Auttakaa mua!

hätääntynyt

Eli sain tossa perjantaina uuden kannettavan, HP:n kone ovh. 849.
Latasin sitte netistä Just Cause 2 -demon ja Mafia 2 -demon, ja pelailin niitä vajaa pari tuntii each (max. asetuksil eikä lagannu) ekana päivänä. Kone kyseli välil jotain et vaihdetaanko grafiikka-asetuksia suorituskyvyn ja akunkeston tasaamiseksi. Mielestäni painoin joka kerta ''peruuta'' mut en oo varma sitte ja kaveriki oli hetken mun koneella yksinään... kuitenkin kun seuraavana päivänä koitin taas pelata niin molemmissa käy niin että video on todella hidas (äänet kuuluu normaalisti, sitten on hiljasta kunnes video on saavuttanut kohdan jossa tulee taas esim. puhetta) ja pelaaminenkin on about 10x hitaampaa kun normaalistil =(. Auttakaa, vituttaa kun heti tule probleema uuden koneen kans!
Kiitoksia etukäteen vastaajille.

14

324

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Külli Täti

Power controllista säädä se akkujuttu pois päältä, olisko virransäästö suomeksi. Ton hintaiset läppärit ei ole pelikoneita mutta kyllä niillä jollain tasolla pääsee pelaamaan kuten olet huomannut. Mitään innostavaa ja nautittavaa se ei kyllä ole.

• hätääntynyt

Jep, mutta riittää mulle kun en niin kauheesti pelaile. Kokeilen tota, kiitos. Ja muille: kone on sitte Windows 7 jos se vaikuttaa ohjeiden antoon =).

• 20

Mulla on puolvuotta vanha HP Pavilion dv 7. Käyttis Win 7. Tässä on verkkovirralle oma näytönohjain ATI mobility radeon 5650.
        Akkukäytössä ATI Mob. Radeon 4250 ja tää on se hitaampi virtaa säästävä.
        Tarkista onko sinulla sama jutska ja säädä pelejä varten se tehokkaampi verkkovirtaohjain. Hintaluokka näyttäis olevan sama et luulisin jotta sun koneessa on kutakuinkin samat sisuskalut.

• adada
        hätääntynyt kirjoitti:

Jep, mutta riittää mulle kun en niin kauheesti pelaile. Kokeilen tota, kiitos. Ja muille: kone on sitte Windows 7 jos se vaikuttaa ohjeiden antoon =).

EI kone on: HP
        Käyttis on: Win7

• hätääntynyt

En saanu toimii :(

• hätääntynyt

Juu tai siis nopeutu ne pikkasen mutta edelleen kaikki tapahtuu paaljon hitaammin...

• kenwe...

Kerro nyt mikä HP malli kysymyksessä ja pelasitko akkuvirlalla vai verkkovirlalla ja myös kysy siltä kaverilta mitä hän mahdollisesti sääti.

• Antti Hirvi

Pelasitko kaikilla ytimillä? Noissa uusissa on esim 4 ydintä ja jos pelasit alkuun kaikilla niin tehoja riittää mut ne kuluu äkkiä. Pitäis käyttää vaan yks ydin kerrallaan loppuun mut tarjoon tosta koneesta kuitenkin 200 sillä olen reilu. Konees on oikeesti jo kulutettu loppuun melkein.

• hätääntynyt

kone on siis: HP DV7-6031EO 17''
        ja antti saa suksia kuuseen

• hätääntynyt

Löysin kyllä jotain verkkovirrasta ja akkuvirrasta mutten kyl löytäny mistä valita kumpaa käyttää :S
      Kiitos kuitenkin vastauksista!

• 32wy672

No et tolla koneella kyllä täysillä JC2 pelaa. Sitä en usko.

• norttii
    • Pitäisiköhän sinun tehdä koneelle täysi järjestelmänpalautus, kun ei tunnu olevan tietoa siitä, mitä on tehty ja minne vai onko mitään? Palauta kone päivämäärään, jolloin se vielä toimi ja testaa. Jos vieläkään ei pelitä, niin palauta tehdasasetukset, kai sentään olet palautuslevyt polttanut?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      87
      4088
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      24
      2911
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2310
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      34
      1321
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      909
    6. 131
      885
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      874
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      822
    9. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      760
    10. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      756
    Aihe