250cc kustannukset

250ccccc

Eli, olisi tarkoitus hankkia edullinen/taloudellinen työmatkapyörä ja tollainen 250 kuutioinen tuntuis hyvältä. Haluaisin tietää paljonko suurinpiirtein joutuu maksamaan veroja/vakuutuksia yms. vuositasolla, siis sellainen lonkalta heitetty arvio.

9

189

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • eiooeestotta

"lonkalta heitetty arvio" ; ilmeisesti liian paljon sulle. Mene hyvä ihminen v.yhtiöitten sivuille, siel on laskurit.

• cc250cc

mulla on 250 ja vakuutukset about 600 ecua / vuosi.

• halpa-

Taitaa olla halvin pyörätyyppi 250cc.

Onhan noita ihan "kovia" enduroitakin !

• Skootteri paras

Pelkästään Työmatka-ajokiksi voisi tuossa koko luokassa suositella skootteria...sillä kerkiää ihan hyvin liikenteessä ja on taloudellinen,kätevä ja suojaisa.

Ne ovat mainettaan parempia moottoripyöriä...siis nyky-skootterit !

• Oma valinta !

Jos ei ole työpaikalla parkkiongelmia jne. niin kyllä pelkästään rationaalisista syistä pikkuauto olisi viisain ja halvin vaihtoehto, kauppa-asiat ,ilmasto-olosuhteet ja yleensä monikäyttöisyys puoltaa tätä.

MUTTA...jos jostain epärationaalisesta syystä haluaa ajaa työmatkaa kaksipyöräisellä, niin todella skooteri on 250cc luokassa on ehdottomasti paras kaikista huonoista vaihtoehdoista. Ja sillä on hyvät jälleenmyyntimarkkinatkin, mitä ei voi sanoa muista tyypeistä.

Itse ajan isolla lehmäpyörällä, eikä sitä voi rehellinen suositella millään järkisyillä...siis kysymyksen asettelu "onko järkeä" on täysin väärä, pitäisi kysyä "mitä iloa se tuottaa? "

• Skobemies...

Itse olen jo kolmatta kesää mikäli yksin liikkunut skootterilla Piaggio Xevo 250cc. Tälläkin viikolla tullut töihin Espooseen kesäpaikaltamme Vihdistä. Nimenomaan nopeinta reittiä Porintie-Turun moottoritie. Skootteri kulkee hyvin sen minkä autotkin motarilla. Tavaratilassa kuĺkee hyvin tavarat,ruokaostokset ja sadehousut mikäli sade yllättää. En tiedä luopuisinko skootterista vaikka suuremman MP:n hankkisin.

• nimetön,.

Osta 500cc / 600cc 50 heponen, vakuutukset eivät ole kalliinmasta päästä ja pystyy ajaa 2päälläkin...usko pois vain, ja muuten skootteri on lälläripyörä:)

• HIPiheijamenoks

Moottoripyärä on moottoripyärä,kootteri on lälläripyärä.
      miul vanha virako mikä on ja lälläripyärä,mut
      mie itekkii oon lälläri.Kaks lälläriä yhes niin
      lälläreillä on hauskaa tienpäällä lällätellä !!
      Tämmöstä nyt taas lykkäs tähän saumaan.
      Mut 250cc kootteri tuntuu näin mutu tuntumalta
      jo melkoselta menopeliltä.
      Ihan harkinnan arvonen juttu,vois kuvitella
      että ihan hauska laite ajella.

• MeeJaKoeaja

Jos haluaa uuden (tsäkällä myös käytetty) niin uudet Kymco Downtown 300cc skootterit ovat menneet kuin kuumille kiville..(250cc malleja ei taideta enää tuoda edes maahan). On taloudellinen, tehoa mukavasti, abs jarrut (bosh valmistetta) ja laadussa ei pitäis olla valittamista.. tekeehän Kymco Bemarille ja Kawasakille moottoreita.. Tunnen pari jotka ovat olleet erittäin tyytyväisiä.

Skootterissa on lukittava tavaratila satulan alla, suojaa sateen tai kylmän ilman sattuessa ja se on taloudellinen ja mainitulla mallilla pärjää tehojen puolesta jo motarillakin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      108
      4711
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      29
      3443
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2400
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      49
      1524
    5. Minulla on käsitys

Ettet ole kovin se k s uaalinen ihminen.
      Ikävä
      36
      1423
    6. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      38
      1246
    7. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      14
      1162
    8. 164
      1050
    9. On varmaan turn off

Mutta olen tosi kokematon.
      Ikävä
      27
      1048
    10. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen