Provosin Skoda Superbilla !!!!!!!

Provosin ja kyykytin

Sain juuri alleni 3 pv sitten uuden tilaamani Suberbin 1.8 turbokoneella. Kokeilin heti tehoja ja lähdin provoamaan näitä Mazdoja ja Mitsubisheja vastaan moottoritiellä, ohitellen niitä vauhdikkaasti. Kyllä kulki ja läks! Tottelee käskyä nöyrästi, kun polkee pedaalin pohjaan. Sen takaa loistavat kiihdytysarvot. Yksi nissani koitti lähteä kisaamaan, se oli joku vanhempi nissanin "urheilumalli", sinne jäi hitaasti mutta varmasti kuin tikku paskaan kun annoin kunnolla käskyä Superbilla.

Loistavia ja raakaa voimaa on näissä Skodan turbokoneissa!

90

1134

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • haista vittu

Koita nyt rauhoittua. Moottorisi on uusi ja jos et yritä 1000-3000 kilometriä ajaa rauhassa, niin muutaman kuukauden kuluttua haukut tota hienoa moottoria, vaikka olet itse sen mokannut. Tajuut sä? Ota nyt hetken aikaa iisisti, niin saat pitkäaikaisen turbon itsellesi.

• seuraavan murhe

Autoa vaihdetaan niin usein uuteen ettei ehdi moottorit hajota! Vanhoilla ei ajeta...

• surkeaaho

Skodan moottori ei kestä edes 10tkm

• kestävyyyträ

Eikä vaihteistokaan

• oikein perheauto

onkos sulla montakin poikaystävää?

• mullon levikset &

Bemari ja fleeceeruutupaita!

Tuosta puuttui se lause että:

"heräsin toinen peukku persiissä ja toinen suussa, ja vaihdoin kesken unen peukkuja, tuli paha maku ja mieli"

Peekele, kyllä mullakin on vielä joskus auto!

• junttilanpel

Nykyään: Mul on skeida, ja sandaalit ja tuulipukutakki

• juuh uh

jeee..hoho hahaaa hiiii...

• Kannattaa opetella

"Sain juuri alleni 3 pv sitten uuden tilaamani Suberbin"

Mitähän, jos ensin opettelisit selkeämpää kirjallista ilmaisua ja tulisit vasta sitten provoilemaan...

• mitähän se sai

mikähän lelu on Suberbi?

• alpo kurkinen
        mitähän se sai kirjoitti:

mikähän lelu on Suberbi?

Olisko se joku uusi barbi?

• saunomaan

No voi voi. Pitäisikö kaverin alkaa oikein runoilija homoksi? Tule sä vasta sitten provoilemaan, kun tiedät mistä puhut.

• nnnoni

Se laski alleen

• taksari150000/v

Itse pyöritän 150 000 vuodessa superb tdi:llä (taksi) ja täytyy kyllä sanoa että vaikka on dieseli niin sinne jää kans kuin tikku paskaan kaikki riisi heittopussit ym. pemari ja volvon fiudet. On paras auto ajaa mitä olen löytänyt, kaikki meset ja muut vakkari taksari vehkeet oon läpikäyny

• 15+2

Ajelet sitten 411 kilometriä päivässä, just joo.

• 2

Ei jää kuin tikku paskaan, vaan jättävät tarkoituksella hajurakoa dieseliin.
        Niitäkin epätoivoisia spedejä löytyy, jotka kehtaavat dieselillä kehuskella.

• TSÖ.

Suomi on kilpailuyhteiskunta.Moottorin välityksellä luullaan olevan maailman napoja.

• nelrofo

Ei oärjää,skeidalla

• Provosin ja kyykin

Ja sitten alko mahassa velloo ja kaasua kehitty ja sitte mä kyykin.

• Varo ettei kaadu

On niin kapea ja korkea ja pyörät kaukana kulmista.

• Kyykytetylle

Menepä kokeilemaan selvinpäin uudemman kerran. Taisit nimittäin erehtyä siitä kyykytetystä.

Kokeilin viikonloppuna kaverin autoa. Kaveri kun sai vähän aikaa sitten reilut kolme kuukautta, siis kuukautta, sitten tilaamansa Superbin (elegance, farmari, automaatti, 1,8 turbo). Joka maksoi melkein 50000 - on muuten uskomaton hinta Skodasta. Tehoa tässä idän ihmeessä on hulppeat 158 hevosvoimaa ja vääntöä täydet 250 newtonmetriä. Painoa kun on kumminkin reilut 1,5 tonnia, niin ei sillä paljon ohitella.

