moi
olen 27v kaveri
elän yksinäistä elämää sosiaalisessa mielessä.
Kavereita joiden kanssa olisin tekemisissa ei ole.
tyttökaveria minulla ei ole koskaan ollut.
Ala-astella olin suosittu ja kavereitä oli. Tyttöjen kanssakin tulin hyvin toimeen.
Ylä-asteen alku meni pipariksi. Kavereita ei enää ollut ja tyttöjen kanssa en osannut enää jutella ollenkaan,
Ylä-asteen jälkeen menin ammatikouluun, josta en kolmen vuoden aikana saanyt yhtään kaveria,
Ammatikoulun jälkeen olin neljä vuotta korkeakoulussa. sieltä kään ei kavereita juurikaan tullut..
Sukulaisia on aika paljon mutta ei ne jaksa mun kanssa mitään tehdä.
Baareissa olen kulkenut, mutten ole sieltä ketään mukaan saanut. aina sama virsi olen varattu.
jos joku tyttö on minusta kinnostunut niin sekin ilo lopuu,koska on osaa jutella huonon itsetunnon takia.
Nettitreffit sivustolla olen ollut kuvankassa ei kukaan ole lämmenyt minulle.
Viimeksi kävin sukujuhlissa. siellä ole tarjoilijana kivatyttö, En osanut mitään hänelle puhua. muutenkaan en tullut oikein juttuun kenekään kanssa. Jälkeen päin kuulin että tyttö on sinkku.
en tiedä miten muut osaa tehdä juttua vaikka kengän nauhoista. Olen kuulema tositylsa kaveri.
Olen siinä tilassa että voisin vaikka kuolla pois. Ruumis kerkeäisiä varmaan kuivua pois ennen kuin postimies sen löytäisi.
sosiaali tollo
2
112
Vastaukset
- old fart tai joku
Tollasia "Olen siinä tilassa että voisin vaikka kuolla pois"-ajatuksia tulee silloin tällöin
mullekin kun masentaa enemmän. Parempana päivänä ei sellaisia ajatttele.
Olet kuitenkin yrittänyt jotain tehdä yksinäisyytesi poistamiseksi.
Kannattaa jatkaa vaan, kyllä posiitiivisiakin kokemuksia on tulossa...
Olet nuorikin vielä ja elämässä voi tapahtua vielä paljonkin hyviä asioita.
Tsemppiä! - tsemiä...
Olet jaksanut yrittää!
Ja olet opiskellut, saanut joitakin kavereitakin (viittaan kommenttiisi "sieltäkään ei kavereita juurikaan tullut" eli jonkun kaverin kuitenkin sait, vai?)
Baareissa oot käynyt, ja yrittänyt ottaa kontaktia. Se on hyvä juttu!
Mun mielestä harjoitus tekee mestarin, sosiaalisessa kanssakäymisessäkin.
"jos joku tyttö on minusta kinnostunut niin sekin ilo lopuu.."
Tääkin on minusta positiivista. Joku tyttö on siis joskus susta kiinnostunut? Sehän on hyvä merkki. On siis mahdollisuudet siihen että joku tyttö saattais tulevaisuudessakin kiinnostua. ;) Millasia noi kiinnostuneet on olleet? Ehkä heillä ei ole ollut tarpeeksi yhteistä sun kanssasi. Mitkä asiat sua kiinnostaa, mitä harrastat? Tutkimusten mukaan ne parit joilla on eniten yhteisiä kiinnostuksenkohteita, pysyvät kauimmin yhdessä.
Mä ehdottaisin että jatkat baareissa käymissä, puhu ihmisille, kartuta sosiaalisia taitojasi. Mieti vaikka etukäteen jotain tiettyjä puheenaiheita. Esim. nyt on kesä aluillaan, voit kysellä kesäsuunnitelmista, kertoilla omistasi jne. - kyllä jutun juurta varmasti löytyy, kun tarpeeksi yrittää ja kokeilee. Harjoitus tekee mestarin!
Älä please luovuta, sulla on hyvät mahdollisuudet onnistua, koska olet ainakin yrittänyt. Älä jätä kesken.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1107622
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h1095301Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1163536Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p293527Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska352574Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191886Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3561530Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?961521Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?651373Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1311366