liian nuori ja viaton . Oon jotenkin hieman kyyninen jo tän elämän suhteen. Tykkään kyllä susta todella paljon, mutta enpä tiedä tästä jutusta... Kyllästyisit varmaan aika nopeesti, vanha ei katos enää jaksa.
No tää nyt ei varmaan oo se hankalin juttu tässä, mutta niiden parin muun "ongelman" lisäks ihan pohdittavan arvoinen asia tämäkin.
Mikäänhän ei elämässä ole niin varmaa kuin epävarma, niin että voin olla ihan hakoteilläkin ;))
Taidat olla mulle...
42
1377
Vastaukset
- Ikäero
on?
- että semmonen Mimmi
en kyllästyisi, enhän ole tuohon nykyiseenkään kyllästynyt; en vielä ainakaan;):)
Ja kyllä sä mun kaa jaksaisit, vanhakin näet nuortuu mun kanssani......;) - Kuka on liian nuori
minkäikäiselle kirjotit
- shine in you
älä viitsi selittää, olen nähnyt säihkeen sun silmissäsi - se kertoo kaiken
- Z
Olet siis nainen.
- Z
Vastausten määrästä päätellen provo onnistui.
- Älä päätä mun puoles
et edes tiedä mitä mä haluan. Miten voit kertoa sen puolestani. Välitän sinusta, mutta teet tämän vaikeaksi.
- 13
Tiedätö, että kuinka paljon se toinen tulee sua vihaamaan, jos teet päätöksen hänenkin puolestaan? Tai ehkä hän ansaitseekin jonkun paremman, sellaisen joka ottaa huomioon myös hänen tunteensa.
- 8 vuotta
Höhöpos! Hän ainakin on mies parhaassa iässään. Sieluni on jo luuhannut maita ja mantuja muutama tuhat vuotta, joten ei mikään nassikoiden seura kelpaakaan. Ikä ei ole koskaan ollut minulle este. ;)
- Anna jo mulle jo pe
riksi.
8 vuotta meilläkin, eikä ole mikään este. - 8 vuotta
Anna jo mulle jo pe kirjoitti:
riksi.
8 vuotta meilläkin, eikä ole mikään este.Kasi on hyvä luku. Vanhemmillani on kuusi vuotta ikäeroa ja hyvin näyttävät pärjänneen. Minua hidastaa vain yksi toinen aika selkeä ja näkyvä seikka.
- Voitko kertoa...
8 vuotta kirjoitti:
Kasi on hyvä luku. Vanhemmillani on kuusi vuotta ikäeroa ja hyvin näyttävät pärjänneen. Minua hidastaa vain yksi toinen aika selkeä ja näkyvä seikka.
mikä se sitten on. täällä voi kertoa anonyminä.
- 8 vuotta
Voitko kertoa... kirjoitti:
mikä se sitten on. täällä voi kertoa anonyminä.
Vanha iänikuinen syy: hän on rengastettu. Mitenkäs sellaista nyt lähestyt.
- kts vastauksesta
8 vuotta kirjoitti:
Vanha iänikuinen syy: hän on rengastettu. Mitenkäs sellaista nyt lähestyt.
Ehkä mun M ei ole päässyt liitostaan eroon vielä ja se näkyy myös käyttäytymisessä. En tiedä miten jaksan odottaa. Olen kyllä pahasti ihastunut.. Sulla on vaikempi juttu. Järki pitää voittaa tunteen..
- s_i_y
vaarit bingoon
- nuori ja viaton
mä pidän susta ainakin sellaisena kun olet.. ja ne pari muutakin "ongelmaa" on ihan pään sisäisiä loppujen lopuks..:)
- canuhearmenow
Ikäeron suuruus? Mielestäni 4 vuotta ei ole mitään (vinkvink).
- nainen23
en ole nuori enkä kokematon, ehkä ideologinen kyllä. mitkä kaksi muuta ongelmaa??
- gegluuu
Ei ne ole mitään ongelmia. Vai tarkoitatko niitä pyöreitä joissa on naru välissä?
- nainen23
joo, tarkotan. pitääkö paikkaansa?
- ikälopulle ;)
Kuulostaa että haet järkiperusteita unohtaaksesi jonkun ihastuttavan ihmisen? Oon yrittänyt sitä samaa, mutta uteliaisuus vaan kutkuttelee... Mun ja erään väliin mahtuisi teini-ikäinen vuosissa, silti se on pienin ongelma mietittäväksi. Tähän liittyy omia päänsisäisiä ristiriitoja joita en pysty selittämään edes itselleni.