Olet varmaan kuullut sanonnan että lähtee kun lehmä makuulta. Superbilla pääsis kyllä siitä lehmästä ohitse. Mutta vain jos se lehmä lähtee makuulta.

• Skodisti____

Kyllä minä ainakin vastaavalla yhdistelmällä pääsin aina ohi ihan tiukoissakin paikoissa. Toki jos korvien välissä on se vika että kuvittelee tehoa vaadittavan vähintään 200 hv, niin ei kai siinä sitten....jos 160 hv:lla ei ohi pääse, niin vika on ajajassa, ei autossa.

• paremmalla ohitsesi

Kyllä sillä superbilla kuule ohitellaan :D Ja on ohiteltu :D :D :D -sinunlaisesi paskat jää kauas taakse .... nauran makeasti ja heilautan vittumaisesti kättäni, ja nautin loisteliaista tiloista ja mukavuudesta superbissa.

• MIÄSisolla
        paremmalla ohitsesi kirjoitti:

Kyllä sillä superbilla kuule ohitellaan :D Ja on ohiteltu :D :D :D -sinunlaisesi paskat jää kauas taakse .... nauran makeasti ja heilautan vittumaisesti kättäni, ja nautin loisteliaista tiloista ja mukavuudesta superbissa.

Heh... Onpa kyllä jutut. ;)

• 10+4

Minkä vuoksi sun piti vähentää noita tehoja, 160 hv löytyy, mitattuna enemmän. 0-100 km/h 8,5 sekkaa ja huiput 220 km/h, noihin arvoihin pääsee siis tuolla massalla, on joo todella laiska, suksi kuuseen. Melkein 50 tonnia ???? Siis elegancena, jossa siis on miltei kaikenkattava varustus, on hinta n. 43 tonnia, 2.0 TSI vastaavalla varustuksella on sekin reilusti alle eli n. 45 tonnia, kyllä sulla saa olla paljon mielikuvitusta, kun sä "pyöristät" noi hinnat melkein 50 tonniin. Jos sinne on hankittu vebastoa, talvirengasta jne, ei ne ole auton hintaa, vaan jotain aivan muuta. Muuta en voi tähän satuusi keksiä, kuin että olet kaverillesi kateellinen.

• auton hinnasta

En tiedä sinusta, itse ainakin lasken aina mukaan auton hintaan ainakin metallivärin, lohkon sisähaaralla, toiset renkaat aluvanteilla ja irrotettavan koukun. Joskus sitten vielä tulee jotain tummennuksia, istuinpaketteja, tms. Skodassa nuo varmaan tulee kaikki vakiona? Pitäisi varmaan sitten ostaa joskus Skoda...

• 20+4
        auton hinnasta kirjoitti:

En tiedä sinusta, itse ainakin lasken aina mukaan auton hintaan ainakin metallivärin, lohkon sisähaaralla, toiset renkaat aluvanteilla ja irrotettavan koukun. Joskus sitten vielä tulee jotain tummennuksia, istuinpaketteja, tms. Skodassa nuo varmaan tulee kaikki vakiona? Pitäisi varmaan sitten ostaa joskus Skoda...

Lueppa vähän tarkemmin, siellä lukee: (elegance, farmari, automaatti ja 1.8 turbo) joka maksoi melkein 50 tonnia.

• Mulla pysyy kiinni
        auton hinnasta kirjoitti:

Miksi koukun pitää olla irrotettava?

• Heh, mahtaa olla
        20+4 kirjoitti:

Lueppa vähän tarkemmin, siellä lukee: (elegance, farmari, automaatti ja 1.8 turbo) joka maksoi melkein 50 tonnia.

vähän hölmistynyt olo kun parin viikon jälkeen alkaa upota tajuntaan mihin 50 tonnia upposi..

• eiks je
        Heh, mahtaa olla kirjoitti:

vähän hölmistynyt olo kun parin viikon jälkeen alkaa upota tajuntaan mihin 50 tonnia upposi..

Joo, ois kannattanut jättää ne turhat lisävarusteet pois, sillä niihinhän ne rahat meni, hyvä tietää sit parin viikon päästä tää.

