Eli, olisi tarkoitus hankkia edullinen/taloudellinen työmatkapyörä ja tollainen 250 kuutioinen tuntuis hyvältä. Haluaisin tietää paljonko suurinpiirtein joutuu maksamaan veroja/vakuutuksia yms. vuositasolla, siis sellainen lonkalta heitetty arvio.
250cc kustannukset
9
189
Vastaukset
- eiooeestotta
"lonkalta heitetty arvio" ; ilmeisesti liian paljon sulle. Mene hyvä ihminen v.yhtiöitten sivuille, siel on laskurit.
- cc250cc
mulla on 250 ja vakuutukset about 600 ecua / vuosi.
- halpa-
Taitaa olla halvin pyörätyyppi 250cc.
Onhan noita ihan "kovia" enduroitakin !- Skootteri paras
Pelkästään Työmatka-ajokiksi voisi tuossa koko luokassa suositella skootteria...sillä kerkiää ihan hyvin liikenteessä ja on taloudellinen,kätevä ja suojaisa.
Ne ovat mainettaan parempia moottoripyöriä...siis nyky-skootterit !
- Oma valinta !
Jos ei ole työpaikalla parkkiongelmia jne. niin kyllä pelkästään rationaalisista syistä pikkuauto olisi viisain ja halvin vaihtoehto, kauppa-asiat ,ilmasto-olosuhteet ja yleensä monikäyttöisyys puoltaa tätä.
MUTTA...jos jostain epärationaalisesta syystä haluaa ajaa työmatkaa kaksipyöräisellä, niin todella skooteri on 250cc luokassa on ehdottomasti paras kaikista huonoista vaihtoehdoista. Ja sillä on hyvät jälleenmyyntimarkkinatkin, mitä ei voi sanoa muista tyypeistä.
Itse ajan isolla lehmäpyörällä, eikä sitä voi rehellinen suositella millään järkisyillä...siis kysymyksen asettelu "onko järkeä" on täysin väärä, pitäisi kysyä "mitä iloa se tuottaa? " - Skobemies...
Itse olen jo kolmatta kesää mikäli yksin liikkunut skootterilla Piaggio Xevo 250cc. Tälläkin viikolla tullut töihin Espooseen kesäpaikaltamme Vihdistä. Nimenomaan nopeinta reittiä Porintie-Turun moottoritie. Skootteri kulkee hyvin sen minkä autotkin motarilla. Tavaratilassa kuĺkee hyvin tavarat,ruokaostokset ja sadehousut mikäli sade yllättää. En tiedä luopuisinko skootterista vaikka suuremman MP:n hankkisin.
- nimetön,.
Osta 500cc / 600cc 50 heponen, vakuutukset eivät ole kalliinmasta päästä ja pystyy ajaa 2päälläkin...usko pois vain, ja muuten skootteri on lälläripyörä:)
- HIPiheijamenoks
Moottoripyärä on moottoripyärä,kootteri on lälläripyärä.
miul vanha virako mikä on ja lälläripyärä,mut
mie itekkii oon lälläri.Kaks lälläriä yhes niin
lälläreillä on hauskaa tienpäällä lällätellä !!
Tämmöstä nyt taas lykkäs tähän saumaan.
Mut 250cc kootteri tuntuu näin mutu tuntumalta
jo melkoselta menopeliltä.
Ihan harkinnan arvonen juttu,vois kuvitella
että ihan hauska laite ajella. - MeeJaKoeaja
Jos haluaa uuden (tsäkällä myös käytetty) niin uudet Kymco Downtown 300cc skootterit ovat menneet kuin kuumille kiville..(250cc malleja ei taideta enää tuoda edes maahan). On taloudellinen, tehoa mukavasti, abs jarrut (bosh valmistetta) ja laadussa ei pitäis olla valittamista.. tekeehän Kymco Bemarille ja Kawasakille moottoreita.. Tunnen pari jotka ovat olleet erittäin tyytyväisiä.
Skootterissa on lukittava tavaratila satulan alla, suojaa sateen tai kylmän ilman sattuessa ja se on taloudellinen ja mainitulla mallilla pärjää tehojen puolesta jo motarillakin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1084711Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293443No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452400- 491524
- 361423
- 381246
- 141162
- 1641050
- 271048
- 6954