uhkaus vaan ihan totta, kerroinpahan nyt vaan.

• Menipä hyvin

Vaan ompa hyvä,että löysit kaipaamasi. Onnea sinulle ja uudelle kaverillesi. Minäkin pääsen nyt rauhassa "hiomaan"uusia suhteita. Kiitos vielä sinulle.

• Ei olisi ensimmäinen

Tai ehkäpä aloitus oli provo.

• Karulta kuullostaa

Enhän sille mitään voi jos noin päätät.:( Oli mulla aikomuksena ehdottaa
      sulle jotain ensi viikonlopuksi, kun tässä vähän kerään rohkeutta. Mä nyt
      olen vain tällanen ujo piimä, että sorry nyt se. Tahallani en ole pelleillyt,
      että muista kuitenkin se, kun se on TOTTA!

• ehdota sitten

No niinpä tietenki. Helppohan se nyt on sanoa.

• 23

Ehdota vaan sille sun ihmisellesi. Ei toi ap. nimittäin ole se, älä huolestu. Äläkä herätä hänen toiveitaan.

• karulta kuullostaa
        ehdota sitten kirjoitti:

No niinpä tietenki. Helppohan se nyt on sanoa.

Helppoapa hyvinkin. No olin mä varautunut siihen, et jos olisin törmännyt ke-iltana, niin nyt perkule, mutta enpä törmännyt. Ja ihanin ja kaunein
        sä olet mun mielestä vieläkin

• Nainen oon
        karulta kuullostaa kirjoitti:

Helppoapa hyvinkin. No olin mä varautunut siihen, et jos olisin törmännyt ke-iltana, niin nyt perkule, mutta enpä törmännyt. Ja ihanin ja kaunein
        sä olet mun mielestä vieläkin

No törmättiinpä keskiviikkona ja perjantaina. Siinä jotain vinkkiä.

• välitän leikisti

En ajanut. Mutta mukava, että saat sylin.
      En yritä silti mitään, en enää pysty:(

Välittää tosissaan..? Hyvä.

• Käänteispsykologi?

No voi voi sentäs! Et sitten yhtään lapsellisempaa ja naurettavampaa lorua keksinyt?

• kauniita unia elämää

Joo joo ,väsyttää tuo sama virsi.saapa vihdoinkin nukkua kunnolla

• anna minun kaikki..

No mitä odotat Aploodeja vain !!

tap,tap ,tap

EI Kunnioitettava teko ja EI hatunnoston arvoinen.

• Olit ainutkertainen

Koskaan en kuitenkaan voi sinua unhoittaa .säilyt aina minun sydämmessäni ihanana muistona

• *

Arvosta ja pidä hyvää huolta hänestä

• iesm

Keneltä mahtoi olla, minulta ei! Joskus kirjoitin "ja tämä ei ole provo" se ei ollut.
      Se on kuitenkin olutta ja mennyttä ja perääsi täällä huutelen edelleen.

Aloitus taisi olla naiselta, toivottavasti vaikka jostain oulun suunilta, eikä häneltä.

• 678

Oletko ap mies vai nainen?

• kortit pöydäs

En olis niin kiltti että tulisin tänne palstalle tollasesta asiasta kertoo :0) Aika laimeeta.

• sivusta'''

Jos olet ap mies ja mun tuntema, niin ilmoitit jo alussa,ettet halua Mun kanssa mitään vakavaa...

• no en oo

en ole mies, enkä ole mitään tuollaista ilmoitellut.

• kuun toinen puoli

Sano mihin tämä menee?!?!?!

• mennee

Oulun lääniin.

• ...

Oikeesti tarviiko jonkun vielä kysyä. Eikö tuon pohjois-pohjanmaan Teen lipittelijän jutut ole jo nähty niin moneen kertaan. Aina sama vanha levy junnaa paikallaan.

• junnaa ja junnaa :D
        ... kirjoitti:

Oikeesti tarviiko jonkun vielä kysyä. Eikö tuon pohjois-pohjanmaan Teen lipittelijän jutut ole jo nähty niin moneen kertaan. Aina sama vanha levy junnaa paikallaan.

?????????
        Koskaan vielä tallasesta asiasta kirjoittanut. Ihan ensimmäinen kerta. Ja nyt mä muuten täältä häivynkin, mulle riitti tää pelleily!

• ^^

Edellinen viestikö?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      45
      5000
    2. Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?

Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?
      Maailman menoa
      112
      1570
    3. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      48
      1129
    4. Aleksi Rytilä

Räppäri saa haluamaansa julkisuutta.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      13
      1063
    5. 81-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."

Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome
      Suomalaiset julkkikset
      17
      987
    6. Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan

Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy
      Maailman menoa
      75
      950
    7. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      8
      947
    8. Kulukusuunnat

Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v
      Kuhmo
      2
      852
    9. Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti

Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah
      Ähtäri
      56
      751
    10. Junan alle

Kuka päätti tai yritti päättää päivänsä jäämällä junan alle ja aiheutti sen takia veturikuskille ja muille traumat..?
      Kajaani
      27
      713
    Aihe