• just joo hei

Ehdottomasti samaa mieltä 10 4 kanssa. Olen itsekkin kateellinen vastaavassa tilanteessa, kaverilla itse asiassa tuo sama peli sedanina, maksoi kait n. vähän päälle 41 tonnia. Ajan itse 1.6 tdi passatilla vm -11, hinta oli vähän päälle 30 tonnia, hyvä peli kyllä, mutta eihän sitä voi edes verrata 40 tonnin superbiin.

• woimaininää

Heh heh, säästöturbo... 1.8....ei helvetti x'D , mulla on ruohonleikkurissanikin järeempi motti.
      ..."Mulla Skeida, siinon turrrpo, rummrrrumm."

• 20
    • Provoajalle

Avaukseksi taso on tyypillistä skodakuskin juttua. Mutta ne ohitukset?

• Se kelpaisi nähdä

Kapea, korkea ja mutkissa kallisteleva eläkeläiskiikku kilpaa kiihdyttelemässä. Kanssa-autoilijat tuumaisivat että nyt on huru-ukolla iskenyt 7-kympin villitys.

• Yualle

Tota noin ... kannattaisko kokeilla tuota kilvanajoa vaikka jossain suljetulla moottoriradalla. Ehkä Ahvenistolla?

No kokeilet sitten missä tahansa, niin kunhan nyt kuitenkin pysyt poissa vaarantamasta liikennettä provoiluillasi, niin kaikki on ihan hyvin =)

• yök. yök............

hyi saat... en koskisi tsekkeihin pitkällä kepilläkään jedin kosto pahimmasta päästä.

• rumia...

romu rautaa haisevatkin .......

• laatuvehje

Kyllä superbi laatuvehje on. Pääministerilläki on semmoinen.

• hikkahikka

Bruuum bruuuuuum.

• 177/400Nm

Taitaa olla Skodan miehillä alemmuus komkleksi, kun nuin ala-arvosta kieltä käytetään. Mopoista puhutte kokoajan..

• 280/450Nm

mikä on alemmuus komkleksi?

• Yualle

Kuuluuko siitä samanlainen kotkotus kuin yhdestä Ocusta, joka lähti tänään liikennevaloista liikkeelle. Eikä ollut edes naisia kyydissä =)

• Hohhoijaa.

Jos itsetunto on niin huono,että autolla sitä pitää pönkittää,niin suosittelen lämpimästi terapeutilla käyntiä.

• Niin on hoijaa

Kyllä jäi skeidat kuin tikut paskaan kun minä jenkkimaasturilla läksin liikennevaloista, siis todella huvittavan näköistä rääpimistä skeidalla, jenkkimaasturin kiihtyvyys 5,0 sek nollasta sataseen. Jäi räksättimet komiasti.

• Keksippä nyt äkkiä, mikä jenkkimaasturi kiihtyy 0-100 km/h viiteen sekkaan.

• Ei tarvitse keksiä

Jeep Grand Cherokee SRT8.

• 13
        Ei tarvitse keksiä kirjoitti:

Jeep Grand Cherokee SRT8.

Se on suv, ei maasturi.

• teron päiväuni

teropoika on nähnyt unta

• Jaguarilla.

Ajellessa minun ei tarvitse ohitella ketään,kun pelkkä merkki saa muut kateudesta vihreäksi. Muutaman vuoden vanhan Jaguarin saa jo melko edullisesti ja merkillä on ja tulee aina olemaan suurempi status arvo,kuin Skodalla. Toiset ajelee Skodalla ja minä jagella,niin se vaan menee.

• --------

Eli ajelet 90-00 luvun taitteen autolla, hyi helvetti että 10 vuotta vanhat jagget haisee.

• syväuni

satoiko vettä kun heräsit, vai oliko aurinkoinen aamu?

• ei ikinä

Heh, en paljon viittis noilla volkkarin myllyillä leuhkia

• Laadukas autoilija

Superbaska vain korkeintaan naurattaa meitä länsiautoilijoita. Osta sinäkin oikea auto ja nauti elämästä!

• Järkevä ja ruma

huomaamaton tavallinen auto sitä olla pitää, meillä tavallisilla ihmisillä. Luultais vielä vaikka jupiksi ja ties miksikä akateemisesti koulutetuksi jos kalliin länsimaisen merkin valitsisi. Ja rahat menisi hukkaan, kauheasti putoaisi arvo. Ei elämässä pidä tuhlata, mieluummin pannaan säästöön ja kituutellaan niukasti.

