Eli sain tossa perjantaina uuden kannettavan, HP:n kone ovh. 849.
Latasin sitte netistä Just Cause 2 -demon ja Mafia 2 -demon, ja pelailin niitä vajaa pari tuntii each (max. asetuksil eikä lagannu) ekana päivänä. Kone kyseli välil jotain et vaihdetaanko grafiikka-asetuksia suorituskyvyn ja akunkeston tasaamiseksi. Mielestäni painoin joka kerta ''peruuta'' mut en oo varma sitte ja kaveriki oli hetken mun koneella yksinään... kuitenkin kun seuraavana päivänä koitin taas pelata niin molemmissa käy niin että video on todella hidas (äänet kuuluu normaalisti, sitten on hiljasta kunnes video on saavuttanut kohdan jossa tulee taas esim. puhetta) ja pelaaminenkin on about 10x hitaampaa kun normaalistil =(. Auttakaa, vituttaa kun heti tule probleema uuden koneen kans!
Kiitoksia etukäteen vastaajille.
Auttakaa mua!
14
324
Vastaukset
- Külli Täti
Power controllista säädä se akkujuttu pois päältä, olisko virransäästö suomeksi. Ton hintaiset läppärit ei ole pelikoneita mutta kyllä niillä jollain tasolla pääsee pelaamaan kuten olet huomannut. Mitään innostavaa ja nautittavaa se ei kyllä ole.
- hätääntynyt
Jep, mutta riittää mulle kun en niin kauheesti pelaile. Kokeilen tota, kiitos. Ja muille: kone on sitte Windows 7 jos se vaikuttaa ohjeiden antoon =).
- 20
Mulla on puolvuotta vanha HP Pavilion dv 7. Käyttis Win 7. Tässä on verkkovirralle oma näytönohjain ATI mobility radeon 5650.
Akkukäytössä ATI Mob. Radeon 4250 ja tää on se hitaampi virtaa säästävä.
Tarkista onko sinulla sama jutska ja säädä pelejä varten se tehokkaampi verkkovirtaohjain. Hintaluokka näyttäis olevan sama et luulisin jotta sun koneessa on kutakuinkin samat sisuskalut. - adada
hätääntynyt kirjoitti:
Jep, mutta riittää mulle kun en niin kauheesti pelaile. Kokeilen tota, kiitos. Ja muille: kone on sitte Windows 7 jos se vaikuttaa ohjeiden antoon =).
EI kone on: HP
Käyttis on: Win7
- hätääntynyt
En saanu toimii :(
- hätääntynyt
Juu tai siis nopeutu ne pikkasen mutta edelleen kaikki tapahtuu paaljon hitaammin...
- kenwe...
Kerro nyt mikä HP malli kysymyksessä ja pelasitko akkuvirlalla vai verkkovirlalla ja myös kysy siltä kaverilta mitä hän mahdollisesti sääti.
- Antti Hirvi
Pelasitko kaikilla ytimillä? Noissa uusissa on esim 4 ydintä ja jos pelasit alkuun kaikilla niin tehoja riittää mut ne kuluu äkkiä. Pitäis käyttää vaan yks ydin kerrallaan loppuun mut tarjoon tosta koneesta kuitenkin 200 sillä olen reilu. Konees on oikeesti jo kulutettu loppuun melkein.
- hätääntynyt
kone on siis: HP DV7-6031EO 17''
ja antti saa suksia kuuseen
- hätääntynyt
Löysin kyllä jotain verkkovirrasta ja akkuvirrasta mutten kyl löytäny mistä valita kumpaa käyttää :S
Kiitos kuitenkin vastauksista! - 32wy672
No et tolla koneella kyllä täysillä JC2 pelaa. Sitä en usko.
- norttii
ei kuulu tähän mut tää on hyvä linkinvälitysketju... http://mxdtr.com/MS-7525-MSI-Socket775-Motherboard-Driver-Drivers-Download-2010-2.html
Pitäisiköhän sinun tehdä koneelle täysi järjestelmänpalautus, kun ei tunnu olevan tietoa siitä, mitä on tehty ja minne vai onko mitään? Palauta kone päivämäärään, jolloin se vielä toimi ja testaa. Jos vieläkään ei pelitä, niin palauta tehdasasetukset, kai sentään olet palautuslevyt polttanut?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874088Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242911No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452310- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822- 11760
Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124756