Pakko hyväksyä tilanne ja muistot, kyllä tämä joskus helpottaa. Jos ei, niin mun loppuelämä on melko toivoton ;) On sekin ovi avoin, että jotain saattaa joskus tapahtua -epätodennäköistä, mutta mahdollista.
Jotenkin tää juttu aukes mulle nyt. Kiitos joka tapauksessa. Jollain tasolla päädyin siihen fiilikseen, että olin vain virkistystä tasaiseen(?) elämään. Mistä muustakaan siinä olis voinut olla kyse. - et sillee
Tykkään kyllä susta todella paljon on ehkä yksi eniten kuulemiani lauseita myös oma ikäisiltäni miehiltä.Mikä teitä miehiä vaivaa, ylennätte itsenne tolleen???Eikä riitä pokkaa tutustua ja tehdä johtopäätöksiä vasta sitten, ellet todella ole jo vaari.
Tiedän olevani ihana ja suloinen.Et tunne mua laisinkaan tilanne voi olla toisinkin päin irl ja olenhan minä sinua 10 vanhempiakin tapaillut.- lycka till,,,,,
jaa no en minäkään nyt kovin liikkuvaa sorttia ole ja minä en kyllä mitn. ihmeellisiä kommentteja sanois jos oot se oikea ni sanon vaan että mun sydämessä ja silmissä sinä olet täydellinen ei kukaan muu olet edelleen se ainut joka saa sydämeni sykkimään sinua niin rakastan!!! Jos haluat olla rauhassa ni se on ok! Sun onnellisuus on mulle tärkeintä olitpa sitten missä ja kenen tahansa kanssa ja muista sää oot mun mielessä aina se number one! Hyvää yötä nyt salainen rakkauteni ;)
- sivusta..
Ai, että olet tapaillut minua 10 vuotta vanhempiakin? Meedion välitykselläkö..? ;D
- nuori, joo...
kukaan ei taida ottaa mua vakavasti :'c
- n.
vois olla mullekin...ikäeroa ei ole kuin 4vuotta mutta nuorella voi tarkoittaa myös muuta joka täsmäisi ehkä tässä kohtaa, ulkonäkö seikkaa ja luonteenpiirteitä?!
Kyl sä jaksat edelleen ;) ihan hauskaahan meillä on aina ollut!
Nautin sun seurastasi, mulle tulee niin hyvä ja turvaisa olo sun lähelläsi, tiedän että sä hoidat hommat ja mä voin olla vain mä, oma itseni, nainen. Omaat sellaisen karsiman joka jättää ainakin mut usein hiljaiseksi, olet samalla lempeä, hellä, vaativa ja huomioonottava.
En mä suhun kyllästyisi, se olisi jo tapahtunut näiden vuosien aikana. Olet edelleen ihana mysteeri, välillä meillä menee asiat yksiin mutta sitten kun ei mene niin sun kanssa saa ihan hyviä keskusteluja aikaiseksi, ajattelet asioista välillä niin eri tavalla, usein paljon fiksummin kuin minä mut oletpa sanonut mun maalaisjärjenkin tehneen vaikutuksen suhun :) Joka tapauksessa, päädymme aina samaan mielipiteeseen, sitä pitää vaan ensin vähän käsitellä ja puida :) että molemma tulee ymmärretyksi.
Lisäksi meidän välillä pysyvä kemia, uskomatonta...
Voihan näitä juttuja pohtia, kuten mä tuossa yllä. Ne pari muuta "ongelmaa" niin, siihen tämä varmaan kaatuu. Liian isoja esteitä ylitettäväksi!? Kenties mutta onhan tässä elämää edessä vielä, sullakin ;)) Eiköhän me edetä näin kuten tähänkin asti, niin on ollut ihan hyvä. Jos jotain on tarkoitettu niin se käyköön toteen, en halua tässä tilanteessa lähteä sooloilemaan mitään. - umpirakastunut
piu pau ja pou!!! päälle 20 vuotta ikäeroa löytyy täältä ja omani ei ole vaaria nähnytkään.. mies parhaimmassa iässä!
Enkä ole mikään lemmenkipeä 18 vuotias vaan aikuinen, järkevä äiti.
Jos rakkaus iskee niin siinäpähän iskee, me ei edes koko ikäeroa huomata toisistamme. Suhtaudutaan huumorilla ja haistatetaan pitkät epäilijöille.
Jos lähtisin nyt epäilemään tulevaisuutta tämän ihmisen kanssa ja antaisin koko homman olla tekisin elämäni suurimman virheen.