• no no..
        Järkevä ja ruma kirjoitti:

huomaamaton tavallinen auto sitä olla pitää, meillä tavallisilla ihmisillä. Luultais vielä vaikka jupiksi ja ties miksikä akateemisesti koulutetuksi jos kalliin länsimaisen merkin valitsisi. Ja rahat menisi hukkaan, kauheasti putoaisi arvo. Ei elämässä pidä tuhlata, mieluummin pannaan säästöön ja kituutellaan niukasti.

Mitä varten pitää säästää ja kituutella. Meinaatko saada säästösi mukaan kun potkaiset tyhjää. Paskat perikunta ryyppää säästösi.. Elämässä pitää nauttia ja raha on käyttöä varten..

• skodassa voimaa
        no no.. kirjoitti:

Mitä varten pitää säästää ja kituutella. Meinaatko saada säästösi mukaan kun potkaiset tyhjää. Paskat perikunta ryyppää säästösi.. Elämässä pitää nauttia ja raha on käyttöä varten..

Kyllä teillä on kipeää juttua - käykö noin kipeää kun skoda on paljon parempi kuin teidän paska-autonne. Olisitte käyttänyt järkeänne ja ostaneet skodan, mutta ei, menitte ostamaan hitaamman ja huonomman! Niin, mitä järkeä? Kun sinulla ei sellaista ole. Kärvistelkää nyt sitten siinä, minä ajan teidän ohitsenne aina ja ohitankin tosi törkeästi.... nautin kun saan kyykyttää teidänlaisianne.... :D

• haise ooppelissas

Sillä sun ooppelillas ei pääse oikein liikkeelle, kun ei kiihdy, ja koko ajan vikoja, ooppelis korjaamolla. Nauti nyt länsiautostasi, minä ohitan sinut ja kyykytän taas skodalla, kun saat rimpulasi korjaamolta takaisin.

Länttä sinun paskakasasi ei ole nähnytkään, niin surkea riisikuppi se on. Oma autoni on laadukkaista VAG osista tehty tuote, mm. audin osaa löytyy koko mittaristo ja hallintalaitteita, volkkarin osaa todella paljon. Sinulla on riisipussiosaa, ja niitä joudut taajaan vaihtamaan.......

• Missä niitä
        haise ooppelissas kirjoitti:

Sillä sun ooppelillas ei pääse oikein liikkeelle, kun ei kiihdy, ja koko ajan vikoja, ooppelis korjaamolla. Nauti nyt länsiautostasi, minä ohitan sinut ja kyykytän taas skodalla, kun saat rimpulasi korjaamolta takaisin.

Länttä sinun paskakasasi ei ole nähnytkään, niin surkea riisikuppi se on. Oma autoni on laadukkaista VAG osista tehty tuote, mm. audin osaa löytyy koko mittaristo ja hallintalaitteita, volkkarin osaa todella paljon. Sinulla on riisipussiosaa, ja niitä joudut taajaan vaihtamaan.......

kiihdytteleviä skoodia pääsee näkemään? Täällä mellä päin ne muniivat liikennevaloissa niin ettei yksistä valoista kerkeä kuin 2-3 autoa. Vaihdan aina kun mahdollista viereiselle kaistalle nähdessäni valoissa edellä skoodan.

no no.. kirjoitti:

Minä en ainakaan säästele ja jätä perijöille ryyppäjäisrahoja, sen vuoksi ajelenkin 45 tonnin Superbilla.

Missä niitä kirjoitti:

kiihdytteleviä skoodia pääsee näkemään? Täällä mellä päin ne muniivat liikennevaloissa niin ettei yksistä valoista kerkeä kuin 2-3 autoa. Vaihdan aina kun mahdollista viereiselle kaistalle nähdessäni valoissa edellä skoodan.

Minkä ***** Skoooooodan?

• vai parempi hah
        skodassa voimaa kirjoitti:

Kyllä teillä on kipeää juttua - käykö noin kipeää kun skoda on paljon parempi kuin teidän paska-autonne. Olisitte käyttänyt järkeänne ja ostaneet skodan, mutta ei, menitte ostamaan hitaamman ja huonomman! Niin, mitä järkeä? Kun sinulla ei sellaista ole. Kärvistelkää nyt sitten siinä, minä ajan teidän ohitsenne aina ja ohitankin tosi törkeästi.... nautin kun saan kyykyttää teidänlaisianne.... :D

Mitsubishi evo . Voimaa vääntöä kulkua ja hintaa enemmän kuin Skodassa. Voit yrittää kyykyttää...Ja minä nautin yrityksillesi herra mopoautoilija..

