aurinkoisella puistonpenkillä, suuret valkeat koneet lentävät ylitse kohti etelää, kaartavat länteen laskeutuakseen Helsinki-Vantaalle, ja mietin onko sinulla koskaan ikävä minua. Tehdä tikusta asiaa - siihen sinulla on aina lupa.
Meren rannalla,
21
566
Vastaukset
- kaipaan,,
Meneekö viestisi naiselle vai miehelle?
- gr
Istun yökasteisella kivellä pohjoisen nyt jo yöttömän taivaan alla katsoen lentokoneen piirtämää vanaa korkealla taivaalla. Kuinka nopeasti se veisikään minut pois täältä. Ihoni huutaa tuskaansa kosketuksesi puutteesta, ja kasvoni seuraavat suuntaasi kuin kukka aurinkoa. Mutta me olemme omien elämiemme vankeja, ja näköjään liian arkoja varastamaan omat hetkemme. Tikkuni ovat kovin heikot, ja valitsisin kuitenkin väärän ajakohdan. En uskalla...
- pois pois pois pois
Samaa olen haaveillut, lähteä valkoisilla siivillä... niin pitkälle kun pippuri kasvaa..
Mitäs täällä enää?
- Elämä on
lahja.
- :`(
rakastan sua, tiiät sen kuitenkin.
- ikävöivä <3
En ole yötöntä yötä nähnyt vuosiin rakas, nauti minunkin puolestani. En unohda sua, odotan aina vain... täällä. Haluan sut edelleen.
- joonäinon
Mulla taas ei ole ketään jota ikävöidä, kaikki jo varattuja ja fb taas ei löydy ketään tuttua kelle vois kirjoitella, varmaan eivät tykkäis hyvää, jos jollekkin kirjoittelisin, että ihan turhaan senkin laitoin..:)..Eikä minulle enää kaikenlaiset ukot kelpaiskaan. No elämä on..
- .
LINJOILLA JUURI NYT
BiggestLe...
Kemi
35v- Linjat kiinni
ketuttaako? ;)) oon niin onnellinen. :P
- ...
Oon kuule ihan perheellinen ja oisit pitäny hänestä parempaa huolta. Et tiedä rakkaudesta yhtikäs mitään, sori. On niin upea ihminen että piti oikeen tarkistaa suuntautumistaan... moi.
- gr
Aamulla jaksan jo hymyillä =). Taivas on meille molemmille sama. Lentokone piirtää viivansa minusta sinuun.
- ikävä sua
voi mun kultapieni
- Porvoo!
Porvoo?
- gr
Yön tullen palaa kylmä levottomuus. En kuule sinua, en näe, mutta tunnen olemassaolosi jokaisella solullani. Palaan kivelleni kuunnellen pohjoisen erämaan hiljaisuutta. Meren rantaan, kauas, lähetän palasen itseäni, ajatukseni. Ne jotka jo kuorit paljaaksi ja laitoit uuteen eloon.
- from south
kiitos, olet tärkeä
- s....
grrrrrrrrrrr..............en osaa olla niin romanttinen ellei opeteta...riippuu vähän vastapuolesta
- ..
menes nyt jo hoitoon.. tai edes tarkistuta lääkityksesi..
- gr
Olen niin onnellinen että olet. Aika, etäisyys, rakastavaisten viholliset, menettävät merkityksensä. Lähetin sinulle pullopostia. Sama merikin on lähellämme, ja aikaa on loppuelämä.
- Lähellä, kaukana
Sanat täällä eivät tuo ketään lähemmäksi.
Maan varjo nousee taivaanrannasta, tuo yön tullessaan. Nukun yksin, ikkunani takana satakielet ovat kilpasilla, joutsenet palaavat takaisin rannan kaislikkoon. Ei ole ketään kenen kanssa odottaa revontulia.
- iiiin
kaunista on ja lämmintä........
- pari yötä (n)
niinpä :( oon ajatellut paljon!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7202870Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3572537Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o452308Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä262282Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581868Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181399Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise121392- 721303
- 551250
Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?91229