Huomenna voi jäädä auton alle tai tukehtua pullaan, elämä on lyhyt ja mä nautin tästä enemmän kun ikinä! Kunnioitan, rakastan, välitän, ymmärrän ja ennenkaikkea arvostan mielitiettyäni ja tunne on molemminpuoleinen.
Jos ikäeroa pitää alkaa miettimään ja pohtimaan onko se ongelma, se on jo ongelma. Asian kanssa joko on sujut tai ei.
Antaa palaa vaan, epäilijät voi pitää epäilyksensä :)- Älä välitä
mitä muut ajattelee..
- *williruusu*
Mullapa on siltikin varma tunne etten voi jättää tätä tähän:)
Outoa kyllä.Voinhan olla täysin hakoteillä myös.- okalintuko?
Antakaapa hyvä neuvo.
Olen nainen, varattu, lapset juuri lentäneet pesästä. Periaatteessa kaikki hyvin. Mutta en tunne miehelläni olevan tunteita, ainakaan intohimoa. Tai ei oikein ole koskaan ollutkaan. Kosketus ei maistu, minulle. Muuten esimerkillinen ja kiltti mies.
Olen tavannut toisen miehen, hellän, runollisen, 10 vuotta nuoremman. Näen hänet usein, harrastusten parissa, joissa mieheni myös käy. Olemme ystävystyneet kovin syvästi. Kosketuksensa on lähes vastustamaton. Tiedän että myös hänellä on tunteita minua kohtaan. Janoan hetkiä kun saan keskustella hänen kanssaan, katsoa silmiin, ja halata.
Jos olisin vapaa, en miettisi hetkeäkään, vaan antautuisin epäröimättä suhteeseen. Mutta en ole. Olen luvannut rakastaa toista lopun elämääni, papin edessä, tosin hakien turvaa ja lohdutusta rankassa elämäntilanteessa, raiskauksen jälkeen. Tiedän, että tuossa tilanteessa en ollut kehittynyt vielä omaksi itsekseni. Tuleeko minun olla lopun elämääni sidottu epätyydyttävään suhteeseen? Vai onko minulla oikeutta hakea onnea itselleni, vaikka mieheni ei ole tehnyt mitään väärää? Miehelleni olen myös kovin kiitollinen siitä, kun hän nosti minut epätoivon suosta. - eronnut onnellinen
okalintuko? kirjoitti:
Antakaapa hyvä neuvo.
Olen nainen, varattu, lapset juuri lentäneet pesästä. Periaatteessa kaikki hyvin. Mutta en tunne miehelläni olevan tunteita, ainakaan intohimoa. Tai ei oikein ole koskaan ollutkaan. Kosketus ei maistu, minulle. Muuten esimerkillinen ja kiltti mies.
Olen tavannut toisen miehen, hellän, runollisen, 10 vuotta nuoremman. Näen hänet usein, harrastusten parissa, joissa mieheni myös käy. Olemme ystävystyneet kovin syvästi. Kosketuksensa on lähes vastustamaton. Tiedän että myös hänellä on tunteita minua kohtaan. Janoan hetkiä kun saan keskustella hänen kanssaan, katsoa silmiin, ja halata.
Jos olisin vapaa, en miettisi hetkeäkään, vaan antautuisin epäröimättä suhteeseen. Mutta en ole. Olen luvannut rakastaa toista lopun elämääni, papin edessä, tosin hakien turvaa ja lohdutusta rankassa elämäntilanteessa, raiskauksen jälkeen. Tiedän, että tuossa tilanteessa en ollut kehittynyt vielä omaksi itsekseni. Tuleeko minun olla lopun elämääni sidottu epätyydyttävään suhteeseen? Vai onko minulla oikeutta hakea onnea itselleni, vaikka mieheni ei ole tehnyt mitään väärää? Miehelleni olen myös kovin kiitollinen siitä, kun hän nosti minut epätoivon suosta.On oikeuttta hakea onnea itsellesi. Miksi sinun pitäisi nyhjätä rakkaudettomassa suhteessa vaan sen takia ettei miehesi pahoita mieltänsä? Ja alkuperäiselle kirjoittajalle: olin korviani myöten rakastunut minua 12v vanhempaan mieheen ja hän minuun. Kuitenkaan meistä ei tullut paria? Miksikö? Mies hoki : "et sä voi tällasessa vanhassa ukossa mitään nähdä" vaikka minä rakastin häntä tosi paljon ja rakastan varmaan vieläkin.. Hänellä ilmeisesti huono itsetunto eikä nähnyt itseään arvoisenani (niin sanoi muutaman kerran). Ja minä kun olisin hellinyt ja rakastanut hänet ihan puhki. =( minä jo yli 30 olin silloin kun tavattiin.
