Kävipä niinkin surullisesti, että menin ihastumaan...
Ja nyt kun tuli kesä, en näe ihastustani pitkään aikaan. Ihastukseni käy samaa lukiota kuin minä. Olen ollut ihastunut häneen viiime syksystä lähtien, siitä lähtien kun ensi kerran tapasimme. Jokin hänen käytöksessään minua kohtaan saa minut toivomaan, että en ehkä ole ainoa, joka näin tuntee. Toisinaan tosin uskon kuvitelleeni koko jutun x(
Ne kerrat, kun hän tuli viereeni nojaamaan ikkunapenkkiä vasten tuijottelemaan kanssani sadetta, halusin sanoa jotain - mutten koskaan saanut kysytyksi mitä hän tekee kesällä tai haluaako hän joskus jutella kanssani. Millainen typerys olinkaan x.x
Haluaisin tutustua häneen enemmän ja olla yhteydessä kesän aikana. Naamakirjasta ei kumpaakaan meistä löydy, kaupungilla tuskin törmäämme. Hänen puhelinnumeronsa sain pari viikkoa sitten (meillä on yksi yhteinen kaveri), mutta muuta yhteydenottotapaa en keksi.
Lähetänkö hänelle viestiä? Mitä laittaisin siihen, jos haluaisin tutustua ystävämielessä? Unohdanko koko jutun kesän ajaksi vaiko kokonaan?
Ihmisen ei pitäisi ihastua näin nuorena x)
Menin ihastumaan
100 - 83
1
325
Vastaukset
- palstahäiriö
Viimeinen kommenttisi paljasti sut provoksi sori, mutta näitä tarinoita ei jaksa kukaan enää ottaa todesta, kun kirjoittelet niitä työksesi. Opi olemaan oikeasti nuorten kanssa ja opi heidän ajatusmaailmansa, sitten voit vasta esittää teiniä....aikuinen mies.
Seuraavaksi kai vastaat itse omaan kysymykseesi, niin se aina menee.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p454980Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1121560Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "481089- 131033
81-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome17987Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy75940Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella8897Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v2832Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti
Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah55742Junan alle
Kuka päätti tai yritti päättää päivänsä jäämällä junan alle ja aiheutti sen takia veturikuskille ja muille traumat..?27713