• hienoa...
        **** kirjoitti:

Minä en ainakaan säästele ja jätä perijöille ryyppäjäisrahoja, sen vuoksi ajelenkin 45 tonnin Superbilla.

Oikein, kun ostaa 45t euron Skodan niin varmasti perilliset itkee.. Tuolla rahalla olisi saanut auton. Sama tulos ostaa 45t e Skoda tai repiä rahat...

• 1 ykkönen
        hienoa... kirjoitti:

Oikein, kun ostaa 45t euron Skodan niin varmasti perilliset itkee.. Tuolla rahalla olisi saanut auton. Sama tulos ostaa 45t e Skoda tai repiä rahat...

Mitä sä autoista tiedät? Kerro mulle mitä "huonoa" on 45 tonnin Superbissa ja mitä hyvää jossain saman hintaisessa muunmerkkisessä. Huom. Vastaukseksi ei riitä tojomainen, no kun se on Skoda, enkä oikein osaa muuta tällä aivokapasiteetilla sanoa.

• rftgyhujiko
        1 ykkönen kirjoitti:

Mitä sä autoista tiedät? Kerro mulle mitä "huonoa" on 45 tonnin Superbissa ja mitä hyvää jossain saman hintaisessa muunmerkkisessä. Huom. Vastaukseksi ei riitä tojomainen, no kun se on Skoda, enkä oikein osaa muuta tällä aivokapasiteetilla sanoa.

Se ei ole laatuauto. Tuolla rahalla saa nopean , upean käytetyn auton joka kiinnittää huomiota. Katsoppa esim nettiautosta jotan muskeliautoja.. Tuntuu että sinä et tiedä autoista..Esim tuollainen saksalainen vaikkei nyt muskeli olekkaan niin päihittää kyllä kaikki Skodat...Porsche 911
        - ID 4040910
        Samanmalliset
        Porsche 911 Carrera 4 Coupe A

• 39000e
        1 ykkönen kirjoitti:

Muskelia , hiukka enemmän voimaakin kuin jossain Skeidassa.
        Turbo
        Tekniset tiedot
        Teho: 589 kW / 800 Hv, Henkilömäärä: 2, Ovien lkm: 2
        Lisätiedot

Rakennettu 2000-luvun alussa hyvistä osista. Esitelty 2 / 2001 V8 Magasine. 1/4 miles ajettu 10,5. Näyttely palkittu. Kaikki muutokset rekisteriotteessa. Vaihto RT Challenger, vain oikein hyvät kiinnostavat. Myös suora osto. Tarjoa.

Dodge Challenger
        - ID 4048207

• tuosta 45t€
        1 ykkönen kirjoitti:

Saaphan sillä Amg. Mesenkin.. .Mercedes-Benz CLK
        - ID 3368820

Mercedes-Benz CLK 55 AMG

• -automies-
        tuosta 45t€ kirjoitti:

Saaphan sillä Amg. Mesenkin.. .Mercedes-Benz CLK
        - ID 3368820

Mercedes-Benz CLK 55 AMG

Jeps 45t€ on iso raha sillä löytää käytettyjä laatuautoja laidasta laitaan kuten nuo muutamat esimerkit osoittavat.. Itse en ostaisi minkäänlaista skodaa tuohon hintaan..Vain mielikuvitus on rajana jos käytössä on 45t€.. Jos on pakko ajaa superbilla niin ostaa 10t€ käytetyn ja jää vielä 35t€ näyttävään harrasteautoon.

• Woimaininää
        skodassa voimaa kirjoitti:

juu en käyttänyt järkeä ja ostanut Skeidaa, vaan miehekkäästi rahaa ja ostin AUTON.

• Derbi Xtreme Sm 2008

Miten kävisi jos vastassa on Aprilia tai Derbi?

• hyvin kävisi

Aika hyvin kävisi, skodat kiihtyvät lähes prätkien kiihtyvyyksiin, vaan eivät toki yhtä hyvin tai paremmin. Kai tyhmempikin tämän tietää? Prätkät n. 4 s / 100 km/h, skoda n. 7 sekkaa

• Soliferikin hävisi
        hyvin kävisi kirjoitti:

Aika hyvin kävisi, skodat kiihtyvät lähes prätkien kiihtyvyyksiin, vaan eivät toki yhtä hyvin tai paremmin. Kai tyhmempikin tämän tietää? Prätkät n. 4 s / 100 km/h, skoda n. 7 sekkaa

Siinä jää mopopojatkin kakkoseksi kun turboskoodat painaa...

http://keskustelu.suomi24.fi/node/9924223

• )(J(/)kjy

Huomatkaa nyt jo, että nämä ei ole mitään skodistien kirjoittamia, vaan kyseessä on selvästi pöhkö provo, jola yritetään saada skodistit näyttämään typeriltä.