- Miksikö
ei tullut paria? Ukko oli älykäs! sulla olisi lisäksi Salainen ja nuori !
- mie vaan
Antaa palaa vaan jos on tosi tunteet pelissä! ei siinä enää auta mitkään odotettelut jos toinen on mielessä koko ajan. Itsellä hieman vaikea tilanne kanssa päällä. Tunteet roihussa osittain yhtä entistä rakastettua kohtaan..
Ikäero ei este enää aikuisuudessa.. ;)- En osaa
olla nuorempien kanssa. Miksi pakottaisin itseäni kun minua vanhemmat tuntuvat paremmalta?
- kultatukka
aika ennakkoluulosta. mä en välittäs muitten mielipiteestä noin paljon.
- rekvisiitta (n)
Rakkaus on valinta. Harmi jos valitset noin, koska olisin ite halunnut olla sun vierellä. Et arvaakaan kuinka suuri vaikutus sulla on ollut muhun ja tuun aina muistamaan sua hyvällä. Oot aivan ainutlaatuinen mies. Kaikkihan me ihmiset ollaan pohjimmiltaan samanlaisia, mutta pienet erot ratkasee.. Haluun vaan et tiedät oot ollu mulle tosi tärkee "ystävä" joka tapauksessa. Et varmasti uskois mutta oon miettiny sua päivittäin ja viimeks eilen itkin kun oli niin kova ikävä sua. Mun on kuitenkin pakko päästä susta irti ja koittaa unohtaa koska pienessäkin toivossa roikkuminen on liian tuskallista.. En yleensä kirjoita tänne, mutta nyt tunsin tarvetta. Jos olisit hän, niin pyytäisin laittamaan viestiä niin nähdään ja ollaan niinkuin ennenkin.. Mutta en jaksa enää uskoa ihmeisiin ja nyt minun on luovuttava tästä typeryydestä. Jää hyvästi!
- *T M*
Mä en halua ajatella ikäeroa... vaikka sitä onkin 20 vuotta... Mitäs jos kuolen huomenna? Silloin olisin huolehtinut ja stressannut asiaa mikä ei koskaan sitten ongelmia aiheuttanutkaan... Älä ole kyyninen... Älä ainakaan minun suhteeni. Olen jo tehnyt sinulle selväksi, että sinut haluan... En ketään muuta.
Sinuun en kyllästyisi, pidän huumoristasi, pidän siitä, että osaat olla vakava, pidän siitä, että saan olla hieman tyhmä ja temppuilla... Kestät sitä ja kun menee rajan yli, sanot minulle tavallasi, että nyt eukko kunnolla :) Sitten pienen nolouden jälkeen saan taas jatkaa samalla tavalla. Arvostat minua, mielipiteitäni... Vaikka en olekaan kanssasi, olen sinusta ylpeä, olet jotain niin merkillistä, että en voi kuin ihmetellä sinua.
Haluaisin kokea kanssasi mitä maailmalla on meille tarjota... Haluaisin jakaa sinulle tyhmät ajatukseni ja kuulla kuinka naurat, kun höpötän. Haluaisin ottaa osaa elämäsi hyviin ja ennen kaikkea huonoihin hetkiin... Haluan olla tukenasi ja voimasi silloin, kun itse et jaksa.
Joten ethän sano minulle, että minulla ei ole mahdollisuuksia. - manisi
No en tietenkään sano arvostan sinua.
- I LIKE U A LOT! ;)
mäkin olen "vanha sielu"
- mä vaan
haluaisin oman traktorin :(
en ikinä saa omaa :( - Upuu
Ihastuin itseäni vanhempaan mieheen ja tein melkoisen selväksi, että olen kiinnostunut hänestä. Omista syistään johtuen, hän antoi ymmärtää ettei ollut minusta kiinnostunut. Vaikka asia minua nolottikin, en kuitenkaan katunut aloitteen tekemistä ja ajattelin, että kyllä tämä ihastus tästä ohi menee.
Ja nyt tulee se ongelma, ihastumisen tunne tätä miestä kohtaan ei meinaa mennä ohitse ja tämä ihminen pyörii mielessä päivittäin. Näin on jatkunut jo vuoden, vähän ylikin. Onneksi minun ei tarvitse tavata tätä miestä kun harvoin :-) - ))&&))
Voi miten typeriä te ihmiset ootte!!!! Roikutte jossain epätoivosissa kuvitelmissa, miten se olis elämän hankkiminen!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1178063
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h1355353Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p323641Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1243574Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska352604Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191896Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3571544Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?971540Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?701406Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1311376