Tällä kertaa valitin todella kipeää selkää, 3 päivää tuli sairaslomaa, eli voin vielä ainakin kaksi päivää ryypätä! :) Keskiviikon loiventelen tai haen lisää sairaslomaa jos ei onnistu.
Onneksi työnantaja ei epäile mitään, vaikka minulla sairaslomat on aina alkuviikosta.
Viikko käyntiin sairaslomalla
6
142
Vastaukset
- nähnyt olen
Olet onnenpoika ja paljon viisaampi kuin yksinkertainen ja lapsellinen työnantajasi. Määrätietoisuudellasi pääset vielä pitkälle urallasi.
Ehkä työmaasi juoppojen esikuvaksi numero yksi. - putki päällä
Täytyy sanoa, että on hauskempaa ryypätä kuin olla töissä :)
- BUAH...
Itsensä kusettaja vauhdissa.
Saat lopputilin ennemmin, kuin kuvitteletkaan.
Ota poika kuppia, ota. - putki päällä
Hieno aamu, ei krapulaa, olen vielä humalassa. Luulen, että yksi päivä, eli huominen ei riitä loiventamiseen, joten otan loppuviikonkin sairaslomaa. Loiventelen sitten viikonloppuna hissukseen.
Vähän naurattaa, muut huhkii helteellä töitä, mä lähden rantsuun juomaan pussikaljaa. Ja jekkupullokin on mukana.- Kate. Ellinen
Vietät ihanaa elämää. Työkaverit, vahinko kyllä, eivät tiedä kadehtia, kun osaat niin taitavasti valehdella heille. Läheisesi ovat onnettomia, kun eivät ehkä pääse rannoille lekottelemaan kanssasi. Elleivät sitten ole yhtä viisaita ja fiksuja kuin sinä.
Koittasit kuitenkin vaihtaa parempiin laatuihin juomasi. Eivät oikein vastaa sinun älyllisiä ja muita inhimillisiä korkeita eivätkä asosiaalisia ominaisuuksiasi.
- joskus lusmuilen
Kaikkihan sitä joskus ottaa vähän "omaa lomaa" jollain verukkeella. Jos ei ota, on hölmö.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse964774Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1133912Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä2083804Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.1082220Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575771964Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.801336- 1321258
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.1621246- 531105
En ymmärrä ateisteja!
Raamattu on aitoa historiaa, jotka ovat kirjoittaneet aikalaiset! Mitä änkyröitte turhaa???4931059