• )(J(/)kjy^2

Ei siinä tarvita mitään ulkopuolisia pöhköjä. Jos joku maksaa Superbista melkein 50000 niin kyllä se ihan itse näyttää typerältä.

• rahalla saa Skodan

Mieluummin 50000€ SuperBista kuin 7000€ tojosta.

• niin pä

Mä kyllä ottasin 7 t tojon ja laittaisin loput kunnon harrasteautoon..

• No mahtoi

comunistoja ja bolshevikkeja kadettaa.

• stefu64

Olen puolisen vuotta hakenut käytettyä Superbiä 3,6l:n koneella mutta ei löydy.

Miksi?

• Ylypiä

Moi!

Mul on Ford Focus. Maksoi 4 vuotta sitten 20t, vähän käytettynä. Se on hyvä ja kohta maksettu, ku piti ottaa siihen vähän lainaa.

• voortti voldemortti

Sulla on sitten jo taivaspaikka lunastettuna. Ford kuskit pääsevät suoraan taivaaseen, kun on tullut kärsittyä täällä maan päällä jo niin paljon.

"Foordi ei ole auto eikä margariini voita".

Vanhat sananlaskut tietävät totuuden.

• Kalevi..
    • kun.ei.ole.kokemusta

No onko pistetty skeidapojun näppäimistö piiloon? Kyllähän etuvetoisella 1.8 tsi ritsalla jyuri ja juuri kykeneekin jotakin Mazdoja,Mitsubisheja ja Toyotia 1.6 koneilla kyykyttelemään.

Pärjääkö edes 2011 1.8 tsi etuvetoineen takavetoista 200 paljon ajettua ajettua C180 kompressor karvalakki-Mersua vastaan? Siinäpä kyykkyskodailijalle selvitettävä

PS. Paska osuu edelleen skodistin palstan omaan tuulettimeen

• kuhakysyn_

Lapiollako kaivoit tämän topicin esiin? Vai pitikö arkisto räjäyttää, kuten Skoda?

• Kysynpä_vaan

Onko siinä mersussa lisävarusteena kompressorijääkaappi, vai mikä toi on?

• naurattaaskooda
        Kysynpä_vaan kirjoitti:

Onko siinä mersussa lisävarusteena kompressorijääkaappi, vai mikä toi on?

Miksi skodissa lukee 16V takana ?

Onko se kuskin ikä?

• tässä.tietoutta

Ei voi mitään kun skodisti ei ymmärrä. Kompressor tarkoittaa ahdinta ja C180 malleissa se on nimenomaan mekaaninen ahdin joka ottaa voimansa kampiakselilta. Reagointi kaasuun on paljon parempi kuin turboahtimella varustetussa kuten tsi-moottorit. Mercedes toki siirtyi C180 mallissa turbomoottoriin 2011. Se onkin itseasiassa hieman rivakampi kuin C180 K joka oli mekaanisella ahtimella.

Mitatusti 8,6s C180 turbolla 0-100kmh on ihan kelpo lukema 156hv ja automaattivaihteiselta 1 500 kg autolta. Sehän on ripeämpi kuin esim. 160hv 1.8tsi Superb tai 2.0 tdi 170hv Superb samalta vuodelta.

• noloritsa

1.8 tsi asuperb kiihtyy mitatusti 9s 0-100kmh. Sillä kyykytät vain itteäs.

• surkeahommaa

joo tämä jätkä provosoi jollain 160hv painavalla perhepaskalla

• kertokaatotuus

Skodisti ei kuulemma harrasta liikenenvalolähtöjä eikä lapsellista kyykyttelyä

• skoota-kriitikko

Niin, näin on kerrottu tosiaankin. Skodatrollien mukaan skodistit ovat äärimmäisen aikuistuneita ja fiksuja, eikä sorru tuollaisiin (kieltämättä typeriin) tekoihin. Onkos tämä ap:n viesti sitten joku poikkeus joka vahvistaa säännön, vai? Mitäs jorma tähän?

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      94
      4233
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      29
      3213
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2340
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      35
      1358
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      949
    6. 136
      936
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      894
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      832
    9. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      786
    10. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      770
    Aihe