Kuuskymppiset voi elää kuin viimmestä päivää

ilo irti elämästä

tympii niin pirusti tämä vanhuus, ehdotuksia loppu elämän ratoksi, alkasko hunsvotiksi, onko enään millää mitään väliä ?

11

101

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • .

kuuskymppinen on kuiva kuin rusina, mehut puristettu, ruutukasa jääny jäljelle, ota siitä ilo irti jos saat.

• meeriamanda

No, ensinkin et miten kuin viimeistä päivää? Eikö me joka ikäluokassa lähestytä sitä viimeistä päivää? Joillan niitä päiviä on vielä enempi, vaan tarkoitatko hissuhiireilyn loppumista? Jotain repäisevää, kenties?
      Vähän kerroit mitä meinaasit aloituksellasi joten odotan lisävalaistusta :D
      Pikahoito, ala uskovaiseksi tai mee rappiolle ....;p

• nami nami

-- makiaa on korppuki ku kastelee välliin ---

• lejanna

Minen ainakaan ala miksikään koiran *ituksi, mitä tuo sana tarkoittaa.
      Alan kasvattamaan hiuksiani vielä pidemmiksi, teen niistä nutturan, kireän, pinneillä kiristän, laitan vielä hiusverkon päälle, jos niitä on yleensä olemassa, kuin mummallani, aikoinaan.

Alan siis kunnon ihmiseksi, vakavamieliseksi, synnintuntoiseksi. Seksiä en edes ajattele, en muutakaan ihmistä pahentavaplaatuista hörvelöä.

"Jokainen päivä voi olla viimeinen, jokainen hyvästijättö ikuinen", koskaan, ikinä se ei enää toistu.
      Eletään, kuin ei koskaan kuoltaisi, kuin huomenna meitä ei olisi, mutta silti eläisimme ikuisuuden.
      .

• parannella selkää..

Näin hauskaa ei minulla koskaan ole ollut, tanssi ja naiset siis uudet tuttavavuudet sexsiä on tullut liikaa, aloitan toisella tyylillä.

• ei vanha

No mikä nyt? Voi tavaton sentään, minä lähden huomenna tyroxlaatikollani "reilaamaan", no ajelemaan vaan ihan huvin vuoksi. eipäs ko testaamaan, ko siinä on vika, jota ei saada kiinni. Ei heitä virhekoodia, ja pitäs saada se heittämään virhekoodi.

Hyvin menne, ei mitään ongelmia, mut enhän mä viellä mikään vanha ees ookkaan.

• älämöly hoi

Ja, mitä mahdoit tarkoittaa tuolla viestilläsi? En ymmärrä lainkaan. virhekoodistasi??

• hupia,hupia.
        älämöly hoi kirjoitti:

Ja, mitä mahdoit tarkoittaa tuolla viestilläsi? En ymmärrä lainkaan. virhekoodistasi??

En minäkään, mitä tuosta hyvin vuoksi.

• sii mitä?

kertakaikkiaan olen jäänyt jälkeen, en ymmärrä, mistä täällä on kyse...

• lejanna

Yritä kiristää tahtia, vielä ehdit mukaan!!
      .

• Mehukas ja mehevä

No voi yhänen aika, miten olet mennyt noin kuivattamaan itsesi? Minä olen vielä ihan mehukas ja mehevä. Ei valittamista.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?

Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial
      Maailman menoa
      15
      1730
    2. Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin

Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras
      Maailman menoa
      140
      1712
    3. Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä

Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva
      Maailman menoa
      304
      1352
    4. Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot

Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks
      Kaste
      422
      1098
    5. Mies profiloin sinut

Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.
      Ikävä
      210
      1086
    6. Mitä haluaisit

Tehdä kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      132
      984
    7. Salainen kastekoulutus

Millainen on helluntailainen kastekoulutus ja kauanko se kestää ?
      Kaste
      285
      965
    8. Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."

Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt
      Suomalaiset julkkikset
      3
      935
    9. Känsäkoura ja hotelli

Tietoa kuka ostanut?
      Kuhmo
      10
      915
    10. Nostetaanko nainen kissa pöydälle?

Ja selvitetään nämä tunteet?
      Ikävä
      77